>TAHINLI RULOLAR

>

250 gr eritilmis margarin,1 yumurta sarisi ,1 cay bardagi sivi yag
1 cay bardagi yogurt,kabartma tozu,aldigi kadar un yogurun
hamuru 15 dakika dinlendirin.
hamurdan bezeler alin merdane ile acin kenarina ic malzemeden koyun
2 kez kalin sekilde sarin,bicakla kesin.uzerine hafif bastirin 1 cm kesin
yum sarisi susama bulayin acilan hamurun diger yarisi na ayni islemi yapin
orta isi firinda uzeri kizarana kadar pisirin.
Ic Malzeme
1 kase tahin
1 bardak seker
1 bardak ceviz karistirilir .

Afiyet Olsun­čÖé

13 Responses to >TAHINLI RULOLAR

  1. >merhaba,ellerine sa─čl─▒k cok g├╝zel g├Ârunuyorlar. hay─▒rl─▒ ramazanlar. sevgiler..

  2. >yeni adresiniz hay─▒rl─▒ olsun.bu gidi┼čle yak─▒nda bende gelicem galiba:))hay─▒rl─▒ ramazanlar

  3. ebrulitatlar says:

    >Filiz ablac─▒m yeni blo─čun hay─▒rl─▒ olsun. ├çok iyi yapt─▒n ge├žmekle. Tarifler her zamanki gibi s├╝per. Ellerine sa─čl─▒k. ─░yi ramazanlar…

  4. >can─▒m hay─▒rl─▒ olsun iyi yapm─▒┼čs─▒n blogcu art─▒k arkada┼člar─▒m─▒za yorum yazmak i├žin bile girebilmek mesele oldu buras─▒ hem daha kolay geldi bana hay─▒rl─▒ g├╝nler kucak dolusu sevgiler

  5. >mrb.yeni adresin hay─▒rl─▒ olsun.ellerine sa─čl─▒k cnm.sevgiler

  6. >ablac─▒─č─▒m sende benim gibi dayanam─▒yarak buraya ge├žtin.├çok da iyi yapt─▒n hay─▒rl─▒s─▒ olsun.tahinli rulalarda harika olmu┼č ellerine sa─čl─▒k…

  7. NURLAYEMEK says:

    >Bir mevsimden geriye kalan tek ┼čeydir hat─▒ralar. Hayat a─čc─▒ndan d├Âk├╝len kurumu┼č yapraklar─▒n ne d├Âk├╝lmelerini engelleyebilirsin, ne de d├╝┼čenleri tutabilirsin. Belki de mevsimi de─či┼čtirmektir tek yapabildi─čin. Ben seninle her mevsime haz─▒r─▒m can dostum. hay─▒rl─▒ ramazanlar

  8. Nihal says:

    >Yeni Adresin hay─▒rl─▒ olsun.Hay─▒rl─▒ Ramazanlar.www.lezzetavcisi.net

  9. sofraozlemi says:

    >filiz ablac─▒m blogcuya ziyaretinize geldim.. yorum b─▒rakmak ne m├╝mk├╝n yine sayfalar a├ž─▒lm─▒yor..iyi yapm─▒┼čs─▒n blogspota ge├žmekle. sevindim ├ž├╝nk├╝ bende ge├žtim:)ellerinize sa─čl─▒k tahinli rulolarda pek nefis oluyor bilirim..hay─▒rl─▒ ramazanlar…

  10. minikkusum says:

    >canim merhabaoncelikle hayirli ramazanlar diliyorum.yeni blogun hayirli olsun cok iyi etmissin.blogcu teker teker herkesi kacirdi.burasi daha guzelcanim tahinli rulolarin bir harikaellerine saglik hersey gonlunce olsuneviniz huzurlu,sofraniz bereketli olsun sevgiler

  11. nino says:

    >yeni yerin hayirli olsun ablacim ellerine saglik

  12. >mucizembenibuldanFilizcim bende nerde diyordum buraya ge├žmi┼čsin ben de burada sayfa a├žaca─č─▒m buradn g├Âr├╝┼čmeye devam ederiz hay─▒rl─▒ olsun can─▒m Sevgiler

  13. disal says:

    >yeni blo─čun hay─▒rl─▒ olsun…demek sende gittin…neyse bir tu┼č uza─č─▒m─▒zdas─▒n….biz seni buluruz yinede…..├Âp├╝yorum filiz ablac─▒m

Leave a Reply

