>PATLICAN RULO

>

Bugun patlicanli tarifler hazirladim.Her iki tarif de patlicanli ve ikiside cok lezzetli.

Patlicanlari ince uzun dilimledim tost makinasinda hafif sivi yag surup kizarttim.
Soguyan patlicanlarin uzerine krem peynir surdum.
Ince kesilmis kasar peyniri ve domates koyup rulo seklinde sararak maydanoz ile susledim.
Yagda kizarmadigi icin cok hafif oldu.
Afiyet Olsun­čÖé

9 Responses to >PATLICAN RULO

  1. >merhaba can─▒m nefis bir tarif hemen not ald─▒m . babama yapmam laz─▒m ├žok sevece─činden eminim . sevgiler..

  2. >Merhabalar,Bu tarifi ├žok sevdim. Hem hafif hem de g├Âr├╝nt├╝ harika.Eline sa─čl─▒k can─▒m.Sevgiler.

  3. >Can─▒m Filiz Ablac─▒─č─▒m, pek sevdim tarifi.Ellerinize sa─čl─▒k. A┼ča─č─▒daki patl─▒canl─▒ tarifte nefis. A┼ča─č─▒ya do─čru inerken aman allah yoksa oo patl─▒canl─▒ b├Ârekmi dedim. patatesliymi┼č. Olsun onuda severim :)ellerinize sa─čl─▒k

  4. ozlemhan says:

    >Merhaba filiz ablam patl─▒canl─▒ ne olursa olsun ├žok severim ellerine sa─čl─▒k.

  5. Baharcicegi says:

    >Bu tarif hemen yapmali,patlicanin hercesidini cok severim,g├Âr├╝nt├╝s├╝ nefis,eline saglik ablacim

  6. Kevser says:

    >Filiz abla diyebilirim sanirim sana, son geldigimden beri birbirinden g├╝zel, nefis tarifler yayinlamissin. Ellerine saglik hepsi icin. Ayrica bizim blogspotcularin arasinda da hosgeldin demek istiyorum. Burada sorunlarla karsilasmazsin bundan eminim. Linklerine eklemissind tesekk├╝r ederim, bende seni hemen izninle ekliyorum. Sevgilerimle

  7. yemegim says:

    >Filiz ablacim her iki tarifte nefis g├Âr├╝n├╝yor patlicani cok sevdigim icin her iki tarifide not aldim ellerine saglik sevgiler…

  8. inci says:

    >can─▒m ben tam bir patl─▒can severim…….tost makinas─▒nda nas─▒l k─▒zartt─▒n?? harikas─▒n sen yaaaaa……….ben de deneyece─čim……eline sa─čl─▒k….

  9. >Filiz Han─▒m merhaba,Patl─▒can pi┼čirmenin hep sa─čl─▒kl─▒ yollar─▒n─▒ arar─▒m,sizin y├Ânteminize bay─▒ld─▒m:) Ellerinize sa─čl─▒k, bug├╝n f─▒rsat bulursam hemen bah├žeden bir patl─▒can kopart─▒p yapmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum:)Takip listasine beni de ald─▒─č─▒n─▒z i├žin ayr─▒ca te┼čekk├╝rler, ben de sizi arkada┼člar─▒m aras─▒na kaydediyorum:)Tan─▒┼čt─▒─č─▒m─▒za ├žok sevindim, sevgiler…

Leave a Reply

