>MUHAMMARA

>

Bu tarifi Kayseriye gittigimde almistim cok severek tuketiriz.
Bugun hazirladim sizlerle paylasmak istedim.
Goz karari hazirladigim icin olcu vermem zor olacak,ama deneyecegim­čÖé
MALZEMELER
Yarim kilo biber salcasi(tercihim guneste kurutulan antep salcasi)
Yarim kilo ceviz
1 tatli kasigi nane
kimyon,pul biber ve acika baharati
1 Kucuk cay bardagi sizma zeytinyagi
3 dis sarmisak
bayat ekmek

HAZIRLANISI
Salca bir kaba konularak uzerine cekilen ceviz ilave edilir
1kase ince cekilmis ekmek ve diger malzemeler ilave edilir karistirilir.
Kivami istege gore ayarlanir (gerekirse ekmek,yag baharat ilave edilir)
Buzdolabinda saklanir.
Gene;de kahvaltida guzel oluyor.
Afiyet Olsun­čÖé

10 Responses to >MUHAMMARA

  1. >Muhammara nefis olmu┼č ellerinize sa─čl─▒k…

  2. selma says:

    >Merhaba Filiz ablacim oncelikle ellerine saglik muhammara hic yemedim ama denemek lazim guzel gorunuyor..ve tabi benim sitemi zayaret edip yorum yazman beni cok mutlu etti sana bu yuzden tesekkur ederim cunki bu nedenle senin bu guzel siteni kesfetmis oldum hemen ekliyorum sevgiler…

  3. senem says:

    >Yaa su muhammaranin tarifini cok merak ediyorum.Acuka baharatini bulabilsem hemen denerim ama sanirim buralarda yok.Nefiss bir tarif,ellerine saglik.

  4. senem says:

    >Simdi diyeceksin,bu kadin tarifi niye merak ediyor,tarif zaten karsisinda..Tadini merak ediyorum diye yazacaktim.G├Âr├╝smek ├╝zere canim.

  5. >CANIM B─░Z─░M EVDE H─░├ç EKS─░K OLMAZ ACIKA B─░L─░RS─░N ADAPAZARLILAR ├çOK SEVER HER SEFER─░NDE 1 K─░LO SAL├çADAN YAPARIM ├çOCUKLAR HEPS─░ ANINDA PAYLA┼×IYORLAR ├çOK ─░┼×TAH A├çIYOR KAHVALTILARIMIZIN VAZ GE├ç─░LMEZ─░ ELLER─░NE SA─×LIK CANIM SEVD─░─×─░M ─░├ç─░N B─░R BA┼×KA G├ťZEL G├ľR├ťN├ťYOR SEVG─░LER HAYIRLI SAHURLAR

  6. obur says:

    >ablaa do─čadan ablam demi┼čkii┼čtah a├ž─▒c─▒ yaa ben de yapmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yordum bu g├╝nlerde yapmasam m─▒ kibizde zaten i┼čtah a├ž─▒kbir de onu yerlerse hey ma┼č┼čallahellerine sa─čl─▒kbay─▒l─▒r─▒m muhammarayasevgiyle ve benimle kal─▒n

  7. >Kavanozlarda saklan─▒ld─▒─č─▒n─▒ bilmiyordum.├ç├╝nk├╝ bizde yap─▒lmad─▒─č─▒ i├žin saklama y├Ântemini bilmiyordum.Haz─▒r sal├žalar─▒m─▒z gelmi┼čken yap─▒p dolaba koymam gerekir..))Ellerine sa─čl─▒k can─▒m.Sevgilerle

  8. >nefis g├Âr├╝n├╝yor ellerinize sa─čl─▒k..bende ├žok s─▒k yapar─▒m muhammara fakat i├žine beyaz peynir katar─▒m ├žok g├╝zel olur..├Âylede denemenizi tavsiye ederim…sevgilerimle

  9. thistime says:

    >Merhaba can─▒m,Bu kahvalt─▒l─▒─č─▒ ├žok severim. Ekmek koymadan yap─▒yordum. Ayn─▒ malzemelerle. Eline sa─čl─▒kB├Ârek ve pasta da harika tabii.Sevgiler.

  10. >De─či┼čik bi tarif olmu┼č..Bi bakay─▒m Filizcim neler yap─▒yor dedim iyi etmi┼čim yine de─či┼čik tarifler eklemi┼čsin ellerine sa─čl─▒k can─▒m nefis g├Âr├╝n├╝yor…

Leave a Reply

