>TRUFF

>

Truff tarifini pastaci burcuda gordum farkli sekilde hazirlanabiliyor ben kek ile yaptim cok guzel oldu
HAZIRLANISI
Kek .200 gr kadar iyice ufalanir,artan kek varsa onunlada hazirlanabilir.Ayri bir kabin icinde 200 gr kremayi isittim icine 3 tane kare bitter ilave ettim karistirarak erittim .Kek ve karisimi iyice yogurdum ceviz kadar parcalar aldim ortasina bogurtlen koyup yuvarladim,tepsiye dizdim.
Ayrica 80 gr bitter 100 gr krema benmari erittim,hazirlanan trufflari sosa batirip firin kagidi serilmis tepsiye dizdim.Buzdolabinda soguduktan sonra servis tabagina aldim

11 Responses to >TRUFF

  1. >ilk gelen ilk tadına bakarmış:)) ellerine sağlık çok güzel olmuşlar..sevgilerimle

  2. >SELAMLAR:))ELLERINE SAGLIK BAYILDIM BEN BUNLARA COK DEGISIK DURUYOR TARIFINI ALDIM DENEYINCE HABER VERRIM SEVGILER

  3. >BENIM YINE X BOXSUNA YAZACAKTIM AMA YAZACAK YERI BULAMADIM KÖRMÜ OLDUM ACEBA

  4. melisa says:

    >ablacım nefis görünüyor ellerine sağlık

  5. >canım oğlun nasıl bastonla yürüyecek demişsin ben hiç bir şeyi yok sanmıştım inşallah çabuk iyileşir ALLAH korumuş canım şifalar diliyorum

  6. ceyt says:

    >Filiz abla ellerine sağlık.bunlar harikalar.ben tatlı sever biri olarak bunu hemen yapmam lazım :)sevgiler

  7. >canim gene dokturmussun harikasin.marifetli arkadasim benim.cok nefis gorunuyorrr yaa gece gece canim cekti cikolatali herseyi severim tarifini aldim deneyecegim seninkisi kadar guzel olurmu bilmiyorum.kucak dolusu sevgilerimi biraktim.

  8. >ellerine sağlık canım cok nefis görunuyor. canım cekti valla. sevgiler..

  9. >ama haksızlık bu ya bende yaptım aynı tarifi hiç birşeye benzemedi o kadar uğraştığım olmadı olmadı ama sen harika yapmışsın ellerine sağlıkkk

  10. Selma says:

    >Sevgili Filiz ablacim bu cikolatali truffler nasil nefis gorunuyor boyle sana anlatamam..ellerine saglik sana yapmis oldugun cikolatali truff tadinda guzel bir hafta gecirmeni diliyorum ;))

  11. Zerrin says:

    >Merhaba ellerinize sağlık trufflar harika görünüyor içerisine böğürtlen koymuş olmanız ayrı bir tat vermiştir.Sevgiler..

Leave a Reply

