>HAVUCLU KEK

>

HAZIRLANISI
3 Yumurta,1 su bardagi seker ile iyice karistirilir.
Yarim bardak siviyag,1 tatli kasigi tarcin,iki kabartma tozu,2 bardak un ve 2 bardak rende havuc ilave edilerek iyice cirpilir.
1 bardak iri cekilmis ceviz ile yarim bardak damla cikolata koyup hafifce karistirilir.
Kaliba konan karisim 180C de onceden isitilmis olan firinda pisirilir.
Afiyet Olsun

26 Responses to >HAVUCLU KEK

  1. ebrulitatlar says:

    >Filiz ablacım ellerine sağlık. Kek, börek hepsi nefis görünüyor. Blogzudaki 1.yılında kutlu olsun. Nice senelere sağlıkla birliktelikle inşallah. sevgiler..

  2. obur says:

    >ay abla kaç günlerdir canım havuçlu istiyo ama pc yle vedalaşıp mutfağa gidemedim bi türlühaa aşağıdaki truff lara da bayıldım denemem lazım böle canım istiyo yapayım diyorum yapcam zaman da hangi blogta olduğunu unutuyorumbu arada oğluna çok üzüldüm duymuştum ama ciddi bişey olmadığını sanıyordumçok çok çok geçmiş olsun hepinizesevgiyle ve benimle kalın

  3. >merhaba canımmmmmmmmmm,kimbilir yine nasıl nefis bir tat olmuştur.ellerine sağlık sevgiler ve öpücükler

  4. yemekbahane says:

    >Nice senelere.. Ayrıca da elinize sağlık ..sevgilermuge

  5. Selma says:

    >Sevgili Filiz ablacim ben bugunden itibaren rejime baslamis durumdayim yani simdi oldumu ben bu nefis keki gorupte acikmazmiyim ellerine saglik benim yerimede bir dilim yersin artik😉..

  6. Acemi Şef says:

    >Filiz hanım kek çok pratik ve lezzetli görünüyor, elinize sağlık.

  7. Baharcicegi says:

    >Fliz ablacigim blogunun 1. yilini kutlarim,iyiki bu blogu actin iyiki seni tanidik.yine nefis kekler börekler yapmissin birbirinden lezzetli görünüyor eline saglik

  8. fidaneli says:

    >fİliz abla elıne sağlık… mıs gıbı kokmustur.. ohh havalar soğudu evler mıs gıbı kek, börek kokar durur dımı?sevgılerfıdan

  9. Damak Tadı says:

    >Sevgili Filiz’ciğim,Çok nefis görünüyor kekin ve böreğin.Tam da iş çıkışı bakınca çok açıkıyoruz arkadaşlarla..))Ellerine sağlık.Sevgilerle

  10. nino says:

    >ellerine saglik ablacim

  11. M.AKIN says:

    >selamalr sitenizi yeni gördüm ellerinize sağlık yemeklerde bir harika özellikle tatlılar çekti dikkatimi sevgilerimle

  12. M.AKIN says:

    >selamalr sitenizi yeni gördüm ellerinize sağlık yemeklerde bir harika özellikle tatlılar çekti dikkatimi sevgilerimle

  13. >Ellerinize sağlık.Ben de sık sık yaparım.

  14. sarımutfak says:

    >slmneler neler yapmışsın böyle.döktürmüşsün valla.ellerine sağlıksevgiler

  15. Ayşegül says:

    >bayılırım havuçlu keke ellerine sağlık ablacım..

  16. >Ablacığım nefis tatlar yapmışsınız yine börekde kekde nefis olmuş elleriniz dert görmesin öpt…

  17. disal says:

    >slm filiz ablacım….harika olmuş….blogcudaki yazını yeni gördüm…çok geç olacak ama bloğunun ilk yıl dönümü kutlu olsun….ellerine sağlık…herşey için….

  18. BETÜL says:

    >cnm merhabalar ellerine sağlık soğuklarda çayın yanında ne güsel gider havuçlu kek sevgilerimi bıraktım

  19. >selam ablacim yine döktürmüssün masallah ellerine saglik ne de güzel kabarmislar ooofff bir dilimcik aldim kizma olurmu öptüm

  20. >Ellerine saglik Filiz hanim, cok harika gorunuyor, ben boregede bayildim. Sevgilerimi gonderiyorum.

  21. mutfaktayim says:

    >Kek harika görünüyor. Ellerine sağlık ablacım.Özlem’den Sevgiler…

  22. mutfaktayim says:

    >Harika görünüyor. Krepli tüm yemeklere bayılıyorum. Sende öyle bir resimliyosun ki ninocum ekranda kapıp ham yapacam valla :)))

  23. SOFRAM says:

    >Merhaba canım ellerine sağlık, kek harika olmuş, hele o mis gibi tarçın kokusuyla harika oluyor, ben de şimdi kalkıp çocuklara kek yapacağım, sizlere afiyetler olsun, sevgilerimle…

  24. inci says:

    >canım mis gibi tarçın kokusu alıyorum:)ellerine sağlık….

  25. nurla says:

    >ellerinize sağlık nefis gözüküyor sayfanızı gezerken keşfettim bundan sonra sık sık rahatsız ederim banada kahve içmeye beklerim mutlu kalmanız dileğimle

  26. * YeLiZ * says:

    >anacugum simdi yaptim , firindamiss gibi kokuyorrr :))

Leave a Reply

