>TUZLU KURABIYE

>

HAZIRLANISI

1 su bardagi yag/yarisi sivi yarisi tereyag/,yarim su bardagi su,1 cay kasigi sirke,1 fiske tuz,aldigi kadar un yogurulur kalip ile kesilir uzerine hashas serpilir orta isi firnda pisirilir .Bu hamur ile puaca yapilabilir.

20 Responses to >TUZLU KURABIYE

  1. Baharcicegi says:

    >elmali tart cok güzel görünüyor yapimida degisik olmus.tuzlu pasta cayin yaninda iyi gider,eline saglik ablacigim.masallah terifler arka arkaya anlasilan hic mutfaktan cikmamissin.güzel bir hafta sonu dilerim

  2. >bak bende bunların yıldız şekilli olanlarını yaptım fırında pişiyor ikinci tepsi çok güzel kokuyor etrafellerine sağlık çok güzelll biliyorum

  3. >canım hangisine bakayım şaşırdım bu kadar güzel tarifi görünce gözlerim bayram etti ellerin dert görmesin hepsi harika olmuş sevgiler güzel bir hafta sonu diliyorum canım

  4. nino says:

    >ellerine saglik ablacim pek guzeller

  5. yaren says:

    >Cok harika görünüyorlar canim ,ayrica hindistan cevizlilerde cok sahane .Cok severim hindistan cevizle olan herseyi.Ellerine saglik ve güzel hafta sonu diliyorum.

  6. fidaneli says:

    >ay bu ne hız bole masallahh.. bırsuru tarıf eklenmıs.. hangısıne ne dıyeyım:)) amma tuzlu kuru pastaları pek severım.. ellerıne sağlık cnm cım..

  7. >Filiz Hanim, Ellerinize saglik, nefis olmustur eminim, guzel bir hafta sonu diliyorum.Sevgiler

  8. BETÜL says:

    >merhabalarelmalı tartta, kurabiyelerde şahane görünüyor eminim çok ta lezzetlidirler ellerinize sağlık sevgiler…

  9. SEVGÜL says:

    >ziyateretine teşekkürler. Seninde bloğun çok güzel. Ellerine sağlık herşey güzel.

  10. >Canım Filiz Ablacığım, hepsi birbirinden güzel tarifler bunlar…Blog manşetde görünce dün geldim. hatta alttaki kurabiyenin tarifini aldım dün akşam yaptım pek güzel oldu. :)Ellerinize sağlık.sıcacık sevgiler..

  11. Selma says:

    >hmmmm ellerine saglik Filiz ablacim kurabiyeler eminim cok guzel tadiyolardir..guzel bir haftasonu gecirmendileyiyle sevgiler..

  12. >ay ne güzel olmus bunlar hepsi bir birinden güzel ellerine saglik

  13. >Ablacığım hangisine yorum yazacağımı şaşırdım.Hamaratsın hemde çok hepsi için ellerine sağlık bayıldım hepsine harikalar harikaaa…

  14. elmaşekeri says:

    >ellerine saglik ablacigim ne cok tarifini kacirmisim hepsi birbirinden lezzetli…

  15. >ohhhh yanınada bi çayyy ellerine sağlık filiz ablacım nefis görünüyorlar..sevgilerimle

  16. Özlemhan says:

    >Filiz ablam kurabiyeler sunum çok şık ellerine sağlık

  17. Anonymous says:

    >slmlarellerinize sağlık evet güzel gözüküyor kutabiyeler bende çayın yanında bayılırım.Bu arada ben sizin geçen seneki haliniz gibiyim :(( yani çok yeniyim ve öğrenmem gereken o kadar çok şey varkii… ben sizi ekliyorum sizde eklerseniz sevinirimm:)))http:BALIMMUTFAGIM:BLOGCU.COM

  18. >Ellerinize sağlık. nefis görünüyor…

  19. inci says:

    >hep tatlı hep tatlı bak ne güzel olmuş tuzlular…eline sağlık canımcım:)

  20. ebrulitatlar says:

    >Elçin çok güzel şeyler hazırlamış. Ellerine sağlık. Sizlerede afiyetler olsun. Sevgiler..

Leave a Reply

