>KOY EKMEGI UZERINDE IZGARA HELLIM

>

MALZEMELER;

4 dilim koy ekmegi,1 dis sarmisak ,2 kasik tereyag,4 yaprak marul,4 dilim hellim,1 patlican

HAZIRLANISI;

Tereyagve ezilmis sarmisak karistirilir.Ekmekler kizartilir.Patlican ince uzun dilimlenir kizartilir.Hellim teflon tavada kizartilir.Kizarmis ekmeklerin uzerine tereyag surulur,patlicanlarin icine hellim ve marul konur rulo sarilir.Rulolar ekmek dilimlerinin uzerine konur servis tabagina dizilir.

24 Responses to >KOY EKMEGI UZERINDE IZGARA HELLIM

  1. >of ben bayıldım bunlara filiz ablacım yaa ellerine sağlık …sevgilerimle

  2. BETÜL says:

    >merhabalarmmm misler gibi olmalı sıcacık ellerinize sağlık sevgiler…

  3. Betül says:

    >Filiz’ciğim,Çok harika bunlar, hem fikir hem de estetik olarak. Tadlarınında öyle olduğuna eminim. Ellerine sağlık.Sevgilerimle.

  4. >ağızımın suyunu akıttın üzerine zeytinyağı ve kekik de varmıof nefisellerine sağlık

  5. >Filiz Ablacığım, ne hoş bir tarif bu böyle..ellerinize sağlık.ben de Kıbrıs’a geldiğimden beri sürekli hellim ızgara yiyorum. Burada pek bol. :)sıcacık sevgiler…

  6. >Harikasın ablacığım yine bayılırım sarımsaklı lezzetler ellerine sağlık süpersin…

  7. >aksam aksam olmuyor ama canim cekdi simdi…öyle güzel bir görünümü var ki…ellerine saglik

  8. Baharcicegi says:

    >Nefis atirtirmalik olmus,bir tanecik aldim eline saglik filiz ablacim

  9. obur says:

    >döndüm döndümbensiz artık hiçbir şey yiyemeyeceksinizsevgiyle kal ablacığım ve kızlar

  10. >köy ekmeği alışık olanlar için eşi benzeri olmayan bir lezzet şimdi evde yapıp o lezzeti yakalamaya çalışıyoruz bu hakiki köy ekmeği herhalde hellim peyniri ve patlıcanla çok güzel bir sunum olmuş ellerine sağlık filizcim sevgilerimle canım

  11. damla says:

    >merhaba Filiz ablacım uzunca bir aradan sonra yeniden merhaba .Tariflerin hepsi herzamanki gibi harika .özlemişim sizleri inanın. sevgilerr bundan sonra görüşürüz inşallah damlawww.cedene.blogcu.com

  12. sofraozlemi says:

    >çok değişik bir tarif olmuş ablacım..ellerine sağlık ..sevgiler..

  13. Tijen says:

    >Filiz’ciğim,Benim de yapmayı sevdiğim türden bir yiyecek bu. Ellerine sağlık.

  14. misketlimonu says:

    >Ne kadar farklı lezzetleri bir araya getirmişsiniz. Harika bir atıştırmalık olmuş, çayın yanına çok yakıştırdım ben. Ellerinize sağlık..

  15. >nefis olmus çok severim. sevgiler..

  16. sekergibi says:

    >filiz ablacımellerine sağlık yine döktürmüşsünbende buraya taşındım blogcuda sorunlar bir türlü bitmedi bende yanınıza geldim.sevgiler

  17. >merhaba nefis bir aperatif seçeneği Ellerine sağlık…

  18. gülriz says:

    >Köy ekmeği, hellim peyniri, patlıcan… Ne kadar muhteşem bir üçlü olmuşlar öyle. Ellerine sağlık

  19. fidaneli says:

    >fılız abla olmaz ama yaa.. wallahı bak bugun ortada hellımlı tavuklu salata dıye dolandım durdum.. tam bırazcık unuttum derken ana bı baktım hellım:(( ablacım pek uğrayamıyorum ama gördumkı cok guzel seyler eklemıssın ellerıne sağlık..

  20. nino says:

    >ellerine saglik ablacim nefissssssssss

  21. nihal says:

    >Olay budur bu yenmesinde ne yensin harikasın valla ellerine sağlık filiz ablalezzetavcisi

  22. >Ellerine saglik.Guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

  23. >OOOOOO burda bir sürü değişik şey var yaa, fırında doritos, sepetli kurabiyeler hepsi harika ellerinize sağlık…

  24. yaren says:

    >Ne kadar güzel olmus,sunumda cok hos. ayrica salatada cok nefis görünüyor.Ellerine saglik.

Leave a Reply

