>SUSAMLI PUACA

>

HAZIRLANISI;

3 yumurta iki beyazi ayriliyor,200 gr eritilmis margari,1 bardak su, 1 kase beyazpeynir rende,maydanoz,dereotu,tuz,2 kabartma tozu aldigi kadar un ilavesi ile kulak memesi yumusakliginda hamur yogrulur.Hamurdan ceviz kadar parca alinir yuvarlanir once yumurta akina sonra susama batirilir orta isi firinda uzeri kizarana kadar pisirili

Daha once katilamamistim etkinlik icin hazirladim tesekkurler ikizlerinannesi

23 Responses to >SUSAMLI PUACA

  1. >nefis olmuslardegisik bir tarif olmusellerine saglik

  2. nino says:

    >super gorunuyorlar ablacim ellerinize saglik guzel yorumunuza tesekkurler oglus cok hasta ins iyi olur kisa zamanda­čśŽ

  3. >Filiz’ci─čim,Sana ve ailene hay─▒rl─▒ bir bayram diliyorum..Po─ča├žalar─▒n ├žok nefis g├Âr├╝n├╝yorlar,ellerine sa─čl─▒k..Sevgilerle

  4. SOFRAM says:

    >Can─▒m ellerine sa─čl─▒k, yine d├Âkt├╝rm├╝┼čs├╝n, san─▒r─▒m k─▒z─▒n─▒n ┼čerefine bu g├╝zellikler, allah a─čz─▒n─▒z─▒n tad─▒n─▒ bozmas─▒n, g├╝zel bir hafta diliyorum sevgilerimle…

  5. >Ablac─▒─č─▒m harika tarifler sunmu┼čsun ellerine sa─čl─▒k.Susaml─▒ poa├ža ve di─čerleri nefis g├Âr├╝n├╝yor.Ama ben ┼ču sebzelere bay─▒ld─▒m.Bayramdan sonra sebzeler ├žok iyi gider do─črusu.G├╝zel bir hafta dilerim ├Âpt…

  6. >BENI KIRMAYIP DAVETIMI KABUL EDIP,BU G├ťZEL TARIFI ETKINLIGIMIZE KAZANDIRDIGIN ICIN COOOK TESEKK├ťR EDERIM.ELINE KOLUNA SAGLIK CANIMMMMM!!!TARIFIN 87.SIRADA YERINI ALDI GELIP BAKA BILIRSIN SEVGILER

  7. >elimde ├žay─▒m hafifte a├ž─▒m ge├ž vakitte yememeliyim u─čruna a├ž─▒m a├ž├ž├ž:(:))eee sinema u─čruna gitti ak┼čam yeme─či,┼čimdi olsa giderdi ├žay─▒n yan─▒na,yo─čun susaml─▒ lezzetler nefis nefis:)

  8. >ellerinize saglik poga├žalar harika gozukuyo, bol susamli of, sevgiyle

  9. ebrulitatlar says:

    >Filiz ablac─▒m nefis olmu┼č po─ča├žalar, ellerine sa─čl─▒k. Sevgiler..

  10. disal says:

    >nefis po─ča├žalar…tam at─▒┼čt─▒rmakl─▒k..ellerine sa─čl─▒k filiz ablam benim….

  11. OZAY says:

    >Ellerine sa─čl─▒k .├çay─▒n yan─▒nda ne guzel olur.Sevgiler.

  12. inci says:

    >can─▒m sen ne yapsan yerim ben:))ister tatl─▒ ister tuzlu sen yap yeter:))ellerine sa─čl─▒k can─▒mmmm

  13. >├žok de─či┼čik olmu┼č bu po─ča├žalar kurabiyelerin buland─▒─č─▒n─▒ bilirdim bir de simitin po─ča├žay─▒ denemek hi├ž akl─▒ma gekmemi┼čti..art─▒k deneyeceklerim aras─▒nda…ellerinize sa─čl─▒k..

  14. Selin says:

    >Filiz Ablam benim, Ellerine sa─čl─▒k. Sevgilerimle…

  15. >can─▒m eller─▒ne sagl─▒k. cok guzel b─▒r tar─▒f. sevg─▒ler.

  16. >Ne pratik puaca bunlar b├Âyle ellerine sa─čl─▒k can─▒m nefis g├Âr├╝n├╝yorlar……..

  17. >Filizcim merhabalar bende buraday─▒m art─▒k blogcudan g├Âr├╝┼č├╝yorduk burada da bana beklerim dostlukla kal can─▒m arkada┼č listeme ekledim seni de

  18. >Ellerine saglik, tek kelime ile harika…Cok guzel olmus, kiyir kiyir. Sevgilerimi gonderiyorum.

  19. >harika olmu┼člar ellerine sa─čl─▒k can─▒mc─▒m

  20. >nefis olmu┼člar ablac─▒m ya kokusu buralara kadar geldi..ellerine sa─čl─▒k..sevgilerimle

  21. sofraozlemi says:

    >yine her zamanki gibi ├žok g├╝zel olmu┼člar ablac─▒m…ellerine sa─čl─▒k..sevgilerimle.

  22. >├ľd├╝l olman─▒n “├Âd├╝l├╝n├╝” sun kendine,insanlara tebess├╝m├╝n├╝ sunarak.Ve bu onuru “y├╝z├╝nde” ta┼č─▒,G├ťL├ťMSE..G├╝l├╝mseyerek hat─▒rlayaca─č─▒n bir g├╝n ge├žirmen dile─čiyle SEVG─░LER..

Leave a Reply

