>KESTANELI PILAV

>

hazirlanisi

Tencereye tereyag ,2 tane julyen dogranmis havuc,dolmafistigi konur ve kavrulur.2,5 bardak islatilmis pirinc ayrica kavrulur icine yenibahar ,kusuzumu konur.Tencereye kavrulmus kestane dizilir uzerine havuc,fistik karisimi konur enuste kavrulmus pirinc konur tuz ve 2,5 bardak sicak su ilave edilir kisik ateste pisirilir .Servis tabagina ters cevrilir.

Tarif dunurum zehra hanimin yeliz amerikaya donmeden once hazirlayip getirmisti tekrar tesekkurler harika olmustu ellerine saglik

14 Responses to >KESTANELI PILAV

  1. >Kestaneli pilav nefis olmuş dünürünüzün ellerine sağlık bayıldımm…

  2. Ayşegül says:

    >harika olmuş Filiz ablacım.. kestaneye bayılırım zaten bu pilav da süper olur..ellerine sağlık..

  3. Feyza Fidan says:

    >Sevgili Filiz Ablacım,Ellerine sağlık, ayrıca aşağıdaki un helvası beni can evimden vurdu…Mis gibiii…Sevgiler,

  4. >offf off ki ne of ne kadar güzel görümüyor böyel kestanler harika küçükken bi teyze yapmıştı ne sevmiştim tek tek kestaneleri yedim ardın pilavı ohhellerine sağlık sevgilerr

  5. ceyt says:

    >Sevgili Filiz abla, bu tarif çok değişik. aynı zamanda da çok hoş görünüyor ellerinize sağlık.sevgiler

  6. Melek* says:

    >bir kestaneli tarfilerdr aldı gidiyor ben bulsam kestaneyi kebap yapar yirim:)hihi ellerine sağlık

  7. SOFRAM says:

    >Filizcim kestaneli pilav harika görünüyor, dünürünüzün ellerine sağlık, afiyetler olsun, sevgilerimle…

  8. >Merhaba Filiz Hanım,Ellerinize sağlık pilavınızı çok beğendim..Sayfama yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim..Bu arada hemşeriyiz:))Sevgilerimi yolluyorum..

  9. mutfaktayim says:

    >Ablacım ellerine kollarına sağlık bu ne güzel bir pilav böyle of offfffffffffffffÖzlem’den Sevgiler…

  10. >merhaba ellerinize sağlık nefis görünüyor bir kestane sever olarak hala daha kış gelmesine rağmen tüketememenin sonucu resme baya bir uzun bakakaldım…

  11. >kestaneli pilav nefis olmus abla’cigimharika bir goruntusu varyemede yaninda yat misalidunurunun ve senin ellerine saglikoptum ve iyi pazarlar dilerimhosçakal

  12. >Selamlar Filizcim ben blogcudanmucizembenibulblogspotta da http://caneyintenceresinden.blogspot.com adresinlede yazmaya başladımoraya da beklerim canımBana yorum atan ve bannerimi bloğunda kopyalayan arkadaşların bannerlarınımucizembenibul.blogcu.com.bloğumda dost bloglarım olarak yayınlıyorum.Bilginiz olsun dostlar Hepinize sevgiler.

  13. dide says:

    >Yılbaşı geçti ama ben bu pilavı mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık.

  14. >pilav harika olmusellerine saglik

Leave a Reply

