>KREMALI MANTARLI MAKARNA

>

Kremayi yemeklerde cok seviyorum ozellikle makarnaya cok yakisiyor.
Iste size guzel bir kremali makarna,tarif romanyali ahcidan
Malzemeler : 1 paket makarna , mantar , 1paket krema , 1tatli kasigi bugday nisastasi , 1dis sarmisak ,maydanoz,pul biber , kekik
Makarnayi haslarken teflon tavada kendi mantarlari kavuruyorum.yag eklemeden , kendi suyunu salip tekrar cekip iyice kahverengilesene kadar kavuruyorum.
Bir yandan sos tavasinda 1paket kremaya 1 tatli kasigi bugday nisastasi ( kremayi koyulastirmak icin)ve minik parcalar halinde dogranmis sarmisagi ve kavurmus oldugum mantarlari katiyorum
Fokurdamaya basladigi an tabaga koymus oldunuz makarnanin uzerine kremayi dokup , tabagin kenarini pul biber ve kekik ile susleyip , uzerine bir tutam dogranmis maydanoz ile servis yapabilirsiniz.

Afiyet Olsun

18 Responses to >KREMALI MANTARLI MAKARNA

  1. Zerrin says:

    >Merhaba ellerine sağlık değişik bir tarif olmuş makarnayı soslu seviyorum değişik bir alternatif…

  2. >kiiiiz nerden bildin sevdigimiaynisini bende yapiyorum ve bayila bayila yiyiyorumellerine sagliksüper olmus

  3. >canım ellerine sağlık nefis görunuyor ve çok değisik. sevgilermle..

  4. nino says:

    >nefis olmus canim ellerine saglik

  5. dide says:

    >Makarnanın her türü çok güzel oluyor. Bu da çok hoş bir tarif. Ellerine sağlık.

  6. >Makarna enfes olmuş sosu ise harika olmuş ellerine sağlık ablacığım…

  7. yemegimle says:

    >Filiz ablacim ellerine saglik yine nefis bir yemek olmus,sevgiler…

  8. >ellerine sağlık.nefis görünüyor.sevgiler.

  9. Kevser says:

    >Filiz ablacim,yine harikalar yaratmissin, hersey nefis görünüyor, ellerine saglik diyorum. Ben hele asagidaki patatesli lezzete bayildim.Selam ve sevgilerimle..

  10. disal says:

    >makarnayı çok severim ama kremayı daha hayatta kullanmadım…bakalım ilk kremalı tarifim ne olcak….ellrine sağık filiz ablam…

  11. SOFRAM says:

    >Canım ,mantarlı makarnayı çok severim ama kremalı hiç denemedim, ama çok güzel görünüyor seninki, patatesli börekte çok güzel ve pratik, ellerine sağlık canım, sevgilerimle…

  12. >ellerine saglik, çok guzel bir makarna olmus, makarnanin her turunu severim, yaptigin’da lezzetli gorunuyor canim, afiyet bal seker olsun sizlere.

  13. Baharcicegi says:

    >Dedigin gibi krema cok yakisiyor makarnaya,bende cesitli soslarla yapiyorum nefis olmus ablacigim eline saglik

  14. feray says:

    >Canım harika bir lezzet ellerine sağlık.Ayrıca bu aralar telaşın çok. yapabieceğim bir şey varsa söyle canım seve seve elimden geleni yaparım.

  15. sarımutfak says:

    >bende kremayı yemeklerde seviyorum.bazılarına çok yakışıyor.makarnada bunlardan biri.ellerine sağlık canımiyi haftasonları

  16. Damak Tadı says:

    >Tek kelimeyle çok nefis bir makarna hazırlamışsın,ellerine sağlık canım..Sevgiler

  17. ebruakin says:

    >Selamlar Filiz Hanım,Ellerinize sağlık. Nefis görünüyor.Ben de çok severim kremalı ve mantarlı makarnaları.Görüşmek dileğiyle.Sevgiler…

  18. yesildomates says:

    >değişik bir lezzet olmuş..ellerine sağlık..öpüyorum ..iyi hafta sonları diliyorum…

Leave a Reply

