>CEVIZLI KOMEC

>

Cesur firinci ocak ayi tarifi icin hazirladim cevizli komeci .venuslezzeti.blogspot.com/ arkadasimiz etkinligin sahibi tesekkurler

Yapilisi :1 bardak ilik su bir bardak sut 1 paket tek kullanimlik kuru maya 1 kasik toz seker yarim cay bardak sivi yag aldigi kadar un yogurun mayalansin 6 bezeye bolun hamuru sonra acabildiginiz kadar acin sivi yag surun cekilmis ceviz serpin ustuste 5 yufkayi ayni hazirlayin 6 nci yufkaya sadece yag surun tam ortasindan delin icten disa dogru kivirin simit gibi uzatin hamuru biryerden kopartin tekrar kivirarak kol borek gibi tepsiye dolayin sivi yag surup bastirin 10 dakika mayalansin tepside sonra 170C firina ver

11 Responses to >CEVIZLI KOMEC

  1. Feyza Fidan says:

    >Filizcim, ne güzel olmuş cevizli komeç..Yapıp denemek lazım, sonrada çayın yanında bir güzel yemek lazım…Ellerine sağlık canımcım…

  2. yesildomates says:

    >ablacığım ne iştah açıcı bir görüntü böyle ellerine sağlık..öpüyorum..görşmek üzere..

  3. >Harika olmuş fotoğraflar da çok güzel ellerinize sağlık Filiz hanım,Siz de adapzarındanmıssınız cok memnun oldum.Benim anne tarafım adapazarlı ve annem de 1953 doğumlu sizin tanıtım yazınızı okuyunca yakınlık hissettim size :)Cesur fırıncılar aktivitesini her ay yapıyoruz eğer katılmayı düşünüyorsanız şubat ayı tarifini siz önermek ister misiniz?İki farklı tarif önerip oylamaya açıyorsunuz sonra en çok oy alan tarifi seçiyoruz.Fırında pişmesi ve yapılması zor bir tarif olması gerekiyor.sevgiler ve saygılar,Elif

  4. >ablacigim ellerine saglikharika bir goruntu, enfes bir lezzetsuper gozukuyor, afiyet olsun sizlere, haftan guzel geçsin, hosçakal

  5. disal says:

    >filiz ablacım nefis olmuş….ellerine sağlık…..çok öpüyorum seni…..

  6. >Ne güzel resimleyip anlatmışsınız ablacığım ellerinize sağlık nefis olmuş…

  7. nino says:

    >offfff bu nasil guzel bisi bole ellerine sagli kablacim

  8. OZAY says:

    >Ellerine sağlık.Sevgiler.

  9. >ablacim ellerine saglik enfes olmus nasilda acim alsam azicik ucundan sevgiler

  10. SevgiSeli40 says:

    >merhaba filizcigimKomec hep duyorum ama hic denemedim ama eminim güzeldir cünkü icindeki malzemeler cok güzel eline saglik

  11. >cevizli her lezzete açığım:)ellerine sağlık

Leave a Reply

