>SUSAMLI TAVUK

>

Susamli tavugu bol yesillikle hazirladigim salatanin uzerinde servis etmeyi daha cok severim.Bugun degisik hazirladim cok guzel oluyor susam seviyorsaniz bence denemelisiniz

Hazirlanisi;

2 kasik nisasta az su ile bulamac yapilir.Ayri bir kaseye yumurta beyazi konur.Diger kaseye susam konur.Tavuk gogusleri ince uzun dogranir.Once nisastali karisima ,yumurta beyazina ve susama bulanir.Tavada kizdirilmis bol yagda kizartilir ,tuzunu unutmayin afiyet olsunn

19 Responses to >SUSAMLI TAVUK

  1. >tavuk da kabakta cok lezzetli olmus kabagi bi de böyle denemem lazimellerine saglik

  2. Feyza Fidan says:

    >Filizcimmm,Bayıldım tavuklara çıtır çıtır olmuş..Bende senden aldım tavuk, ama tabakla beraber götürdüm haberin olsun..Sevgiler..

  3. >ablacım harika olmuş bu tavuk ellerine sağlık…sevgilerimle

  4. yemegimle says:

    >Filiz ablacim ellerine saglik her ikiside nefis görünüyor…

  5. >Hiç denemedim ama harika görünüyor denemek lazım ellerine sağlık ablacığım…

  6. SOFRAM says:

    >Canım çok güzel, değişik bir lezzet olmuş böyle bol susamlı, ellerine sağlık canım, sevgiler…

  7. Baharcicegi says:

    >tavuk susamla kitir kitir nefis olmustur,sunumda cok istah acici eline saglik filiz ablacigim.

  8. nino says:

    >mmm enfes gorunuyor ablacim ellerine saglik

  9. >Ellerine saglik, cok nefis olmus. Sevgiler

  10. OZAY says:

    >Ellerine sağlık canım.Sevgiler.

  11. >Ellerinize sağlık, görüntü harika…

  12. sarımutfak says:

    >bayılırım tavuğu bu şekilde yemeğe.çok güzel olmuş seninkide ellerine sağlık canımöptümsevgiler

  13. sofraozlemi says:

    >şimdi lezzetavcımdan geldim ondada susamlu kek var..oh ya herkesler susamlı bişi yapmış bende yapıyım hemen.. canımı isteddiniz ayol:)ellerine sağlık ablacım ben bunu simit yerine yerim:)çok güzelller..sevgiler..

  14. >slm cnım..ben yokken kurabiyelerime yorum bırakmışsın çok teşkr ederim…susamlı tavuğa bayıldım ellerine sağlık sevgiler

  15. Damak Tadı says:

    >Filiz’ciğim,çok nefis görünüyor canım..Bende bu tür kızarmış tavukları salataya çok yakıştırıyorum..Ellerine sağlık..Sevgiler

  16. >ablacim ellerine saglik, tavugu hiç susamli denememistim ama tarif ve goruntu super, digecek tek sey var mukkemel banada uygulamak duser, iyi aksamlar.

  17. >susamlı tavuk çok değişik.eminim çokda lezzetlidir.Zira susam neyin içine girse enfes bir tat katar.

  18. Nihal says:

    >Susam bence herşeye yakışıyor.Tavuklarda hari olmuştur.Ellerine sağlık.www.lezzetavcisi.net

  19. >Filizciğim çok değişik bir tarif vermişsin.susama bayılırım, mutlaka deneyeceğim hemen yarın..Oğlum geliyo da onunla yeriz artık:))asotu.blogcu.comsebilay

Leave a Reply

