>SOSIS SALATA

>

Nikahimiz yaklasti 1 martta olacak bugun modoko,kapitol yine disarda kosturduk esim disarda yeriz dedi ben yorgun oldugumu soyleyip evde hazirladim kolay ,cabuk hazirlanan yemek tercih ettim .Sosis ler teflonda kizartildi ,patatesler kizartildi kasik salat hazirlandi afiyetle yendi itiraf etmeliyim patlican boregi muthisti cok yorgunum ,cok mutluyum,cok huzunluyum anne olmak ne zor aksam yemegimizi sizlerle paylasiyorum

4 Responses to >SOSIS SALATA

  1. ezgi uğurlu says:

    >salata enfess görünüyor.ellerine saglık canımsevgiler

  2. >Ablacığım güzel dileklerinize teşekkürler.Akşam yemeğiniz harikaymış.Eeee kız annesi olmak böyle bir şey işte.Ama tatlı yorgunluk.Gençler mutlu olsun yeterki.Yemeklerinizin hepsi için ellerinize sağlık öpt…

  3. >Ellerinize sağlık Filiz hanım.Hamaratlığınıza şaşırdım kaldım, tebrik ederim.Dışarda yemek için yorgun olup da evde bu kadar yiyecek hazırlayabilmek için enerjiniz olmasına nazar değmesin,maşallah.Hayırlısıyla evlilik hazırlıklarını tamamlayıp mutlu bir yuva kurar kızınız inşallah.Selamlar ve saygilar,Elif

  4. SOFRAM says:

    >Canım Filizcim, sana kolaylıklar diliyorum canım,yeter ki tüm yorgunluklar böylesi güzel olsun,bu yorgunluğun içinde güzel yemekler hazırlamış bizlere de sunmuşsun. Maşallah nazar değmesin hamarat arkadaşım.Canım yaptılarının hepsi de ayrı güzel ve lezzetli.Ellerine sağlık. Sevgilerimle…

Leave a Reply

