>MILFOY PASTA

>

Bir hafta oldu bilgisayar ve telefon arizasi giderilemedi bakim varmis.Bakim bittiginde anlasildi yanlis baglantilar yapilmis ve cooook sinir oldum hala olmadi bugun 8 gun oldu.Yelizin dogum gununu kutlamak istedim sabah 6 da girebildim baglanti kopmadan yazabilirim diye dua ediyorum.Cok kolay bir tatli hazirlamistim sizlerle paylasiyorum ,YELIZCIM DOGUM GUNUN KUTLU OLSUNNNN……

Sakizli muhallebiyi cok koyu sekilde pisirdim.Milfoyleri incelttim icine dolu dolu muhallebiyi koydum .Muhallebinin ortasina 1 bitter ve 7 visne koyup kapattim.Orta isi firinda uzeri kizarana kadar pisirdim.Uzerine pudra sekeri serptim.Yaninda dondurma ile servisi cok guzel oldu.Hatta fazla sosyete laz boregi olduuuu

12 Responses to >MILFOY PASTA

  1. >Selamlar filiz :)ellerine sağlık canım görüntü süper vallahi tadını da merak ettim

  2. sarımutfak says:

    >arıza inşallah giderilir.geçmişolsunpastada harika olmuş eline sağlık cnmsevgilerimle

  3. >Selam canım, görüntü süperrrr, ellerine sağlık…

  4. sofraozlemi says:

    >filiz ablacım bir döndünüz pir döndünüz:)ne güzel mamalar eklemişsizniz yine…kimbilir daha neler birikmiştir..kızınızın doğumgününü kutluyorum…nice mutlu mutlu senelere..pastada hem pratik hem nefis ..ellerine sağlık ablacım..

  5. feray says:

    >Filizcim ellerine sağlık pasta nefis görünüyor.Benimde bu aralarmodemde arıza var çok rahat kullanamıyorum o yüzden biraz uzak kaldım. Bu arada nikahı yaptınız kızın da çok güzel olmuş. Hayırlı olsun. Mutluluklar dilerim canım.

  6. >ellerine sağlık canım nefis olmuş..sevgiler

  7. >Çok utandım yaaa, size canım demişim, filiz ablacım kusura bakma, ağız alışkanlığı olsa gerek, kızınız içinde mutluluk dilediğimi biliyordum ama yorumumu göremedim, tebrik ederim, inş. bir yastıkta kocarlar ikiside, mutluluklar…öpüyorum sizi….

  8. >bende kutluyorum yelizin d.gününü.nice yıllara..ayrıca pastada ilginç yapanların ellerine sağlık..

  9. >yelizin doğum gününü bende kutluyorum sağlıklı mutlu nice yıllara inşallah..bu aralar bizi ihmal ettin ablacım ama nikah telaşın vardı Kızınada tekrar bir ömür mutluluklar diliyorum..ellerine sağlık lezzetler mükemmel görünüyor..sevgilerimle öpüyorum

  10. OZAY says:

    >Ellerine sağlık.Arıza en kısa zamanda gıderılır umarım.Sevgiler..

  11. >filizcim sevgili yelizin doğum günü kutlu olsun sağlıklı uzun ömürler diliyorum canım hayırlısı ile bebeğinide kucağına almayı nasip etsin en güzel anneanne ye sevgiler

  12. >Cok lezzetli görünüyor,ellerine saglik.Sevgiler.

Leave a Reply

