>TAHINLI KURABIYE

>

Bugun bu nefis kurabiyeleri hazirladim , cok guzel oldu .
Bu tarifi yaparsaniz unutmayin ki sogumadan servis tabagina almamak lazim yoksa dagiliyor dagiliyor.
Yarin Eminonu’ne gidiyorum;Fermo’ya ugrayip, pasta malzemeleri alacagim.Mehmet Efendi’den Turk Kahvesi alip Kapali Carsida turlamayi dusunuyorum. Cok seviyorum oralari.Eger fotograf makinami unutmazsam resim cekip sizlerle paylasmayi dusunuyorum­čÖé
Simdi gelelim bu agizda dagilan , lezzetli kurabiyenin tarifine ….

Malzemeler ve Hazirlanisi;
1 su bardagi tahin,250 gr oda sicakliginda yumusatilmis margarin ve 1 su bardagi seker iyice karistirilarak ezilir .
Yarim cay bardagi sivi yag,1 yumurta sarisi,kabartma tozu aldigi kadar un ilavesi ile yogurulur .Hamur ceviz buyuklugunde parcalara bolunur.(Eger toplamakta zorluk cekilirse elinizi hafif islatin ve oyle yuvarlayin)
Hazirladiginiz ceviz buyuklugundeki bu toplari yumurta akina ve susama batirin .
Hamurun bir parcasinida cok daha buyuk hazirlayip 170c firinda pisirip uzerine pudra sekeri serperek servis yaptim.
Afiyet olsuuuuunnnn­čÖé

19 Responses to >TAHINLI KURABIYE

  1. disal says:

    >oh beeee…gezeceksin yani…..al─▒┼čveri┼či hangi kad─▒n sevmez ki….ellerine sa─čl─▒k filiz ablac─▒m kurabiyeler harika g├Âr├╝n├╝yor….

  2. Anonymous says:

    >tah─▒nl─▒ kurab─▒ye bene ├žok sev─▒yorum s─▒z─▒n kuravb─▒yelrde nef─▒s olmus eller─▒n─▒ze sa─čl─▒k..em─▒nonundek─▒ o kahve kokulu mehmet efend─▒n─▒n yer─▒n─▒ ├žok merak etmeye baslad─▒m cunku daha oncede duymustum :)g├Âr├╝┼čmek ├╝zere…emelinmutfagi.blogcu.com

  3. Mihriban says:

    >gezece─čin yerleri s├Âyleyince hepsi bir bir g├Âz├╝m├╝n ├Ân├╝nden ge├žti. Ne kadar ├Âzledi─čimi hat─▒rlatt─▒n bana. hele de mehmet efendi kahvesi…Soka─č─▒na girince kendine do─čru ├žeken kokuyu unutmak m├╝mk├╝n m├╝? Ahhh ─░stanbul Ahhhh….Kurabiyene de bay─▒ld─▒m bu arada elllerine sa─čl─▒k. sevgiler selamlar…

  4. nihal says:

    >Kurabiyeler hariaka duruyor ellerine sa─čl─▒k.Gezdi─čin yerleri d├Ârt g├Âzle bekliyoruz =)lezzetavcisi

  5. >G├╝nayd─▒n can─▒m..─░stanbulu hi├ž g├Ârmedim valla ne olurdu birka├ž bayan arkada┼č gezebilseydik..kurabiye nefis olmu┼č elinize sa─čl─▒kvitrinlere benim i├žinde bak─▒n oldumu:)))

  6. Aynur says:

    >ohh ne guzel tr de ne guzel imkanlar var herseyin ayri magazasi var rahatca bulabiliyorsun aradigini.burda olsa ohoo :)iyi gezmeler sana :)ellerine saglikselamlarwww.aynurdantarifler.blogspot.com

  7. ceyt says:

    >Filizcim,tahini ├žok severim dolay─▒s─▒yla tahinle yap─▒lm─▒┼č her┼čeye bay─▒l─▒r─▒m.bende tahinli kek yapm─▒┼čt─▒m blogumda.kurabiyelerin nefiss olmu┼č.ellerine sa─čl─▒k can─▒m.g├╝zel bir hafta sonu diliyorum.kocaman ├Âp├╝yorum sevgiler..

  8. OZAY says:

    >TAHINL─░ HERSEYE BAYILIRIM.GUZEL BIR HAFTA SONU DILIYORUM…ELLERINE SA─×LIK.├çAYIN YANINA ALIYORUM BIR TANE.SEVGILER…

  9. sofraozlemi says:

    >a├ž─▒kcas─▒ ┼čimdiye kadar be─čendi─čim kurabiyeler aras─▒nda en ├žok sevdiklerim tahinli kurabiyeler..ama ├žok kalorili..ben yinede yiyorum:)ellerine sa─čl─▒k ablac─▒m ├╝zerine susamda ├žok yak─▒┼čm─▒┼č..

  10. Ayse Pamuk says:

    >ben ayder ├žay─▒m─▒n yan─▒na ald─▒m bir tane ellerine sa─čl─▒k can─▒m harika g├Âr├╝n├╝yor

  11. >kurabiyeler harika ablacim eline saglik, iyi gezintiler bol keyifler ablam, opuyorum

  12. mutfaktayim says:

    >OOOOOOOOOO ne g├╝zel yerleri gezdin be ablac─▒m. Bende emin├Ân├╝ne gitti─čimde mutlaka fermoya u─črar─▒m. Orada sat─▒lan her┼čey ├žok g├╝zel ve ┼č─▒k. Bir an ├Ânce resimleri g├Ârmek istiyorum. Bu arada k─▒z─▒n─▒n da hamile oldu─čuna ├žok sevindim. Zaman─▒ geldi─činde in┼čallah sorunsuz bir bi├žimde bebeklerimizi kucaklar─▒m─▒za al─▒r─▒z. Tatl─▒ ananeye Sevgiler…

  13. >selam can─▒m.tahinli kurabiye nefis g├Âr├╝n├╝yor.eline sagl─▒k arkada┼čm.sevgiler.

  14. >Tahinli kurabiyenin a─č─▒zda da─č─▒lan tad─▒n─▒, aromas─▒n─▒ hi├ž bir kurabiyeye de─či┼čmem..Ellerine sa─čl─▒k, enfesss olmu┼č,S─▒ms─▒cak sevgiler….

  15. >Merhabalar canim, bas sagligi mesajin icin cok tesekk├╝rler. Allahim c├╝mlemizin gecmislerine rahmet ve magfiret etsin, mekanlarini cennet etsin insallah, sevgiler…Kurabiyen de cok g├╝zel olmus, afiyetler olssun, yeni banerimi ekledim, dilersen onu alabilirsin….

  16. >DAVETPORSELEN DEML─░K ├çAY SAAT─░ ETK─░NL─░─×─░ 20 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ taraf─▒ndan haz─▒rlanm─▒┼čt─▒r. Ak┼čam ├╝st├╝ sohbetine gelen dostlara, Han─▒mlarla yap─▒lan g├╝nlere, Be┼č ├žay─▒na gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler……… ———————————————————————- SEVG─░L─░ ARKADA┼×LARIM;31.03.2008–13.04.2008 Tarihleri aras─▒nda PORSELEN DEML─░K ├çAY SAAT─░ ETK─░NL─░─×─░NE EV SAH─░BEL─░─×─░N─░ http://www.mucizembenibul.blogcu.com Yani BEN YAPACA─×IM S─░Z SEVG─░L─░ ARKADA┼×LARIMI VE KATILMAK ─░STEYEN HERKES─░ ETK─░NL─░─×─░M─░ZE DAVET ED─░YORUM!!!HEP B─░RL─░KTE ├çOK G├ťZEL TAR─░FLER KAZANDIRMI┼× OLACA─×IZ ETK─░NL─░─×─░M─░ZE ─░N┼×AALLAH.TAR─░FLER─░N─░Z─░ HAZIRLAYARAK.VE TAR─░F─░N─░ZE “PORSELEN DEML─░K ├çAY SAAT─░ “20” BA┼×LI─×INI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TAR─░F─░N─░Z HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI R─░CA ED─░YORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. G├ľZDEN KA├çMA ─░HT─░MAL─░NE KAR┼×I YARARLI OLACAKTIR.BEN S─░ZE GER─░ D├ľN├ťP.TAR─░F─░N─░Z─░ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACA─×IM.┼×─░MD─░DEN KATILIMCI ARKADA┼×LARIMA ├çOK TE┼×EKK├ťR ED─░YORUM SELAM VE SEVG─░LER─░MLE……

  17. Baharcicegi says:

    >Filiz ablacigim gezmissindir dedigin b├╝t├╝n yerleri,tahinli kurabiyeler piserken bile mis gibi kokmustur birde agza alinca dagiliyorsa ,eline saglik

  18. >Filizci─čim g├╝nayd─▒n;bu kurabiyeyi bende yap─▒yorum, harika bir lezzet bence de.ellerine sa─čl─▒k can─▒m.bol bol gezmeler diliyorum bu arada..sevgilerimle.sebilay.

  19. ebrulitatlar says:

    >H─▒mm. Filiz ablac─▒m nefis bir kurabiye bu. ├çok severim. ├çokda g├╝zel g├Âr├╝n├╝yor. Ellerine sa─čl─▒k. Sevgiler..

Leave a Reply

