>CEVIZ DOLMASI

>

Bu tarifi hulelayemek.blogcu.com/ da gordum.
Adi cok guzeldi ve ben cevizi cok severim.Dayanamadim bugun hazirladim­čÖé Hepimiz cok begendik , tesekkurler hulelayemek

Malzemeler;

250 gr oda isisi margarin,2 bardak yogurt,kabartma tozu,aldigi kadar un yogurulur.Hamur 4 parcaya bolunur.merdane ile acilir,bardakla kesilir ,kasilen parcanin ortasina cevizli ic konur kapatilir.Toz sekere bulanir firin tepsisine dizilir,170 c de pisirilir.
IC MALZEME;
2 Kase iri kiyilmis ceviz,1 bardak seker,4 kasik irmik,1 yumurta beyazi.
Ben ayrica 1 kasik tarcin ilave ettim.
Afiyet olsuuunn­čÖé

Ceviz Dolmasi on Foodista

2 Responses to >CEVIZ DOLMASI

  1. hulela says:

    >can─▒m ellerine sa─čl─▒k ├žok g├╝zel olmu┼č be─čenmenede ├žok sevindim size afiyet olsun ama banada kalm─▒┼č olmas─▒na dahada ├žok sevindim ┼čimdi bu tabaktakilerin hepsi benim ne yapay─▒m ├žok seviyorum hele arkada┼č─▒m ├žok daha g├╝zel yap─▒nca yemeye hi├ž doyamambir iki farkla uygulam─▒┼čs─▒n tarifi ellerin dert g├Ârmesinsevgilerimi b─▒rakt─▒m sana

  2. simayhobievi says:

    >merhaba tarifiniz benim yay─▒nlad─▒─č─▒m f─▒nd─▒kl─▒ ruloya ├žok benziyor ellerinize eme─činize sa─čl─▒k ziyaretiniz i├žin te┼čekk├╝rler

Leave a Reply

