>KARNIYARIK

>

Vizemi aldim 14 mayista insallah kizimin yanina gidiyorum.Yasasinn­čÖé
Haftasonu hazirladigim karniyarik tarifini ekliyorum afiyet olsuuun

Hazirlanisi;

250 gr kiyma az yag ile kavruldu,1 kup dogranmis sogan ilave edildi,2 rende domates,tuz,karabiber iyice kavrulduktan sonra yarim demet maydanoz dograndi .Kizartilan patlicanlar borcama dizildi,ortalari kesildi ve hazirlanan kiymali ic dolduruldu.
Uzerine domates dilimleri ve biber dizilerek biraz su ilave edilip firina suruldu.

4 Responses to >KARNIYARIK

  1. g├╝lten says:

    >ellerinize sa─čl─▒k. bay─▒l─▒r─▒m karn─▒yar─▒─ča. afiyet olsun. http://www.guzelevim.blogspot.com

  2. >Patl─▒can,m├╝thi┼č bir sebze ki bence b├╝t├╝n sebzeler ayr─▒ g├╝zel ama patl─▒can─▒n hem ├že┼čidi ├žok hemde ├žok g├╝zle tatlar elde ediliyor ki karn─▒yar─▒kta o lezzetlerden bir g├╝zellik.

  3. yildiz says:

    >Senin adina cok sevindim ablacigim…Keske kizin buralarda olsaydi tanisma firsatimiz olurdu.G├╝le g├╝le git,g├╝le g├╝le gel..Ben de bu arada karniyariklari g├Ât├╝rd├╝m,ellerine saglik….

  4. Anonymous says:

    >termusuya bay─▒l─▒r─▒m. d─▒per pastalardan ay─▒ran ├Âzell─▒─▒ daha haf─▒f ve kahve aromal─▒ olmas─▒ san─▒r─▒m­čÖé eller─▒n─▒ze sa─čl─▒k s─▒z─▒nk─▒de ne guzel olmus valla 1 d─▒l─▒m olsa s─▒md─▒ h─▒c fena olmazd─▒ :)ayr─▒ca alttak─▒ karnb─▒yar─▒k ve cev─▒zl─▒ ekmek ben─▒ kend─▒meden gec─▒rd─▒..├Âzell─▒kle cev─▒zl─▒ ekme─če bay─▒l─▒r─▒m tar─▒f─▒ not ett─▒m tesekurler…emelinmutfagi.blogcu.com

Leave a Reply

