>MILFOYDE TAHIN HELVA

>

Malzemeler ve Hazirlanisi;
Tahin helvasi biraz krema eklenerek inceltilir.
Milfoyler merdane ile acilirak ortasina helva konur ve helvanin uzerine 1 parca bitter cukulata yerlestirilirek bohca seklinde kapatilir.
170c firinda pisirilirek pudra sekeri ile servis yapilir.
Afiyet Olsun­čÖé

19 Responses to >MILFOYDE TAHIN HELVA

  1. HUYSUZBALIK says:

    >Sper g├Âr├╝n├╝yor. Ben bunun az havu├ž rendelenmi┼č halini yemi┼čtim ├Âyle de ├žok g├╝zel oluyor. Eline sa─čl─▒k…

  2. Anonymous says:

    >Valla bomba olmu┼č bu filiz ablac─▒m ellerine sa─čl─▒k Asl─▒-Mutfaksefi

  3. Mebrule says:

    >Merhabalar, kitir kitir olmustur simdi… ellerine saglik canim…

  4. Mebrule says:

    >Bu arada yolculuk var galiba, ne zaman bilmiyorum ama hayirli yolculuklar dilerim size. Ucaktan nefret edenlerdenim, yaz geldimi strese giriyorum bende. Insallah bu yaz da araba ile gideriz­čÖé

  5. >ellerine sa─čl─▒k ablac─▒mm s├╝er g├Âr├╝n├╝yor..can─▒mmm sevgiler hay─▒rl─▒ cumalar

  6. nagehan says:

    >Filiz ablac─▒m g├╝nayd─▒nlar,Nedense ne zamand─▒r senin sayfay─▒ a├žam─▒yorum,sayfada s├╝rekli hata verip int.kapan─▒yor…Bug├╝n la havle diyip bir daha denedim…Ablac─▒m ben akne tedavisi i├žin o ilac─▒ kullan─▒yorum, art─▒k 3.ay─▒n i├žindeyim epeyce d├╝zeldi say─▒l─▒r. ama psikolojim ├žok bozuk hepp uyuyup unutmak istiyorum, bu arada birde e┼čimin ├╝nv.ge├žme i┼či ├ž─▒kt─▒, o nedenle ba┼čka ┼čehire gitme durumu var o da beni b├╝sb├╝t├╝n ├╝z├╝yor.Ben ailemin tek k─▒z─▒y─▒m annem babam karde┼člerim hatta akrabalar─▒m bana ├žok d├╝┼čk├╝nd├╝r….O y├╝zden kafam hi├ž iyi de─čil bug├╝nlerde….Yazd─▒─č─▒n o g├╝zel ┼čeyler i├žin ├žok te┼čekk├╝r ederim ablac─▒m….Dualar─▒ndan eksik etme beni….Tahin helval─▒ milf├Âyler de harika g├Âr├╝n├╝yor ellerine sa─čl─▒k….├ľp├╝yorum ablac─▒m, hay─▒rl─▒ cumalarNagehan

  7. >ablac─▒mmm valla ipin ucu ka├žt─▒ gibi…yaaa neden gelmiyorsun bulu┼čmaya biliyorum ben sen bizi k─▒rmaz gelirsin:))) bu arada harika olmu┼č milf├Âyler bay─▒ld─▒m valla umar─▒m eve gidip yapmam sadece bay─▒lmakla kal─▒r─▒m burdan:)) sevgilerim kocaman ├Âp├╝yorum

  8. SevgiSeli40 says:

    >merhaba canim cok nefis olmus disi citir citir ici yumsacik olmustur cok g├╝zel bir tarif eline saglik sevgiler

  9. >H─▒mmmm harika g├Âr├╝nen g├╝zel bir lezzet…Bay─▒ld─▒m tek kelime ile…A┼ča─č─▒daki salatada tam benlik …Ellerine sa─čl─▒k ablac─▒─č─▒m…Hay─▒rl─▒ Cumalar…Sevgiler…

  10. >Filizcim bu nas─▒l g├╝zel olmu┼čtur tahin milf├Ây d┼č├╝nemiyorum ikisini bir arada harikas─▒n can─▒m ellerine sa─čl─▒k bay─▒ld─▒m bu tarife hay─▒rl─▒ cumalar sevgi ve selamlar can─▒m

  11. OZAY says:

    >Eller─▒ne sa─čl─▒k can─▒m.Guzel b─▒r hafta sonu d─▒l─▒yorum.Sevg─▒ler..

  12. >Filiz ABlac─▒m,naaapt─▒n sen.tam bomba olmu┼č bu :)ellerinize sa─čl─▒k.sevgiler.www.misssgibi.com

  13. EZGi :)) says:

    >can─▒m hem ├žok pratik hemde enfes bir tarif ellerine sagl─▒k kocaman sevgiler

  14. Nilg├╝n says:

    >Filizcigim ziyaretin ve g├╝zel dileklerin icin tesekk├╝r ederim..Milf├Âyler nefis olmus..Ellerine saglik canimSEVGILER

  15. Ilker Erdem says:

    >Vallahi cok lezzetli gorunuyor bittim resmen. Ellerine saglik. Sevgiler

  16. >ablacim ellerine saglik ├žok hos bir tarif, opuyorum

  17. Kevser says:

    >Filiz ablacim,bu cok asil ve s├╝per bir tatli olmus, ellerine saglik diyorum. Degisik lezzetlerin ustasisin gercekten, tekrar tekrar takdir ettim seni!Sevgiler ve kocaman ├Âpt├╝m..

  18. >├╝fff ya milf├Âyde tahin helvam─▒bomba tesirli bir┼čeydir bu kuvveti y├╝ksek:)

  19. Feyza Fidan says:

    >Filiz’im ├žok ama ├žook de─či┼čik bir tarif bu, valla s├╝per lezzetlidir eminim, hem tahin helvas─▒ hem bitter ne yak─▒┼čm─▒┼člard─▒r birbirine..Muhte┼čem bir g├Âr├╝nt├╝s├╝ var zaten, ellerin dert g├Ârmesin can─▒m arkada┼č─▒m,├ľp├╝yorum seni…

Leave a Reply

