>PATATESLI PEYNIRLI COREK

>

Porselen demlik cay saati etkinligi 22 http://fatostuncay.blogcu.com/ ev sahipligi yapiyor
kendisine kolay gelsin diyorum .Tesekkurler­čÖé
Malzemeler ;
125 gr margarin
1 paket maya,yarim bardak ilik su
2.5 su bardagi un
yarim su bardagi sut
yarim cay bardagi sivi yag
3adet haslanmis ve ezilmis patates
1 su bardagi rendelenmis kasar peyniri
tuz
yumurta sarisi
susam
Hazirlanisi ;
Maya su ile karistirilir ve icerisine eritilmis margarin ilave edilir.
Un,siviyag,sut,tuz,patates ve kasar peyniride icerisine eklenirek ele yapismayan kivamda hamur yogrulur.
Uzeri ortulur ve mayalanmasi beklenir.
Mayalanan hamurdan ceviz buyuklugunde parcalar alinir her biri uzun seritler haline getirilir.3serit sac orgusu yapilir,iki ucu birlestirilir simit sekli verilir.
Butun hamurlar ayni sekilde hazirlanir.
Daha sonra uzerlerine yumurta sarisi surulerek susam serpilir ve 170C firinda pisirilirr­čÖé
Arzuya gore uzerine kasar rendesi serpilip de pisirilebilir.
Afiyet olsunnn­čÖé

33 Responses to >PATATESLI PEYNIRLI COREK

  1. Tombuk says:

    >Filizci─čim,B├Âreklerin harika g├Âr├╝n├╝yor.Eminim tatlar─▒ da m├╝thi┼č olmu┼čtur.Ellerine sa─čl─▒k..Sevgiler­čÖé

  2. Tombuk says:

    >Bu arada ├ž├Âreklerin de ├žok g├╝zel olmu┼č!!Blogunu ke┼čfetti─čime ├žok sevindim. ├çok ├že┼čitli yemekler yap─▒yorsun. Onlar─▒ ├Ârg├╝ yapmak zor olmad─▒ m─▒ yahu? Epey zahmetli g├Âr├╝n├╝yor..Sevgiler..­čÖé

  3. fatostuncay says:

    >Can─▒m cok tesekkur ed─▒yorum s─▒md─▒den yay─▒nlam─▒ss─▒n.Ben pazartesi sayfama koyacam. pazartesi g├Âr├╝rs├╝n.. kat─▒ld─▒g─▒n i├žin tesekkurler:))fatostuncay.blogcu.com

  4. melisa says:

    >eline sa─čl─▒k can─▒m ablam nefis g├Âr├╝n├╝yorlar yumu┼čac─▒k puf puf ├Âpt├╝mmg├Âr├╝┼č├╝r├╝z

  5. disal says:

    >filiz ablac─▒m nefis g├Âr├╝n├╝yor…..├Â─člen kahvalt─▒s─▒ yapcam biraz sonra…olsayd─▒ afiyetle yerdim….ellerine sa─čl─▒k…

  6. akasyakokusu says:

    >merhaba eline sa─čl─▒k can─▒m…misler gibi koktu.hemde yumu┼čac─▒k…

  7. Baharcicegi says:

    >Ablacigim yumusacik mis gibi kabarmis c├Ârekler,simdi cayin yanina olsaydi kac tane yerdim bilmem,y├╝zmeden geldim karnim cok acta,eline saglik

  8. Mebrule says:

    >ellerine saglik canim, ne kadar lezzetli gorunuyorlar, visneli pastada ayri bir guzellik…iyi pazarlar…

  9. yildiz says:

    >Ellerine saglik ablacigim,tam benim oglusuma g├Âre.G├╝zel g├╝nler diliyorum,sevgiler…

  10. >Ellerine sa─čl─▒k, ne g├╝zel olmu┼člar.Hay─▒rl─▒ geceler…

  11. >merhaba ,├ž├Ârekler ├žok g├╝zel g├Âr├╝n├╝yor ellerinize sa─čl─▒k.Verdi─čim b├Ârek tarifi adapazar─▒ b├Âre─čiydi :)mutlaka denemelisiniz.selamlar ve saygilar,Elif

  12. >ablacim ellerine saglik etkinlikte g├Ârd├╝m kostum geldim enfes g├Âr├╝n├╝yorlar sevgiler

  13. Selma says:

    >Sevgili Filiz ablacim..corek bogrek ben bayilirim hepsine ama bir sure yiyemiyeceyim cunki rejimdeyim..ama ellerine saglik ne guzelde gorunuyorlar..keske diyet bogrek corek olsaydi yazik bize…sana guzel tatli tadina bir hafta gecirmeni diliyorum sevgilerimle..

  14. >mmm harika olmu┼č can─▒m ellerine sa─čl─▒k sevgiler

  15. >Harika g├Âr├╝n├╝yorlar, ellerine saglik canim. G├╝zel bir hafta diliyorum, hoscakal.

  16. Nilg├╝n says:

    >C├Ârekler harika olmus canim..Ellerine saglik SEVGILER

  17. SevgiSeli40 says:

    >canim c├Âreklerin harika olmus birtane aldimmmm,eline saglik

  18. >can─▒m Fiizcim b├Âyle g├╝zel b├Ârek, ├ž├Ârek,pasta g├Âr├╝nce dayanam─▒yoruz ne olacak halimiz bakmadanda duram─▒yoruz bu kadar g├╝zel g├Âr├╝ncede yap─▒p yiyoruz ellerine sa─čl─▒k harika olmu┼člar can─▒m kucak dolusu sevgiler

  19. Ayse Pamuk says:

    >pek bi g├╝zeller hayat─▒m ellerine sa─čl─▒k

  20. >filizcigim boreklerin cok nefis olmus ellerine saglik yaninda demli cay ahhh sicacik yemesi nekadar nefis olurdu.kucak dolusu sevgiler

  21. >mrbellerinize sa─čl─▒k..ilgin├ž bir tarif..hem patates hemde peynir yumu┼čac─▒k oldu─ču her halinden belli..nefisss.

  22. angel says:

    >selam dostum,├ž├Ârekler─▒n ├žok guzel olmu┼č ne guzelde kabarm─▒┼č ya.eller─▒ne sa─čl─▒k…

  23. Mihriban says:

    >├ç├Ârekler nefiiis. Ellerine sa─čl─▒k.Sevgiler…

  24. Feyza Fidan says:

    >Can─▒m Filiz’cim enfes olmu┼č enfessss…┼×├Âyle s─▒cak ┼čekerli bir bardak ├žay─▒n yan─▒na ne g├╝zel yak─▒┼č─▒r bu ├ž├Âreklerrrr :)Ellerine sa─čl─▒k canca─č─▒z─▒m, ├Âp├╝yorum seni…

  25. >etkinlikten geliyorum.├ž├Âreklerin ├žok g├╝zel olmu┼č.ellerine sa─čl─▒k.sevgiler.

  26. akasyakokusu says:

    >─░Y─░ GECELER F─░L─░Z HANIMCIM..YOLUM D├ť┼×T├ť YAZMADAN GE├çMEY─░M DED─░M..G─░DERKENDE SEVG─░LER─░M─░ BIRAKIYORUM..G├ľR├ť┼×MEK ├ťZERE.

  27. >ellerine sa─čl─▒k hayat─▒m ┼čahane olmu┼člar..sevgiler

  28. Anonymous says:

    >Filiz’ci─čim,├žok nefis g├Âr├╝n├╝yor ├ž├Âreklerin ellerine sa─čl─▒k..SevgilerleG├╝l/d.tad─▒

  29. OZAY says:

    >Filizci─čim cok nef─▒s gorunuyorlar kahvalt─▒dan once u─črad─▒─č─▒m ─▒y─▒ oldu al─▒p g─▒d─▒yorum b─▒r tane.Sevg─▒ler can─▒m…

  30. >g├╝nayd─▒n filizci─čim;nas─▒l g├╝zel g├Âz├╝kt├╝ resim anlatamam.ellerine sa─čl─▒k.├ž─▒t─▒r ├ž─▒t─▒r oldu─ču her halinden belli.sebilay.

  31. angel says:

    >Seni ├žok seviyorum arkada┼č─▒m DOSTUM :)))Ku┼člar gibi > > u├žmay─▒, bal─▒klar gibi y├╝zmeyi ├Â─črendik ama basit bir > > sanat─▒ unuttuk. ─░NSAN gibi YA┼×AMAYI biliyor musun BU > > HAFTA D├ťNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesaj─▒ sevdi─čin > > doslar─▒na g├Ânder e─čer BEN de SEN in Yak─▒n > > arkada┼č─▒nsam dostunsam banada yolla Bunu > > arkada┼člar─▒na g├Ânder bakal─▒m ka├ž Cvp gelecek e─čer 7 > > den fazlaysa ├žookkk sevilen birisisin demektir. > > Dostluk Sabah ├Âperek uyand─▒rmakt─▒r…Ayn─▒ dala > > tutunmakt─▒r kimi zaman ayn─▒ bisikleti s├╝rmektir. > > Aya─č─▒n─▒z yeti┼čmese bile…Dans etmektir kolkala… > > k├╝├ž├╝k hediyeler almakt─▒r… ve Kimi zaman ayn─▒ kalbi > > payla┼čmakt─▒r.. ├ľpmektir onu doyas─▒ya Ve bunu > > s├Âyleyebilmektir’Dostlugun en b├╝y├╝k Arma─čan Bana’ iyiki vars─▒─▒─▒nnn.sevgilerimle

  32. Selin says:

    >Filiz Ablac─▒mmmmmm, Ben yokken ne g├╝zel mamalar yapm─▒┼čs─▒n ├Âyle. Ellerine sa─čl─▒k. Sevgilerimle…

  33. Anonymous says:

    >├ž├Ârekler─▒n─▒z muhtesm olmus. bu tarz ├ž├Ârek- borekler─▒ ├žok sever─▒m eller─▒n─▒ze kollar─▒n─▒za sa─čl─▒k. ┼ček─▒ller─▒de b─▒r har─▒ka :)emelinmutfagi.blogcu.com

Leave a Reply

