>SIKAGODAN MERHABA ….

> Arkadaslarim Filiz nerede diye merak ediyordur. Ben bu ara yemek yapmak yerine gezmeye verdim kendimi­čÖé

Cheesecake Factory Istanbulda’da aciliyormus Bir yolunu bulup tariflerini elime gecirebilsemmm , hemen sizlerle paylasirdim­čÖé

Yolculugum cok guzel gecti . 13 saatlik uzun bir ucus suresinin uzerine kizim Yeliz ve damadim Raz’a kavustugumda butun yorgunlugum kayboldu. Geldigimden beri bebek hazirliklari yapiyoruz . Bebege alisveris yapmanin ne kadar zevkli oldugunu tekrar hatirladim.Ozellikle torun icin olunca cok daha zevkli . Bu arada bir sure daha tarif ekliyemiycem cunku onumuzdeki hafta ev tasiyoruz ve 3 hafta icinde bebegimiz geliyor.

Bu arada kizim Name de bos durmamis , sayfamiza eklemek uzere verdigi davetten en begenilen tariflerini bize mail atmis ve resimlerini cekmis .Benim yerine kizim sayfama tarifler ekleyecek , ziyaretlerinizin devamini bekleriz­čÖé

Sevgiler

40 Responses to >SIKAGODAN MERHABA ….

  1. Anonymous says:

    >Ablacim vallahi harika bir gezi bu,bol bol eglenmeni dilerim,geldiginde orada ├žekmis oldugun resimleri paylasirsan harika olur bizlerde tanimis oluruz. Kocaman optum.kelebeklisaniyeler.blogcu.com

  2. ayseyaman says:

    >Filiz ablacim bizim sulara sa─č sa─člim vard─▒─č─▒n─▒za, k─▒z─▒n─▒za kavu┼čtu─čunuza ├žok sevindim..Keske g├Âr├╝┼čebilseydik..Her zaman beklerim. Size ta┼č─▒nma i┼člerinde kolayl─▒klar ve gezinizde iyi e─členceler dilerim..sevgilerimi g├Ânderiyorum..:))

  3. >Ah ne g├╝zel, kizina kavusmussun cok sevindim, insallah hayirlisiyla bebise de kavusursunuz. O g├╝zel yerleri bizim icin de gezersin artik, iyi tatiller.

  4. Anonymous says:

    >ablam bebisin geldigini bilmiyordum yeni oyrendim ve cok cok sevindimallah tamamini erdirsin insallahkizinla birlikte cok guzel vakit gecirmen dilegileo chezcakelerin tarifini de ele gecirmeye bak bekliyoruz :))www.yenitadlar.blogcu.com

  5. Selma says:

    >Merhaba Filiz ablacim ondelikle elinde cheescake cok guzel cikmissin..simdiden tebrik ederimmm Allah hayirli bir evlat verir kizinla enistene..sana bol bol gezmeler bizlere o guzel resimlerini paylasmayi unutma sevgilerimle

  6. >Bol e─členceli ve hasret giderilecek bir tatil olsun…─░yi e─členceler..

  7. >Sevgili Filiz’ci─čim,├Âncelikle k─▒z─▒n─▒n yan─▒nda olmana ├žok sevindim.Sana ┼čimdiden g├╝zel bir tatil diliyorum.Hay─▒rl─▒s─▒ ile bebe─činizide kuca─č─▒n─▒za al─▒rs─▒n─▒z.┼×imdiden g├Âz├╝n├╝z ayd─▒n olsun diyorum..Harikas─▒n can─▒m..Kocaman sevgilerle..

  8. Baharcicegi says:

    >Kizina kavusmussun yakinda bebekte geliyormus tatli bir telasin icindesin allh kolaylik versin.sevgiler

  9. Tu─čba says:

    >Merhaba Filiz,PORSELEN DEML─░K ├çAY SAAT─░ ETK─░NL─░─×─░ 24http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com vehttp://selmahlc.blogcu.com taraf─▒ndan haz─▒rlanm─▒┼čt─▒r.ÔÇó Ak┼čam ├╝st├╝ sohbetine gelen dostlaraÔÇó Han─▒mlarla yap─▒lan g├╝nlereÔÇó Be┼č ├žay─▒na gelen misafirlereÔÇó Herbiri birbirinden lezzetli tarifler..26 May─▒s 2008 (pazartesi) — 8 Haziran 2008 (pazar) tarihleri aras─▒nda Porselen Demlik ├çay Saati Etkinli─čini 24 bende yani http://www.keyiflimutfagim.com/ da d├╝zenlenecektir..T├╝m arkada┼člar─▒m─▒n kat─▒l─▒mlar─▒n─▒ bekliyorum.AYRICA : PORSELEN DEML─░K ├çAY SAAT─░ DERG─░S─░ ├çIKIYOR..Yay─▒na Haz─▒rlayanlarhttp://nasibim.blogcu.com http://birdemliksohbet.blogspot.com Sorumlu M├╝d├╝rhttp://selmahlc.blogcu.com Grafik Tasar─▒m D├╝zenlemeYagmur ─░parSizde sunumuna ├Âzen g├Âstererek haz─▒rlad─▒─č─▒n─▒z, leziz ikramlar─▒n─▒z─▒n dergide yer almas─▒n─▒ istiyorsan─▒z porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesaj─▒ g├Ânderebilirsiniz.Bunun i├žin yapman─▒z gereken tek ┼čeyÔÇó ad─▒n─▒z─▒ÔÇó sitenizin adresiniÔÇó dergide yer almas─▒n─▒ istedi─činiz tarifin ad─▒n─▒ÔÇó tarifin link adresini g├Ândermeniz yeterli olacakt─▒r:)├ľrnekisim: SEV─░L SAH─░Nsite ad─▒: http://birdemliksohbet.blogspot.comTarif : SALATA YARI┼×MASILink:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html Ayr─▒ca bu dergi i├žin sponsor olmak istiyorsan─▒z porselendemlikdergi@hotmail.com adresine ba┼čvurabilirsiniz.

  10. >ablac─▒mm vallla ben merak etmi┼čtim a├ž─▒k├žas─▒ iyi oldu─čunuzu bilmek evlatlar─▒n─▒z─▒n yan─▒nda oldu─čunuzu ├Â─črenmek g├╝zel…ta┼č─▒nmada kolayl─▒klar diliyorum..k─▒z─▒n─▒z─▒n bebe─či hay─▒rl─▒ u─čurlu olsun…

  11. Feyza Fidan says:

    >Ohhh Filizci─čime bak─▒n heleee :))) Valla yedi─čin i├žti─čin senin olsun ( tariflerini vermek ko┼čuluyla) gezdi─čin-g├Ârd├╝─č├╝n yerleri anlat bize can─▒mc─▒m :)))Benim yerime bol bol gez, torununa cici bici ┼čeyler al, onlar─▒da bize g├Âster :))─░n┼čallah sa─čl─▒k s─▒hhatle torununu kuca─č─▒na al─▒r, mis gibi kokusunu i├žine ├žekip ├Âpersin..Namenin tariflerini takip edece─čim..G├╝zel haberlerini bekliyorum..Kucak dolusu sevgiler…

  12. >Canim arkadasim sag salim kizina kavustuguna cok sevindim.yakinda hayirlisiyla torununuda kucaklayacaksin insallah.Torun baldan tatli derlerya kucagina aldiginda bu guzel duyguyu yasayacaksin canim.kizinada saglikli sihatli bebegine kavumasini diliyorum cok opuyorum seni kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum.

  13. derya says:

    >Samimiyetinize g├╝venerek bende ablac─▒m diyerek hitap etmek istiyorum.K─▒z─▒n─▒za kavu┼čman─▒z─▒ ├žokkk sevindim,allah ay─▒rmas─▒n.Sevgiyle kal─▒n,├Âpt├╝m…

  14. elif says:

    >filiz ablac─▒m. ne g├╝zel g├╝lm├╝┼čs├╝n├╝z. in┼čallah hep b├Âyle mutlu olursunuz. k─▒z─▒n─▒za kavu┼čtu─čunuz i├žin ├žok sevindim.

  15. disal says:

    >sevindim k─▒z─▒na kavu┼čtu─čuna…al─▒┼čveri┼či sevmeyen varm─▒ki..helede bebek haz─▒rl─▒─č─▒ i├žin…13 saaaattttt..├žok yaaaa…..hemde havada…..valla ben korktum……├Âp├╝yorum filiz ablac─▒m….in┼čallah bebek sa─čl─▒kl─▒ bi ┼čekilde do─čar….

  16. >can─▒m benim ├žok sevindim. keyifli ne┼čeli gunler sevgilermle..

  17. >Filiz ablac─▒─č─▒m,K─▒z─▒n─▒za kavu┼čman─▒za ├žok sevindim.Umar─▒m g├╝zel g├╝nler ge├žirir,ho┼č an─▒larla T├╝rkiye’ye d├Ânersiniz.Torununuz i├žin ┼čimdiden hay─▒rl─▒ olsun dileklerimi iletiyorum.Sizi yo─čun g├╝nler bekliyor,kolay gelsin.

  18. Mebrule says:

    >Merhaba Filiz abla,Kiziniza kavustuguna cok sevindim. Hayirlisiyla torununuza da kavusursunuz insallah… Yeni Kita`da size iyi tatiller dilerim, dilerim cok guzel vakit gecirirsiniz…Sevgiler…

  19. sofraozlemi says:

    >├çOK SEV─░ND─░M ABLACIM..UMARIM HAR─░KA VAK─░T GE├ç─░R─░R─░SN ORALARDA..─░┼×─░N─░Z KOLAY GELS─░N.ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN..SEVG─░LER─░ SELAMLAR..

  20. OZAY says:

    >Ah ne guzel k─▒z─▒n─▒n yan─▒na g─▒tm─▒┼č─▒n .Allah b─▒ran once torunada kavu┼čtursun .Ne tatl─▒ olur o s─▒md─▒.Kucak dolusu sevg─▒ler..

  21. SOFRAM says:

    >Filizci─čim sa─č salim k─▒z─▒n─▒n yan─▒na ula┼čmana sevindim.─░n┼čallah sa─čl─▒cakla torununuza kavu┼čursunuz,ayr─▒ca iyi geziler diliyorum,sevgilerimle …

  22. >bebe─činiz hay─▒rl─▒ olsun.sizede iyi e─členceler ve kolayl─▒klar diliyorum.hay─▒rl─▒ hafta sonlar─▒…

  23. yildiz says:

    >Filiz Ablacigim,vizenin ciktigini ve gidecegini daha ├Ânceden yazmistin.Yani ben senin nerede oldugunu biliyordum zaten.Ohh ohhh,yediginiz ictiginiz sizin olsun efendim,gezip g├Ârd├╝g├╝n├╝z yerleri bize anlatin.Hayirlisiyla torununuzu kucaginiza alir ve de bizleri haberdar edersiniz insallah.G├╝zel bir haftaya baslamaniz dilegiyle,sevgiler….

  24. Ayse Pamuk says:

    >Boll boll gezin oran─▒n tad─▒n─▒ ├ž─▒kar─▒n kocaman sevgiler

  25. daimamutfak says:

    >Sevgili filiz bende merak etmi┼čtim.Ne iyi etmi┼čsiniz.├ľzlemler giderilmi┼č.Umar─▒m bebekte bu arada gelmi┼čtir.Hay─▒rl─▒ olsun demek isterim.─░yice tad─▒n─▒ ├ž─▒kar─▒n oralar─▒n ve sevdiklerinizle olman─▒n..sevgilerle..

  26. feray says:

    >Filiz cim ne mutlu sana hem k─▒z─▒na kavu┼čtun hem de bebi┼če kavu┼čacaks─▒n. Bol bol e─člen hasret gider. ├ľp├╝yorum seni can─▒m.

  27. >elindeki taba─č─▒ bana getirebilirmisin acaba:)gez e─člen yerimize:)

  28. >hakl─▒s─▒n filiz ablac─▒m ├žok hakl─▒s─▒n. :)))bebe al─▒┼čveri┼či nefis olur. benim kocam─▒n 3 pijamas─▒ varken yeni do─čmu┼č veledimin 20 tane patikli pijamas─▒ var:))) ─░n┼čallah her┼čey yolundad─▒r. Seni nameyi ve bebe yi ├Âp├╝yorum. Raz!─▒ ├Âpmiyim ay─▒p olur:)))) Allah bir avazda kurtars─▒n ..anal─▒ babal─▒ b├╝y├╝ts├╝n. ├çok ├Âsledim seni filis aplaaaaaa:)))))

  29. >filiz ablac─▒m s├╝perrrrr biz burda ├žal─▒┼čal─▒m sen orda gez…bizim yerimizede gez….kolayl─▒klar versin allah size ….ev ta┼č─▒mak zordur ama zevklidir yerle┼čtirme k─▒sm─▒…torununuda sa─čl─▒kla kuca─č─▒na al─▒r resmini ├žeker biz teyzelerine g├Âsterirsin in┼čallah…├žok ├Âp├╝yorum kendine iyi bak….mutlu keyifli gezmeler ya┼ča…..├Âp├╝yorum sevgilerimle

  30. Huriye says:

    >Merhaba,Size etkinlik i├žin davetiye birakiyorum,katilmaniz ├╝midiyle. Sevgiler…PORSELEN DEML─░K ├çAY SAAT─░ ETK─░NL─░─×─░ 26 http://porselendemlik.blogcu.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/taraf─▒ndan haz─▒rlanm─▒┼čt─▒r.Ak┼čam ├╝st├╝ sohbetine gelen dostlara, Han─▒mlarla yap─▒lan g├╝nlere, Be┼č ├žay─▒na gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler, MERHABA SEVG─░L─░ ARKADA┼×LARIM,30 Haziran 2008 (pazartesi) 13 Temmuz 2008 (pazar) tarihleri aras─▒nda Porselen Demlik ├çay Saati Etkinli─čini 26 Ev Sahibeli─čini http://kelebeklisaniyeler.blogspot.com/ Yani ben­čÖé yapaca─č─▒m.Siz sevgili dostlar─▒m─▒ ve Kat─▒lmak isteyen herkesi etkinli─čimize davet ediyorum.Etkinli─čimize ve Tarif defterlerimize birbirinden leziz tatlar kazand─▒rmak i├žin birbirimizi daha iyi tan─▒mak ve yeni yeni dostlar edinmek i├žin sizleri etkinli─čimize bekliyorum arkadaslar. ─░stedi─činiz kadar tarifle kat─▒labilirsiniz.Tariflerinizi haz─▒rlad─▒─č─▒n─▒zda Porselen Demlik ├çay Saati Etkinli─čini 26; Ba┼čl─▒─č─▒n─▒ yazarak sayfan─▒zda yay─▒nlay─▒p , tarifinizin haz─▒r oldu─čuna dair duyurunuzu sayfama yorum b─▒rakarak bildirmenizi rica ediyorum.En k─▒sa zamanda sizin sayfan─▒za geri d├Ân├╝p tarifi kopyalay─▒p kendi sayfamda yay─▒nlayaca─č─▒m.Bug├╝nden itibaren davetiyelerinizi g├Ândermeye ba┼čl─▒yorum elimden geldi─čince t├╝m arkada┼člara davetiye g├Ândermeye ├žal─▒┼č─▒yorum atlad─▒─č─▒m , g├Âzden ka├ž─▒rd─▒─č─▒m arkada┼člar─▒m olursa ┼čimdiden ├Âz├╝r diliyorum buradan tekrar s├Âyl├╝yorum herkes davetlidir. Hepinizi etkinli─čimize bekliyorum arkadaslar; beni yanl─▒z b─▒rakmay─▒n lutfen.Not: Tarifleri pazartesi sabah─▒ndan itibaren yay─▒nlayaca─č─▒m. ┼×imdiden herkese te┼čekk├╝rler…

  31. >hay─▒rl─▒ kandiller..(regaib)bu kandili anlay─▒p yasamak dualarla gecirmek nasip etsin rabbim in┼čallah:)

  32. >hay─▒rl─▒ kandiller..(regaib)bu kandili anlay─▒p yasamak dualarla gecirmek nasip etsin rabbim in┼čallah:)

  33. >_____@@__@_@@@_____ _____________@__@@_____@_____ ____________@@_@__@_____@_____ ___________@@@_____@@___@@@@@_____ __________@@@@______@@_@____@@_____ _________@@@@_______@@______@_@_____ _________@@@@_______@_______@_____ _________@@@@@_____@_______@_____ __________@@@@@____@______@_____ ___________@@@@@@@______@_____ __@@@_________@@@@@_@_____ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@_____ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____ ____@@@@@@@__@@______@@@@@_____ ____@@@@@_____@_________@@@_____ ____@@_________@__________@_____ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____ _____________@@_@_____ ______________@@_____ ______________@_____ Hay─▒rl─▒ kandiller dilerim ….

  34. >Filizcim bebek gelmedimi hala merakla bekliyoruz herg├╝n bak─▒yorum hay─▒rl─▒ haber al─▒r─▒z diye RABB─░M hay─▒rl─▒s─▒ ile kurtars─▒n can─▒m sa─čl─▒kl─▒, uzun, ├Âm├╝rl├╝ hay─▒rl─▒ evlat nasip etsin hay─▒rl─▒ kandiller kucak dolusu sevgiler can─▒m

  35. SOFRAM says:

    >Hay─▒rl─▒ kandiller Filz’ci─čim, k─▒z─▒n da sa─čl─▒kla bebe─čine kavu┼čur in┼čallah can─▒m, sevgilerimle…

  36. Baharcicegi says:

    >Gecmis kandilin kutlu olsun,mubarek ├╝caylar hayirlara vesile olsun insallah.Hayirli cumalar

  37. >harika bir gezi.bizim yerimize de gezin.biz burada s─▒cakla bogu┼čuyoruz i┼čte ne olsun.slmlar

  38. Tijen says:

    >Tad─▒n─▒ ├ž─▒kar sevgili Filiz!

  39. >F─░L─░Z ABLACIM MERHABALAR,BEB─░┼× HABER─░NE ├çOK SEV─░ND─░M.HAYIRLI OLSUN.KUCA─×INIZA ALMAK NAS─░P ETS─░N ALLAH.YEL─░Z─░DE TEBR─░K ED─░YORUM.DARISI O─×LUNUZA ─░N┼×ALLAH.├çOK SEV─░ND─░M S─░ZDEN HABER ALDI─×IMA.D├ľN├ťNCE G├ľR├ť┼×├ťR├ťZ UMARIM.├çOK SELAMLAR.├ľP├ťYORUM…

  40. neseersoy says:

    >Selam,Belkide bebi┼či kuca─č─▒n─▒z─▒ ald─▒n─▒z bile , ben yorum yazmakta ├žok ge├ž kalm─▒┼č─▒m:)sevgilerimle

Leave a Reply

