>Blueberry Pancake

>

Uzun zamandir sayfamla ilgilenemedim.Vaktimizin cogunu Ilyas bebek ile geciriyoruz . Firsat buldukcada geziyoruz tabiki­čÖé
Amerikaya geldigimden beri yaban mersini ile yapilmis olan kek ve kurabiyeleri inceleyerek tariflerini aliyorum ve tabiki deneyerek birazda kilo aliyorum­čÖé
Tam anlamiyla yaban mersini fanatigi oldum diyebilirim hatta Turkiye’ye dondugumde nereden bulurum acaba diye dusunmeye basladim .Belkide dondurulmus olarak bulmam daha kolay olur ?
Sizlerde tazesini bir sekilde bulursaniz bana haber verin­čÖé
Bu tarifi bogurtlen yada visne ilede hazirlayabilirsiniz .
Malzemeler ve Yapilisi ;
1 bardak un
2 yumurta
2 y.kasigi siviyag
kabartma tozu
yarimcag bardagi toz seker
sut
yaban mersini
Un,yumurta,kabartma tozu ve seker icerisine sut ilave edilerek karistirilir ve boza kivamina getirilir.
Hazirlanan karisimin icerisine yaban mersini ekleyerek , az yaglanmis teflon tavaya 1 kepce dokerek alt ust kizartilir.
Servis yaparkende uzerine pancake surubu dokulerek dondurma ile servis yapilir.
Afiyet Olsun

33 Responses to >Blueberry Pancake

  1. mutfaktayim says:

    >Ablac─▒m sayfana ho┼čgeldinnnn. Torunun hay─▒rl─▒ u─čurlu olsun. Do─čum s─▒ras─▒ bende in┼čallah bende k─▒z─▒n gibi sa─čl─▒kl─▒ s─▒hhatli bir bi├žimde bebi┼čimi kuca─č─▒ma al─▒r─▒m. Bu arada tarifin yine harika ellerine sa─čl─▒k.Sevgiler…

  2. serinmavi says:

    >Ellerine sa─čl─▒k can─▒m,bebe─činiz hay─▒rl─▒ olsun.T├╝rkiye’de yabanmersini kurutulmu┼č olarak var ama tazesini bilemiyorum.Selamlar sevgiler….

  3. sofraozlemi says:

    >ooo ablac─▒m iyice yabanc─▒ ellere al─▒┼čt─▒n bak─▒yorumda:)bende yaban mersininin tazesini ├žok severdim ama burada sadece donmu┼čuyla yetinmemiz laz─▒m san─▒r─▒m..pancake bir harika..ellerinize sa─čl─▒k.selam ve sevgiler

  4. >F─░L─░Z ABLACIM MERHABALAR,HO┼×GELD─░N.├çOK ├ľZLETT─░N KEND─░N─░ YAAA..SES─░N─░ ├ľZLED─░M.NE ZAMAN D├ľN├ťYORSUN?..AMA HAKLISIN YA.BENDE O D├ľNEMDE ANNEM H─░├ç G─░TMES─░N ─░ST─░YORDUM.NEYSE SA─×LIK OLSUN.─░LYAS BEBE─×─░ BEN─░M YER─░ME KOKLARSANIZ SEV─░N─░R─░M.YEL─░ZEDE SELAMLAR.NAME’Y─░ DE ├ľP├ťYORUM.KEND─░N─░ZE ─░Y─░ BAKIN.YEN─░ TAR─░FLERLE BEKL─░YORUZ.PANCAKE S├ťPER G├ľR├ťN├ťYOR.

  5. >pancake nefis g├Âr├╝n├╝yor ellerine saglik

  6. >ooo ablo┼čum d├Ânm├╝┼č┼č┼čorada da bo┼č duramad─▒n de─čilmi:))ellerine sa─čl─▒k├Âperim hepinizi tabii bebe─či de kusura bakmay─▒n ben koklayamam mucuk mucuk ├Âperim onusevgilerrrrrkim acaba demeyin tan─▒y─▒n beni :))

  7. ayseyaman says:

    >Filiz ablac─▒m ellerinize sa─čl─▒k, ├Âzlettiniz kendinizi..Bural─▒ olupta daha blueberry pancake yapmad─▒m…:) Ama sizinki harika g├Âr├╝n├╝yor..─░lyas bebe─če ve ailesine sevgiler­čÖé

  8. >MERHABA TORUNUNUZ HAYIRLI OLSUN ALLAH ANALI BABALI B├ťY├ťTS├ťN S─░ZEDE ─░Y─░ GEZMELERSEVG─░LER

  9. >filizcigim bloguna hos geldin canim yaban mersini bende ariyorum ama hala bulamadim turkiyede bulmak sanirim cok zor gogoleden arastirdim amerikada yetisen bir meyve turu oldugunu ogrendim.meyve suyu olarak buyuk marketlerden tedarik edebiliyorum oda ital ama meyvesine daha rastlamadim.pastan cok nefis olmus ellerine emegine saglik canim kucak dolusu selam ve sevgilerrr.

  10. >├žok sevindimmmm ben de tan─▒mad─▒n─▒z zannettim benii ├žok ├╝z├╝ld├╝mm :(hepinize sevgi ve ├Âp├╝c├╝k yolluyorum

  11. birdutmasali says:

    >sevgili filiz hnm ├žok keyifle merhaba diyorum size ,elinize sa─čl─▒k,enfes birr lezzettir yaban mersini. ben ├žok kullan─▒yorum,g├Âze ve kalbe olan yararlar─▒ anlatmakla bitmez.karadenizli arkada┼člar rizeliler yard─▒mc─▒ olabilir.gresundada var.likapa denir oralarda.istanbulun bo─čazdaki l├╝x manavlar─▒ndan al─▒yorum ben.eyl├╝l gibi. onun d─▒┼č─▒nda s├╝rekli kurusunu t├╝ketiyorum. ├žk svglrr NuNu

  12. >Filiz’ci─čim,─░lyas bebek kimbilir ne kadar tatl─▒d─▒r ve kuca─č─▒n─▒zdan inmiyordur..)Anneanneli─čin tad─▒n─▒ ├ž─▒karmaya ├žal─▒┼č..))Yaban mersini arada Migros’da oluyor..Minicik kablar─▒n i├žinde 150-200 gr kadar oluyor ve ├╝cretini ise hi├ž sorma..))Ben her g├Ârd├╝─č├╝mde al─▒yorum,zira ├žok severim o’nu ├Âyle yemeyi..))Dondurulmu┼čunu Carrefour’da g├Ârm├╝┼čt├╝m ve alm─▒┼čt─▒m..Senede 1-2 sefer Carrefour’a gitti─čim i├žin bilemiyorum..Yinede akl─▒n─▒n bir k├Â┼česinde bulunsun can─▒m..Pancake ise ├žok nefis g├Âr├╝n├╝yor..├ľzellikle sabah kahvalt─▒lar─▒nda pek nefis olur..Kocaman sevgilerimi g├Ânderiyorum buradan sizlere..)

  13. armina says:

    >Pancake ├žok lezzetli g├Âr├╝n├╝yor, ellerine sa─čl─▒k Filiz abla. Allah torununa hay─▒rl─▒ uzun ├Âm├╝rler versin.

  14. Selin says:

    >Filiz ablac─▒mmmmm, Ya ne tatl─▒ym─▒┼č bebe─činiz. Allah anal─▒ babal─▒ b├╝y├╝ts├╝n. Yemekler de harika g├Âr├╝n├╝yor. Ellerine kollar─▒na sa─čl─▒k. Sevgi ve sayg─▒lar─▒m─▒ g├Ânderiyorum.

  15. >Bor├žlar─▒m─▒zdan, ceza ve g├╝nahlar─▒m─▒zdan kurtulmak i├žin bu gece dua edelim.. Allah affeden ve ba─č─▒┼člayand─▒r, unutmayal─▒m.. Eller semaya kalk─▒p, y├╝rekler bir at─▒nca bu gece, g├Âzler sevin├ž ya┼člar─▒yla dolacak.. Kandiliniz m├╝barek, dualar─▒n─▒z kabul olsun!

  16. Anonymous says:

    >canim kandilin mubarek olsun canimbebiskoda cok tatli masallah allah bagislasintorunlar cok seviliyomus.. annemde hep oyle der:)kocaman ├Âp├╝y http://www.yenitadlar.blogcu.com

  17. armina says:

    >Beyaz bir g├╝l g├Ânderiyorum sizeYapra─č─▒nda iman dal─▒nda sevgiKokusunda Muhammed var Haneniz kalbiniz nurla dolsun Kandiliniz m├╝barek olsun.

  18. >Bu gunun feyzi uzerinize,rahmeti gecmisinize,bereketi evinize,nuru ahiretinize,sicakligi yuvaniza dolsun.Berat kandiliniz kutlu olsun.

  19. birdutmasali says:

    >HAYRLI KAND─░LLER D─░LER─░M SVGLRRR..

  20. >Filiz ablac─▒m, dondurulmu┼č bulunabiliyor ama bende tazesine hi├ž rastlamad─▒m..Bu s─▒rada ─░lyas bebekle vakit ge├žirmemek m├╝mk├╝n de─čil san─▒r─▒m. :)) d├╝nya ┼čekeri ma┼čallah.pancake nefis daha ne olsun..├Âp├╝yorum sevgiler..

  21. >ablaa yeter art─▒k yahuu b─▒rak bebe─či yeliz e ve d├Ânn,seni ├Âzledik,baks─▒n bebe─čine art─▒k zaten k├╝s├╝m ben onla bana bi hay─▒rl─▒ olsun a bile gelmedi :((yine de sevgiler hepinize

  22. halenze says:

    >filis aplammm can─▒mm bal─▒mmmmmm. dedikodunu yapt─▒m sitemde:))) ilyas─▒m─▒ ─▒s─▒r benim i├žin ayaklar─▒ndan poopsundann. oyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy gidip gelip resmine bak─▒yorumm… acayip karizmatik bi┼či bu yaaa..

  23. SOFRAM says:

    >Can─▒m merhaba nihayet g├╝zel tariflerinle yine buradas─▒n, ├Âzlettin kendini, ama olsun sen ─░lyas bebekle bu g├╝zel g├╝nlerin keyfini ├ž─▒kart can─▒m …Can─▒m ellerine sa─čl─▒k, harika olmu┼č, afiyet ┼čeker olsun. Can─▒m mersin Antakya ve Mersinde bulunuyor, Yaln─▒z Antakya’da ismi h├Âmbelez diye biliniyor,Karadenizde de kendili─činden da─člarda yeti┼čir, Sinop tarflar─▒nda k├Âyl├╝ler toplar pazarda satarlar, genelde sonbaharda olur. Ama art─▒k do─ču Karadenizde ├╝niversitenin de te┼čvikleriyle yeti┼čtiriliyor. Can─▒m g├Âr├╝┼čmek ├╝zere sevgilerimle ├Âpt├╝m…

  24. >Filizcim torunu b─▒rakam─▒yorsun nas─▒l ayr─▒lacaks─▒n o tatl─▒ yumurcaktan daha kap─▒dan ├ž─▒karken ├Âzl├╝yor insan yine bo┼č durmam─▒┼čs─▒n senin g├╝zel tariflerini ├Âzlemi┼čtik ellerine sa─čl─▒k ilyas bebe─či ├Âp bizim i├žin sevgiler

  25. >Filiz Hanim, Bebeginiz oncelikle hayirli ugurlu olsun. Torun daha baska birseymis degil mi? Annem de hep oyle der. sevgilerimi gonderiyorum.

  26. >filizcigim sayfana ziyarete geldim.iyi hafta sonlari gecirmen dilegimle canim.selam ve sevgilerr.

  27. >Merhabalar.Sayfalar─▒ gezerken rastlad─▒m buldum sizi. ├çok s─▒cak i├žten bir blogunuz var. ─░lyas bebek anal─▒ babal─▒ b├╝y├╝s├╝n in┼čallah. Baht─▒ hep a├ž─▒k olsun. Sevgiler

  28. >filizcigim ziyaretine gelmistim yoksun, eee ananne olmak kolay degil bebek anannesini istiyor arkadasimi blogunda gormek bundan boyle cok zorrr:))canim kucak dolusu selam ve sevgilerimi gonderiyorum.

  29. neseersoy says:

    >selamm,├Âncelikle ─░lyas bebe─če uzunnnn ve sa─čl─▒kl─▒ bir ├Âm├╝r dilerim ,ma┼čallah ├žok tatl─▒ :)ikinci olarakta pancake ├žok g├╝zel g├Âr├╝n├╝yor , ellerinize sa─čl─▒k.sevgilerimleNe┼če

  30. >Hayirli ramazanlar Filiz’cigim..Sevgilerle..

  31. feray says:

    >Filiz cim g├Âz├╝n ayd─▒n hay─▒rl─▒ olsun anal─▒ babal─▒ b├╝y├╝s├╝n torunun beni b├╝y├╝ledi g├Âz├╝m tatl─▒ falan g├Ârm├╝yor. Can─▒m ne kadar ┼čirin.Ben yeni do─čanlara bay─▒l─▒r─▒m. onu benim i├žinde bol bol kokla.

  32. >filizci─čim g├Âz├╝n├╝z ayd─▒n olsun, ben ancak g├Ârd├╝m torununu.herkes ├Âyle diyo, torun ba┼čka bir ┼čeymi┼č me─čer.Bizede g├Ârmek nasip k─▒smet olur in┼čallah.sevgilerimle can─▒m.sebilay.

  33. >ablac─▒mmm karde┼činin ba┼č─▒na gelenleri duymad─▒n :(ko┼č gel bana oku bak :((

Leave a Reply

