>KIYMALI BOREK

>

MALZEMELER.
42 gr kucuk pak maya
1 tatli kasigi seker,1 kasik tuz,un

IC MALZEME
Yarim kilo kiyma,2 sogan,3 patates
tuz,karabiber,pul biber
125 gr margarin,yarim bardak sivi yag

HAZIRLANISI

Maya bir bardak ilik suyun icinde seker ilave edilir eritilir.Bir kabin icine 1 kilo un ,tuz ,erimismaya ilave edilir su katarak yumusak bir hamur yogrulur.Yogrulan hamurun uzeri kapatilir 2 saat bekletilir.IC hazirlanir kiyma,kup dogranmis sogan,kup dogranmis patats,baharatlar 2 kasik su ,tuz karistirilir.Yufkaya surmek icin margarin eritilir,sivi yag karistirilir.

Mayalanan hamurdan portakal kadar beze alinir,merdane ile acilir,uzerine erililmis yag surulur
ve el ile iyice inceltilir.Inceltilmis yufkanin ucuna ic malzeme konur ,rulo sarilir ters yone cevrilir tepsiye sira ile yerlestirilir.Tepsideki rulolar kesilir,uzerine bir yumurta saris,sivi yag karisimi surulur,susam serpilir bekletmeden 170c isitilmis firina verilir,Afiyet olsuuuuun

39 Responses to >KIYMALI BOREK

  1. >bayramın mübarek olsun.sevgiler,tolunay

  2. birdutmasali says:

    >filizciğim açma börek gibisi gibisi yoktur gerçekten.ne leziz bir börek böyle. eline sağlık,afiyet olsun.iyi bayramlar canımm..svglr NuNU

  3. şeker pasta says:

    >börekler süper görünüyor…Ellerine sağlık İyi bayramlar…

  4. >bugün ben de buna benzer bir börek yaptım..harika görünüyor.ellerine sağlık.slmlar

  5. >ELLERİNİZE SAĞLIK NEFİS OMUŞTUR EMİNİM BAYRAMINIZ KUTLU OLSUNMARMARİSTEN SEVGİLER

  6. pelin says:

    >Filiz çok bereketlide olmuş,ellerine sağlık…İyi bayramlar…

  7. >Fliz’cigim nekadar nefis borekkkk ellerine saglik canim.sizlere afiyetler olsun.selam ve sevgiler.

  8. Anonymous says:

    >bayraminiz kutlu olsun hep boyle saglikli mutlu bayramlar dilerimEmel-deturkserecepten.blogspot.com

  9. Blogen Ust@ says:

    >Sayfayı inceledim, güzellikler var tabii.. Emek güzel şey… Bana da beklerim, biraz gülersin, biraz da enfess bi o kadar inanılmaaz tarif ve bilgilerimden feyz alırsın🙂.. Valla ben ordayım:)

  10. >Ellerinize sağlık Filiz abla nefis görünüyorSevgiler

  11. Baharcicegi says:

    >Ablacigim bayramini kutlar daha nice bayramlara sevdiklerinle beraber nese icinde gecirirsin insallah.Börek cok güzel olmus eline saglik

  12. >Bayıldım böreğe nefis olmuş ellerinize sağlık ablacığım…Sevgiler…

  13. >ablaaaaaaaaa bensiz börekler yapılıo haa kızın geldi galibaa hiç sesiniz çıkmıo ancak kızına börekler yapıosun :(((ben de isterim ilk kargo ile :))ya hakikaten nerdesiniz yeliz geldi miibörek nefis ötesi fevkaledenin fevkinde olmuş :))sevgilerrrr

  14. >Ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyor.Sevgiler…

  15. >ooo el açması enfes olur ve maharette gerektirir ellerinize saglık mükemmel görünüyor…Sevgilerimle nazik hoş geldin ziyaretiniz içinde ayrıca teşekkür ederim

  16. >canım benım nasıl guzel gorunuyor ellerıne saglık sevgılerımle..

  17. >canım benım nasıl guzel gorunuyor ellerıne saglık sevgılerımle..

  18. >Cok nefis görünüyor, ellerine saglik. Sevgiler.

  19. >börek börek börekkk…abla ya sabah sabah nasıl canım çekti..güzel olmayan bir tarif eklesen de bu istekten kurtulsam..hoş sende öyle bir tarif bulunmaz ki :)sesiniz de çıkmıyo yaabebek mi geldi..öptüm siziii

  20. Huriye says:

    >Ellerine saglik ablacim börekler sahane olmuslar sevgiler

  21. SOFRAM says:

    >Canım ellerine sağlık açma böreğin çok güzel görünüyor, onun lezzeti bir başka tabii ki…Diğer yaptıkların da çok güzel görünüyor,afiyetler olsun.Canım tatil süresince uğrayamadım, geçmiş bayramını kutluyor, daha nicelerinde de sevdiklerinle olmanı diliyorum. Öptüm güzelim, sevgilerimle…

  22. Ata sofrası says:

    >canım ellerine sağlık.geçmiş bayramın mübarek olsun.sevgiler.naşide

  23. armina says:

    >Ellerine sağlık Filiz abla böreğin çok lezzetli görünüyor. Mayalı böreklerin lezzeti bir başka oluyor.

  24. yildiz says:

    >Agzimin suyu akti vallahi.Yine harikalar yaratmissin,ohhh mis gibiellerin dert görmesin Ablacigim,sevgiler…

  25. >çok nefis tel tel olmuş ellerinize sağlık sevgiler

  26. disal says:

    >filiz ablacım..geçmiş ramazan bayramın mübarek olsun….böreğin harika görünüyor..ellerine sağlık…bayıldım görüntüsüne….

  27. ceyt says:

    >çok nefis bir börek olmuş.kol böreği gibi.ellerine sağlık canım.öpüyorum çok sevgiler…

  28. Damak Tadı says:

    >Filiz’ciğim,gecikmeli olarak bayramını kutlayıp,yanaklarından öpüyorum canım..Kıymalı böreğin çok ama çokkk nefis görünüyor..Bu böreğin tadını çok iyi bilirim ve de çok severim..))Ellerine sağlık..Sevgilerle

  29. Feyza Fidan says:

    >Filiz’cim harika bir börek tarifi, çok lezzetli görünüyor,ellerin dert görmesin..Sevgiler..

  30. Asiye says:

    >Filizciğim, ziyaretin için teşekkür ederim. Kıymalı böreğe bayıldım, oğlumun en sevdiği türden🙂 ellerine sağlık

  31. >günaydın eline sağlık börek harika..sevgiler arkadaşım

  32. misketlimonu says:

    >Filiz Abla’cım o böreğin üzerindekiler dumanı mı yoksa benim gözlerim açlıktan ve iştahtan dumanlı mı görmeye başladı? Ellerine sağlık, yiyenler çok şanslı valla..

  33. şengül says:

    >filiz canım değişik bir börek olmuş bende günüm için değişik tarifler arıyordum çok teşekür ederim sana

  34. Ayse Pamuk says:

    >bende istiyorummmmm çook güsel olmuşş

  35. >ımmm..nefis nefis.en favori böreğimdir.kıymalı patatesli.sevgili kayınvalidem de bir güzel yaparkiii..açma böreklerde acemiyim çok.bir patlıcanlım var.elim değerse onu yaparım arada.harika görünüyor.ellerinize sağlık olsunnn

  36. ebrulitatlar says:

    >Filiz ablacım nefis bir börek olmuş. Hımm. Ellerine sağlık. Sevgiler, iyi haftasonları..

  37. yeşim says:

    >filizcim bu börek harika olmuşve posta kutusuna baktım nefis bir mektupellerine sağlıksevgilerr

  38. mutfaktayim says:

    >Ellerine sağlık filiz ablacım ne zamandır bebekten dolayı sana uğrayamıyordum meğer çok şey kaçırmışım herşey birbirinden enfes görünüyor…Sevgilerimi gönderiyorum

  39. >Ellerinize saglik börege hayir diyemem bir dilim aldim sizlere afiyet ler olsun.

Leave a Reply

