>MANTI

>

Tursunu yanina birde manti tarifi vermek istedim­čÖé
Aslinda cok pratik ve kolay hazirlaniyor ve baya bilinen bir tarif ama ben tekrar hatirlatmak istedim
Cooook nefisti !!!­čÖé
HAZIRLANISI
Yarim kilo kiyma biraz yag ile kavruldu ve 1 kup dogranmis sogan ilave edildi.
Kavrulan kiyma’ya tuz,karabiber ve pul biber serpildi ve sogutuldu.
3tane yufka ortadan kesildi ve uzerine su ve sivi yag karisimi gezdirildi.
Yufkanin ucuna kiyma yerlestirildi ve rulo seklinde sarilip kesildi.
Firin kabina dizilip 170c firina verildi.
Mantilar servis tabagina alinip sarmisakli yogurt,kizdirilmis tereyag ,pul biber,nane gezdirilip servis edildi….
Afiyet Olsun­čÖé

21 Responses to >MANTI

  1. birdutmasali says:

    >mant─▒ ve tur┼čuu !!!!!!!olmazm─▒ hi├ž├ž filizci─čimmm.├žaylarda benden ozaman ├žok sevgilerrr

  2. birsence says:

    >merhabalar…ziyaretiniz beni ├žok mutlu etti…her zaman beklerim…sitenizi yeni gezme f─▒rsat─▒m oldu ger├žektten ├žok be─čendim…hele mant─▒ s├╝perdi…sa─čl─▒cakla kal─▒n….

  3. ceyt says:

    >mant─▒ da tur┼ču da nefiss.ikisinide ├žok severim.ellerine sa─čl─▒k can─▒m.sevgiler.

  4. >Mant─▒ da,tur┼ču da ├žok g├╝zel g├Âr├╝n├╝yorlar :))Ellerinize sa─čl─▒k…Sevgiler…

  5. TAZENANE says:

    >Mant─▒ ve tur┼ču harika g├Âr├╝n├╝yor.G├Âr├╝nt├╝ harika tad─▒n─▒ nas─▒l merak ettim. Can─▒m ├žekti. Ellerinize sa─čl─▒k. Sevgiler.

  6. Huriye says:

    >ellerine saglik filiz abla,manti ├žok guzel gorunuyor…sevgiler

  7. >can─▒m cok nef─▒s gorunuyor cokta prat─▒k mutlaka den─▒yeceg─▒m sevg─▒ler─▒mle..

  8. hdidem95 says:

    >ziyaretin ve yorumun i├žin t┼čkler can─▒m senin mant─▒larda hi├ž tembel mant─▒s─▒ de─čil vallahi ellerine sa─čl─▒k ├žok g├╝zel olmu┼č sevgiler:)

  9. >Can─▒m,ellerine sa─čl─▒k. ├çok zaman─▒m─▒z─▒n olmad─▒─č─▒nda yap─▒lacak lezzetli bir yemek olmu┼č.Deneyeceklerimin aras─▒nda yerini ald─▒.Sevgiyle kal.

  10. >nefis nefis tek kelimeyle hi├ž kimse hay─▒r demez bu mant─▒ya ellerine sa─čl─▒k filizcim ├ž─▒t─▒r ├ž─▒t─▒r harika g├Âr├╝n├╝yor sevgiler can─▒m

  11. >ellerine sa─čl─▒k ablac─▒m ├žok lezzetli g├Âr├╝n├╝yor..sevgiler

  12. OZAY says:

    >Bay─▒l─▒r─▒m mant─▒ya.Eller─▒ne sagl─▒k sevg─▒ler

  13. >ellerine saglik canim.Harika bir g├Âr├╝nt├╝.Agzimin suyu akti.Sevgiler.

  14. SOFRAM says:

    >Filiz’ci─čim harika g├Âr├╝n├╝yorlar,mant─▒ ├žok g├╝zel olmu┼č, hem de ├žok pratik, dolma tur┼čuyu da ├žok severim, ikisi de damak tad─▒m─▒za uygun,ellerine sa─čl─▒k g├╝zelim, afiyetler olsun, sevgilerimle…

  15. elif says:

    >filiz ablac─▒m blog takibi konusunda ben de sofra ├Âzlemi blo─čunun sahibi ├Âzlemden yard─▒m ald─▒m. ┼čifremi ona verdim o benim i├žin yapt─▒.. inan yard─▒m etmek isterdim ama ilk ba┼člang─▒├ž nerden yap─▒l─▒yo bilmiyorum..

  16. sofraozlemi says:

    >ablac─▒m mant─▒ nefis olmu┼č..ellerine sa─čl─▒k..

  17. >Mant─▒ oldumu ben dayanamam ama :))Ellerine sa─čl─▒k

  18. >Filiz’ci─čim,ne kadar i┼čtah ac─▒c─▒ g├Âr├╝n├╝yorlar..Bu ┼čekli ile ├žok daha g├╝zel ve nefisler..Ellerine sa─čl─▒k can─▒m..Tur┼čularda can yak─▒yor..))Seneye in┼čallah ayr─▒lacak re├žel paylar─▒n..))Sevgilerle..

  19. Tijen says:

    >E ├žok pratik bu Filiz?Ben etsizini yapar─▒m bunun ya┼čas─▒n!

  20. >ahaha bayildim ben bu mantiya mutlaka yarin aksama manti varrr ellerine saglik canim.sevgiler.

  21. yildiz says:

    >Ayyy,cok mu gec kaldim?Insallah bana kalmistir.G├╝zel g├╝nler diliyorum,sevgiler..

Leave a Reply

