>KAVALA KURABIYE

>

Tarif arsivde var aslinda cok begeniyorum hatirlatmak istedim

HAZIRLANISI.

250gr yumusak tereyagi,1 kahve fincani pudra sekeri.kabartma tozu,aldigi kadar un ile yogrulur.2 bardak badem bicakla ince uzun kesilir bir kaba alinir,1 kasik tereyag ile kavrulur uzerine 3 kasik un serpilir 1 dakika sonra atesten alinir sogutulur.Sogumus olan bademler hamura ilave edilir yogurulur,merdane ile acilir kalip ile kesilir 170 c pembelesene kadar pisirilir pudra sekeri serpilir.

5 Responses to >KAVALA KURABIYE

  1. >nefıs gorunuyor canım ellerıne saglık mıs gıbı kokmustur sevgıler

  2. >FİLİZ ABLACIM ELLERİNE SAĞLIK.NEFİS GÖRÜNÜYOR.ÖNCE ZERRİN ŞİMDİDE SİZ..YAHU BEN NASIL REJİM YAPACAĞIM YAAA…HEMEN KAVALA KURABİYESİ YAPILMAZMI YAPILIRRRR…ÇOK ÖPTÜM ABLACIM.SELAMLAR…

  3. Tijen says:

    >Bu ara kurabiye mevsimi galiba Filiz’ciğim. Benim de kek yapasım var ama evde yumurta yokmuş. Üşenmeyip gidip alsam mı ki?

  4. armina says:

    >Kavala kurabiye çok sevdiğim bir kurabiyedir, ellerine sağlık ablacığım.

  5. >Merhabalar canim,kavala kurabiyelerin harika olmus, tadida nefistir eminim, ellerine saglik, sevgiler….

Leave a Reply

