>FIRINDA GEVREKLI TAVUK

>

Bu tarif cok pratik ve harika oluyor daha once paylastigim kremali tavuk ve gevrekli tavuk vazgecemedigim iki tarif hatirlatmak istedim
MALZEMELER
750 gr kusbasi dogranmis gogus eti
400 gr krema
4 tane patates
3 dis sarmisak
250 gr corn flakes
tuz,karabiber,pulbiber
HAZIRLANISI
Sarmisaklar kiyilir derin bir kapta krema,tuz,biberler,sarmisak,misir gevregi ,tavuk karistirilir.Firin kabinin altina soyulmus halka dilimlenmis patatesler dizilir.Uzerine tavuklu karisim yayilir 180c firinda pisirilir .Firindan almadan 5 dakika once kasar rende serpilir afiyet olsunnnnn

10 Responses to >FIRINDA GEVREKLI TAVUK

  1. Damak Tadı says:

    >Filiz’ciğim,yıllar önce çok sık yapardım..Tavuğu çok sevdiğim için değişik alternatiflerle yapardım..Şimdi sende görünce aklıma geldi..Ellerine sağlık canım..Pilavla iyi olmuştur..Sevgilerle..

  2. >Sevgili Filiz tavuğu hep aynı şekilede ğişirmekten sıkılmıştım. Bu tarifi de çok sık duyuyorum. Seninkinin görüntüsü de çok güzel olmuş. Umarım ben yapınca da böyle güzel olur. Ellerine sağlık. Sevgiler…

  3. feray says:

    >Filiz cim harika bir tarif ellerine sağlık canım.Sevgiler..

  4. papatya68 says:

    >Hobidünyam woman forum yemek etkinliği #3 kurabiye yehttp://hobidunyam.womanforum.netedaca30 ve papatya68 in birlikte hazırladığı;hobidünyam womanforum için hazırladığımız yemek etkinliğimizin "3."sü olan" kurabiye ye" etkinliğine sizleri de bekliyoruz.10 ocak 2009 dan 30 ocak 2009 a kadar sürecek olan etkinliğimizde sizleri ev sahibesi olarak ben (papatya68) ağırlamak istiyorum sizler kurabiyeleri yapın gelin birlikte paylaşalım.yapmanız gereken şey o güzel ellerinizle yaptığınız muhteşem kurabiyelerinizi bloğunuzda yayınlayıp benim bloğuma yorum bırakarak hazır olduğunu bildirmeniz sonra ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ve hobidünyam womanforuma ekleyip yayınlayacağım artık hepimizin zengin bir kurabiye arşivimiz olacak ne güzel bir paylaşım değilmi?haydi herkes kurabiyelerini yapıp gelsin çaylar da benden lezzet paylaşımı için bekliyoruuuuuuuuz.Eda & AynurNot: blog sahibi olmayanlarda katılabilirler (sahrayolu@gmail.com) adresime yaptığınız leziz kurabiyelerinizi resmiyle birlikte isminizi de yazıp yollayın bizde yayınlayalım lezzetli paylaşımlarda buluşalım bekliyoruuuuuuuz

  5. deniscafe says:

    >Çok lezzetli görünüyor..Güzel bi tarif..Kaşarlı yapılan yemekler favorimdir..Ellerinize sağlık.. Sevgiler..

  6. Asiye says:

    >Filizciğim, çok değişik geldi bana, eline emeğine sağlık.

  7. neşe says:

    >ellerine saglık çok güzel görünüyor.iyi hafta sonları

  8. >canım nefıs bır tarıf ve nasıl lezızdır emınım ellerıne saglık sevgılerımle..

  9. >MERHABA BU YEMEĞİ BİR ARKADAŞIM YAPARDI GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR YEMEK ÇOKDA LEZZETLİ OLUYOR MARMARİSTEN SEVGİLER

  10. >yine değişik bir tarif..sizin tarifleriniz her zaman farklı oluyor zaten.bir ayrıcalığınız var yani..ellerinize sağlık..

Leave a Reply

