>CEVIZLI UZUMLU KEK

>

Malzemeler.

3 yumurta

1,5 su bardagi seker

1 su bardagi sivi yag

1 su bardagi sut

kabartma tozu

2 su bardagi un

1 bardak uzum

1 bardak iri kiyilmis ceviz ,1 portakal kabugu rendesi

Hazirlanisi.

Yumurta ,seker iyice cirpilir.Uzerine sira ile diger malzemeler eklenir.Son olarak uzum ve ceviz karistirilir .Karisim kaliba konur 170c isitilmis firinda pisirilir.

20 Responses to >CEVIZLI UZUMLU KEK

  1. Özlemhan says:

    >Canım ablacığım ellerine sağlık.görüntü süper

  2. Damak Tadı says:

    >Ne kadar iştah kabartıcı görünüyor üzümlü kekin..Bir kek hastası olaraktan bayıldım ben kekine canım..Harikasın canım..İyi ki varsın güzel yürekli canım Arkadaşım..Kocaman sevgilerimi gönderiyorum sana..)

  3. atesböcegi says:

    >Ellerine saglik canim, cok lezzetli görünüyor. Cevizlisini pek severim.Sevgiler Ümmühan

  4. >Kekte sevdigim iki lezzet bir arada. Nefis görünüyor, ellerine saglik canim.

  5. OZAY says:

    >Ellerıne saglık canım.Sevgıler..

  6. >İnanılmaz güzel gözüküyor. Şu an çayımın yanında olsa ne hoş olurduuu.. :)ellerine sağlık

  7. Emel says:

    >miss gibi ellerinize saglik!

  8. >eline sağlık…üzüm,ceviz…biraz tarçın..süper oluyor…sevgiler

  9. derya says:

    >Ablacığım ellerine sağlık harika olmuş kek,sevgiler…

  10. birdutmasali says:

    >filizciğim,harikalar yaratmışsın,ellerine sağlık, afiyetler olsun canım benim. çok sevgiler..

  11. HÜLYA says:

    >ELLERİNE SAĞLIK CANIM. KEK SÜPER GÖRÜNÜYOR. KOCAMAN SEVGİLERLE ÖPÜCÜKLER GÖNDERİYORUM SANA…

  12. >ablacım ellerine sağlık nefis olmuş.hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu dilerim

  13. >ellerinize sağlık..yine çok güzel tarifler eklemişsiniz.uzun zzamandır blogunuza bakamadım.tatil malum.misafirlerim vardı..tekrar ellerinize sağlık..sevgilerimle filiz ablacım..

  14. armina says:

    >Kekleri çok severim, harika görünüyor. Eline sağlık ablacığım.

  15. >selamlar canım…iyi hafta sonları

  16. >selamlar canım, çok güzel görünüyor ellerine sağlık güzel günler ve sevgiler

  17. >ablacim güzel yorumun ve sözlerin icin cok tesekkür ederim kekinde masallah pek bir güzel kabarmis ellerine saglik

  18. >ablacımm yorumun ve desteğin için çok teşekkür ederim..ama ciddi anlamda çok zor günler geçiriyorum ve tabii yine yalnız göğüslüyorum bu sıkıntıları eşim yine yok yanımda :((sevgiler

  19. pel!n says:

    >Enfes bir görüntü olmuş,cevizleri bende irice seviyorum,o yüzden bayıldım..Ellerine sağlık..Güzel bir hafta sonu diliyorum..

  20. ELBİSTANLI says:

    >Hepbareber birbirimiz için Ayet-el kürsi okumamız yarın benim blogumda başlıyor inşaallah.listede adınız yoksa eklenmek ve okumaya katılmak için bloguma ziyaretini bekliyorum arkadaşım.Liste tamamlandığında her arkadaşımız için 1 adt okumanız gerekiyor.toplamda kaç adt okunacağı liste tamamlandığında belli olacak.hayırlı günler hayırlı haftalar..

Leave a Reply

