>MEYVALI SANTI

> Hazirlanisi

2 poset santi 3 bardak sut ile karistirilir.
Santi’nin icine 1 bardak visne ve 9 tane ezilmis beze ilave edilir,kakaolu biskuvide olabilir.
Bir kabin dibine strec serilir kucuk dogranmis mevsim meyvalari dizilir.
Meyvalarin uzerine santi dokulur buzdolabinda sogutulur.
Servis etmeden once ters cevrilir meyvalar ustte kalir.

6 Responses to >MEYVALI SANTI

  1. >nefıs gorunuyor ellerıne saglık canım sevgıler…

  2. Damak Tadı says:

    >Çok severim canım..))Harikasın yine..

  3. >Ablacım ellerine sağlık…Kelepçeli kalıblada kolay oluyor böyle..Arada az haşlanmış kuru yemişlede yapıyorum ben.Ahh şimdi yalandım olsada yesem dedim..

  4. hunerlieller says:

    >muhteşem bir tarif..ellerine saglık.sevgiler.

  5. >ablacım hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

Leave a Reply

