>KEYIFLI SAATLER

>

Cok sevdiklerim

20 Responses to >KEYIFLI SAATLER

  1. KİZHATCE says:

    >sayfana hoşgeldin filiz ciğim,nerelerdesinnnn:)özledik…ama dönüşün mükemmel olmuş o ne güzel yiyecekler…bi tane çiğ börek aldım:)sevgiler..özletme arkadaşım….

  2. Acemi Şef says:

    >Harika bir görüntü, neşe fışkırıyor. Bir de çubuklarla yemek yiyor olmanız çok hoşuma gitti, ayrıca belirteyim🙂

  3. birdutmasali says:

    >SEFAAAAANNNNN OLSUN..SUŞİLEREDE SELAM OLSUN :)))))) ÇOK SEVGİLER FİİZCİĞİM.(sayfan harika olmuş !! )

  4. ebrulitatlar says:

    >Oh Afiyet şeker olsun Filiz ablacığım. Herşey nefis görünüyor. Sevgiler, selamlar..

  5. akasyakokusu says:

    >ablacım çoook hoşsun keyifli saatler.sevgiler.

  6. derya says:

    >Merhaba canım kahve tatlıya asla hayır diyemem.Suşiyi hiç yemedim sanaafiyet şeker olsun kocaman sevgiler…

  7. >Afiyet olsun Filiz’ciğim.Sevgiler…

  8. >fotolara bakınca en son resimde hepsinin tepsi içinde ekrandan bana uzanacağını sandım…neyse keyfine ekrandan ortak olalım…sevgiler..

  9. pelin'ce says:

    >Sefanız olsun,çok keyifli bir poz….Sevgiler..

  10. >Canım,blogunun şeklini mi değiştirdin. Neşen hep daim olsun. Hep böyle mutlu olursun inşallah.Sevgiyle kal.

  11. >Sayfami ziyaret etimisiniz cok memlun oldum .Hem Amerika daymisiniz, buyrun banada beklerimAyrica kahvalti yada bayilir bu Amerika lilar.:))

  12. >Filizcim çok özlemişim sizleri sevgili torununa kavuşmuşsun tadını çıkar doya doya sev seni mutlu görmek çok güzel kızına da selam ve sevgiler canım çok öpüyorum

  13. TAZE NANE says:

    >Afiyet olsun.Ne güzel görünüyor herşey.Sevgiler.

  14. OZAY says:

    >Sevgılı Fılız sayfan cok guzel olmuş.Kucak dolusu sevgıler gonderıyorum.Sevgıler..

  15. yosunbuka says:

    >maşallah 41 kere.ne güzel gülüş.. ağzınızın tadı hiç bozulmasın

  16. elma şekeri says:

    >Tariflerinizi ve sayfanizi cok özlemisim sicacik sevgilerimle…..

  17. disal says:

    >filiz ablacım…Allah neşeni daim etsin…çok güzel görünüyorsun…:) hep yemeklere derdik güzel görünüyorsun diye…:) şimdi sana diyorum…öpüyorum seni…

  18. >Filizcigim nerelerdesin uuzun zaman oldu kizinin yanindasin, galiba ,hersey nefis gorunuyor.sayfan cok guzel olmus canim gule gule kullan adeta bahar gelmis.kucak dolusu SEVGİLER.

  19. Baharcicegi says:

    >cubukla yemeyi ben hala beceremedim ,afiyet olsun ablacigim hepside sevilmeyecek gibi degil. türkiydeki dilenciler gibi sadece mendil serip dilenmiyorlar burdaki sokak sanatcilari demek isdedim ,adamlar hem sanatlarini paylasiyor hemde azda olsa para kazaniyor demek istemistim.yazim hatasi olmus yaziyi düzelttim .Sefan bol olsun ablacigim öptüm

  20. >ne güzek gülücükler onlar kahkahalarını duyar gibiyim allah mutluluğunuzu daim eylesin inşallag efendim iyi gezmeler sevgiler

Leave a Reply

