>BROWNIE POPS – KALIP

>

Canim annem su anda ucakta­čśŽ
Sayfasini ele gecirdim haberi yok ! Allaha emanet ol , gule gule git annem
Bu kalibida soranlar varmis , yayinlamak istedi ama benim cenemden firsat bulamadi ki birturlu
Resimler biraz kotu , kusura bakmayin .
Ama Browni Pops’lar harikaydi­čÖé
Canim annem sayfasina girince sasiracak simdi
SENI COOOOOOOOOK SEVIYORUMMMM POZITIF ENERJIM BENIM
GITTIGIN HERYERE GUZELLIK VERIYORSUN SEN !!!!
(bu mesajada kizacak , hic sevmez boyle seyleri ) :))
Sevgiler
Yeliz

19 Responses to >BROWNIE POPS – KALIP

  1. birdutmasali says:

    >Yelizcim te┼čekk├╝rler..ALLAH KAVU┼×TURSUN..****Filizcimmmmmmm….HO┼×GELD─░NN CANIM……..

  2. >Filiz’ci─čim,iyi yolculuklar can─▒m..Seni kocaman ├Âp├╝p,ho┼čgeldin diyorum can─▒m..Sevgilerle..

  3. derya says:

    >Hay─▒rl─▒ yolculuklar in┼čallah kal─▒p ├žok cici bay─▒ld─▒m sevgiler…

  4. PASTURKEY says:

    >can─▒m u├žakta ┼čimdi sizden ayr─▒lman─▒n h├╝zn├╝ kalbinde….kal─▒p s├╝per.bende kullan─▒yorum…acayip rahat….Filizci─čim bu senn k─▒z f─▒rsattan istifade Karayip korsanlar─▒ gibi ele ge├žirmi┼č …gasp bu yaa..kad─▒n u├žakta..k─▒za bak… kendimize ait bir ┼čeyimizzzz olsun ┼ču fani d├╝nyada.:))))….canlar─▒m─▒z….her ┼čeyimiz onlar─▒n..HO┼×GELD─░N EV─░NE…

  5. >Hay─▒rl─▒s─▒yla kavu┼čsun in┼čallah vatan─▒na ve bizlere de tabii ki­čÖé Size de Allah kavu┼čtursun diyorum. Annemi buradan yollad─▒ktan sonra g├╝nlerce a─člam─▒┼č kendime gelememi┼čtim­čśŽ

  6. Anonymous says:

    >bizde filiz ablayi cok seviyoruzallah kavustursunkeyifli bir hafta dilerim…www.yenitadlar.blogcu.com

  7. MUTFAKISTAN says:

    >tesekkurlerrrr….Ben nasil ozledim daha istanbula gelmeden sizi.Iki ay cabuk gecerbekliyorum,opuyorum

  8. >ho┼čgeldiniz .allah kavu┼čtursun.sevgiler

  9. Tu─čba says:

    >Allah kavu┼čtursun Ho┼čgeldin Filiz:)))

  10. Ayse Pamuk says:

    >llah kavu┼čtursun ayr─▒ca k─▒zmas─▒n yazd─▒klar─▒na ├žok g├╝zel yazm─▒┼čs─▒n:)

  11. Anonymous says:

    >arada bir ziyaret ediyorum sayfanizi ;)Yelizcigim, annen sasiracak, ama ayni zamanda da cok sevinecek canim….filiz ablam bi tanedir, ben cocuklugumdan beri coook seviyorum onuEsra-Hamburg

  12. sevil says:

    >yeliz tatl─▒m gercekten ├žok ┼čekersin …annen k─▒zmaz merak etme :)yeliz annene allah kavu┼čtursun…

  13. G├ťLCAN says:

    >Merhaba Filiz Han─▒m,tarifiniz ve browni pops kal─▒n─▒z ├žok g├╝zel tesekk├╝rler. Kal─▒b─▒n─▒z─▒n markas─▒n─▒ ve nereden ald─▒─č─▒n─▒z─▒ yazarsan─▒z ├žok mutlu olurum . -G├ťLCAN –

  14. NarincE says:

    >├ľzlettiniz Filiz Han─▒m.

  15. G├ťLCAN says:

    >Merhaba Filiz Han─▒m,tarifiniz ve browni pops kal─▒n─▒z ├žok g├╝zel tesekk├╝rler. Kal─▒b─▒n─▒z─▒n markas─▒n─▒ ve nereden ald─▒─č─▒n─▒z─▒ yazarsan─▒z ├žok mutlu olurum . -G├ťLCAN –

  16. Anonymous says:

    >Merhaba Filiz Han─▒m,tarifiniz ve browni pops kal─▒n─▒z ├žok g├╝zel tesekk├╝rler. Kal─▒b─▒n─▒z─▒n markas─▒n─▒ ve nereden ald─▒─č─▒n─▒z─▒ yazarsan─▒z ├žok mutlu olurum . -G├ťLCAN –

  17. ├ľzlemhan says:

    >Ho┼čgeldin ablam k─▒skand─▒m ┼čimdi seni sen ┼čimdi ordan ne malzemeler alm─▒┼čs─▒nd─▒r

  18. Tijen says:

    >Aaa nerelere gitti Filiz’ci─čimiz yine. Sa─čl─▒cakla kalas─▒n Filiz!

  19. akasyakokusu says:

    >Sevgili Yeliz ablam g├╝le g├╝le u├žsunda gelsin evine..Selamlar─▒n─▒ iletiver emi..Ger├ži gelince kendide g├Âr├╝r ..Sefa gelmi┼č ho┼čgelmi┼č..**Ablac─▒m dileklerin i├žinde t┼čkler ederim..Allah c.c. sevdiklerimize uzun ├Âm├╝rler versin..Her ┼čeyin ba┼č─▒ sa─čl─▒k..Arada u─črar─▒m yine ├Âp├╝yorum sevgiler.

Leave a Reply

