>LIMONLU CHSEECAKE

>

MALZEMELER.

400 gr labne peynir

400 gr krema
200 gr suzme yogurt
5 yumurta
200 gr toz seker
2 limon suyu ve limon kabugu rendesi
3 kasik un ,2 kasik misir nisastasi
az tuz, vanilya
100 gr margarin
2 paket eti burcak biskuvi
HAZIRLANISI.
Margarin ve ezilmis biskuviler karistirilir folyo ile kaplanmis kelepceli kaliba bastirarak yerlestirilir 10 dakika firinda pisirilir.
Bir kabin icinde yumurtalar ve seker cirpilir sirasi ile diger malzemeler eklenir biskuvilerin uzerine dokulur.170c firina verilir.Uzeri catlamamasi icin bir kabin icine su konup firina konur.
Uzeri hafif pembelesene kadar pisirilir.Ben uzerine limon sos hazirladim ince limon delimleri kesip benmari erimis bitter cikolataya yarisini batirdim buzdolabinda soguttum cevizleri bittere hafif batirip uzerini arzu ettigim sekilde susledim.Orjinal tarifte meyva sosu ile servis ediliyordu
SOS
3 limon suyu ve kabuk rendesi,2 cay bardagi su
2 kasik misir nisastasi,3 kasik seker karistirarak kaynatilir.
ilinmis olan chseecakenin uzerini sos ile kapladim.

Missss gibi limon kokulu afiyet olsuuuun

17 Responses to >LIMONLU CHSEECAKE

  1. birdutmasali says:

    >bU NASIL BİR ŞAHASER FİLİZCİĞİM ???

  2. nurmutfakta says:

    >ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN46. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://porselendemlik.blogcu.com http://birdemliksohbet.blogspot.com/ http://gelibolu17.blogspot.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için 19 EKİM 2009 – 2 KASIM 2009 TARİHLERİ ARASINDA http://nurmutfakta.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 46.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

  3. SerpiL says:

    >ayyyyyyyyyyyh nefis yaaaaaaa

  4. Canan says:

    >Ben en çok çikolataya batırdığın limon dilimlerine hasta oldum. Ellerine sağlık canım.Kocamaaaan öpüldün,Canan

  5. * YeLiZ * says:

    >Annem sana pastane acalimmmmSahane olmus bu

  6. disal says:

    >ayrıntılı fotoğraf koyma işin çok hoşuma gitti filiz ablacığım..nefis görünüyor tarifinde…ellerine sağlık..öpüyorum seni..

  7. Leyya says:

    >cheesecake!! ne yemekten ne de yorumlamaktan usanmadığım şey:))bi de pişirebilsem ne ala olacak şu sıra.ellerine sağlık arkadaşım .

  8. derya says:

    >Ablacım bu ne muhteşem bir lezzet tablo gibi olmuş ellerine sağlık kocamanöpüyorum…

  9. Eu Mulher says:

    >Wowwwww!!! I love chessecake!!!Kisses

  10. akasyakokusu says:

    >Ablacım ne kadar leziz görünüyor chseecaken..O limon kabuklarının çıkarmasının aletimi var..Mayhoş tatları çok severim..line koluna sağlık ablacım…

  11. >Canım süper olmuş. Buz gibi.Bayılırım limonlu lezzetlere.Ellerine sağlık canım. Harikasevgilerimle

  12. TAZE NANE says:

    >HER ARKADAŞLIĞIN GÖKYÜZÜNDE BİR MELEĞİ VARMIŞ.SEVGİLER…

  13. pelince says:

    >Filiz şahane olmuş,limon dilimlerine bende bayıldım.. ellerine sağlık.. afiyetler olsun…bu arada tatile gitmişsin,fotoğraflar çok güzel.. ama fare haberini okuyunca fena oldum :)) neyseki kurtulmuşsunuz…Sevgiler.

  14. NarincE says:

    >Limon dilimleri aklımı alıyor. Ellerine sağlık Filiz.

  15. >görüntüsü enfes olmus tadida öyledir eminim ellerine saglik sevgiler

  16. hdidem95 says:

    >çok güzel bir görüntü ellerine sağlık bu arda merak ettim hangi programda seyrettiniz tarifi sevgiler

  17. gulenay says:

    >Sevgılı Fılız ablacım,Merhaba demek ıstedım umarım ıyısınızdır.Gorusemedık bır daha.Ben suan ızmırdeyım ıkı haftaya donuyorum.Sevgılerımı gonderıyorum sıze.Gulenay

Leave a Reply

