>PIRAMIT PASTA

>


MALZEMELER
250 gr eritilmis margarin yada tereyagi
100 gr krema
4 yemek kasigi kakao
4 kasik pudra sekeri
2 paket potibor biskuvi
1 tane yumurta
1 fincan iri kiyilmis ceviz 2 paket bitter cikolata
100 gr krema ,hindistancevizi
HAZIRLANISI.
Eritilmis tereyagin uzerine seker,kakao,krema,cirpilmis yumurta ,ceviz eklenir karistirilir.
Iri parcalara bolunmus biskuviler karisima eklenir bir kasik ile yavasca karistirilir.
Kelepceli kalibin alti folyo ile kaplanir uzerine karisim dokulur buzdolabina konur.
Soguyan pastanin uzerine hindistan cevizi serilir benmari eritilen cikolata krema ile karistirilir
hindistan cevizinin uzerine dokulur damla cikolata ile kaplanir sogutulur.

26 Responses to >PIRAMIT PASTA

  1. Damak Tadı says:

    >Filiz'ciğim,ne kadar nefis görünüyor pastan..Hele üzerindeki renkli damlalara adeta vuruldum..Ellerine sağlık canım..Bir diliminin tadına bakmayı çok isterdim inan..Amerika'dan mı aldın canım damla çikolataları?Kocaman öpüyorum yanaklarından..Çok özlemişim tatlım..Sevgiler..

  2. müjde says:

    >Filizciğim,ellerine sağlık.Ne güzel süslemişsin.Sevgiler…

  3. derya says:

    >Ablacım harikasın ellerine sağlık.Çok leziz ve şık olmuş canım çekti inan öpüyorum…

  4. >Pastan harika görünüyor Filiz..Ben de o renkli damla çikolatalara bayıldım:).Ellerine sağlık…Sevgiler:).aslı

  5. DUSBAHCESI says:

    >Tam benlik bir pasta olmus, ellerinie saglik! Hollandadan sevgiler

  6. SerpiL says:

    >harikalar yaratmaya devam.ellerine sağlık

  7. fatma says:

    >FİLİZ PASTAN ÇOK GÜZEL ELLERİNE SAGLIK AMA YUMURTA KOYMASAK OLMUYORMU ÇİĞ OLUNCA YİYEMİYORUM

  8. birdutmasali says:

    >biliyormusun seneeeeeleer oldu yapmayalı.. okadar çok yani. ama o kadar albeniliki filizciğim eline sağlık gerçekten.. bende fransadan beyaz damlalar almıştım. ama bitti :(ellerine sağlık canım..

  9. >Hep bildiğimiz bir pasta ama sunum çokkkkk şık…Bende üzerindeki damlalara bayıldım harika görünüyor…Ellerine emeklerine sağlık ablacığım…Sevgiler…

  10. >Filizcim nasıl canım çekti anlatamam . Üzerindeki damla çikolataları ilk kez gördüm nerede bulabilirim acep. Ellerine sağlık. Sevgiler…

  11. İnci Yemek says:

    >Filizcim ellerine sağlık canım ben de herkez gibi damla çikolatalarabayıldım:)sunum muhteşem olmuş.

  12. MUTFAKISTAN says:

    >Tesekkurler arkadaslar Damla cikolatalar gulun tahmini gibi amerikadan gittigimde bol bol alirim soz sizlerede getiririmhele karamellisi mmmmm

  13. feray says:

    >Filicim bayılırım piramit pastaya offf çok da güzel görünüyor.Ellerine sağlık canım.Kocaman öpüyorum seni.Sevgiler.

  14. DİDEM says:

    >ELLERİNE EMEKLERİNE SAĞLIK CANIM,ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR..CANIM ÇEKTİ ŞİMDİ…..SEVGİLERİMLE..

  15. >filizcim ellerine saglık nefis olmuş afiyet bal şeker olsunsevgiler

  16. >Canım,ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.Sevgiyle kal.

  17. >Filizim ellerine sağlık çok nefis görünüyor.sevgiler

  18. Mahperi says:

    >Yine harikalar yaratmışsın. Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık

  19. >Sayın Filizin Mutfağı bloğu yazarı, Sinangil oarak bir süredir yürütmekte olduğumuz Lezzet Ustaları isimli projemiz hakkında bilgi vermek için sizinle iletişim kurmak istedik fakat iletişim bilgilerinize ulaşamadık. Bu nedenle e-mail bilgilerinizi bizimle paylaşırsanız memnun oluruz. Bu gibi Leziz projelerde iletişim içindeolmaktan memnuniyet duyarız.Saygılarımızla,Sinangil A.Ş.lezzet@sinangil.com.tr

  20. hdidem95 says:

    >canım ne güzel görünüyor çokda pratik ellerine sağlık öptüm sevgiler

  21. >Canım nefis bir pasta olmuş. Bayıldım oğlum da bayılacak eminim. Ellerine sağlık canımBu arada sitemde güzdel bir süpriz var. Bakmak ve katılmak istersen http://www.lezzetibol.com/surpriz-ve-ac-soslu-iglo-acik-deniz-somonu.htmlsevgilerimle

  22. >Ellerine saglik, ne kadar degisik ve de guzel olmus.Sevgilerimi gonderiyorum ve de guzel bir hafta sonu diliyorum.

  23. * YeLiZ * says:

    >Annemcikolatalrin bitti mi alo de :)bende yapsam bu hafta bu pastadan ,AMA Ilyasin agzi sulanirsa diye korkuyoru heheEsin'cim sanada yollarim istersen

  24. * YeLiZ * says:

    >bak yaasayfalari degistiriyor birseyler ekliyoryabanci sayfalarla yazisiyoranne sen ne canavarmissin da bilmesmisiz..helal sana valla , boncuk aysem

  25. gülay says:

    >ellerinize sağlık.. nefis görünüyor.. krema da güzel lezzet katmıştır…sevgiler…

  26. Anonymous says:

    >superdi annemmmm🙂

Leave a Reply

