>SINANGIL’E TESEKKURLER

>

Bugun sinangil’den paketim geldi cok hos bir davranis kendilerine tesekkur ederim
Ben yillardir sinangil ve bir baska marka kullanirim sanirim bundan boyle sadece sinangil olacak
Pakette un cesitleri ,kabartma tozu,onluk vardi .Manti unu ve limon aramolu undan haberim yoktu sasirdim demek marketimde yokmus diye dusundum.
Bu malzemeler aileme manti,borek,ekmek,kek olarak geri donecek en guzelide oglumun yemin torenine iki tepsi kol boregi olarak gidecek askerlerimize kismet olacak.

Tekrar tesekkurler……

11 Responses to >SINANGIL’E TESEKKURLER

  1. >afiyetler olsun :)iyi günlerde ve sağlıkla kullan tüm malzemelerini.sevgiler

  2. birdutmasali says:

    >canım benim afiyetlerle inş. oğluna hayırlı teskereler dilerim..

  3. SerpiL says:

    >filiz ablacığım pişti olduk.sen şimdi bunlarla neler yaparsın neleeeeeer

  4. derya says:

    >Ablacım afiyetle yiyin.Güzel tarifleri bekliyorum.Oğluna hayırlıteskereler dilerim öpüyorum…

  5. Tuğba says:

    >oh oh ne mutlu darısı bizim başımıza hamur işlerini bekliyoruz:))

  6. NarincE says:

    >Güle güle kullan hediyelerini Filiz Hanımcığım. Oğluna da hayırlı teskereler dilerim. Yemin töreninde çok ağlama olur mu?

  7. pelince says:

    >Oğluşuna hayırlı teskereler diliyorum…Unlar içinde afiyet olsun🙂

  8. cafemis says:

    >canım,sinangil gercekten ıyı bır markadır,yapacagın tarıflerı beklıyorum ben de,agız tadıyla yemeyı nasıp etsın yaradan,gule gule kullan unlarını,ıyı haftasonların olsun,sevgılerhttp://cafemis.comhttp://cafemis.blogspot.com

  9. Damak Tadı says:

    >Afiyetle yersiniz ve yerler inşallah..Şimdiden oğluna hayırlı teskereler canım..Sevgiler..

  10. feray says:

    >Filizcim güzel tariflerini bekliyorum. Afiyet olsun.sevgiler..

  11. akasyakokusu says:

    >numunelerinin güle güle yap-pişir-ye ablacım..bende sinangil ve başka bir marka alıyorum hep..5 kglik bitince tekrar alıyorum..bizim çocuklar hamurişini çok sever bir kilolukla yetinemeyiz zatende..afiyetler olsun.

Leave a Reply

