>KOFTE

>


Malzemeler
500gr kiyma
Bir tane sogan
Bir bardak galeta unu
Bir tane yumurta
Tuz,karabiber.kekik,kimyon
Hazirlanisi
Bir kaba alinan kiymaya rendelenmis sogan,maydanoz,galeta unu,baharatlar ,yumurta,tuz
eklenir iyice yogrulur kucuk parcalar alinir kofte sekli verilir.
Izgara yada yagda kizartilir

Kofte Pilav on Foodista

5 Responses to >KOFTE

  1. >Filizcim bayramını kutlar sağlık ve mutluluk dolu nice seneler dilerim sevgiler canım

  2. >Kurban Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun…

  3. >oh ellerine sağlık.misss gbi olmuş🙂

  4. >Mmmm, nefis görünüyor köfte, ellerine saglik canim. Iyi bayramlar diliyorum.

  5. SerpiL says:

    >canım filiz ablacığım iyi bayramlara ben seni yelizin yanına gitcen sanıyodum neyse allah kavuştursun sizi diyorum çok öpüyorum

Leave a Reply

