>??????

>

Baslik bulamadim cok uzgunum…Icimden gecenleri yazamiyorum

Rahat uyuyun sehitlerim

12 Responses to >??????

  1. >sorma…haber internette ilk yer aldığında sadece yaralılar diye sevinmiştim.sonra an be an okudukça kahroldum.:(Allah hepsini korusun ve sevdiklerine kavuştursun.

  2. pelince says:

    >Bende çok üzügünüm😦 açılım bu mu şimdi.. çok kızgınım çok..

  3. >ah filizcim ne başlık nede söylenecek söz bulamıyoruz inan nedir bu evlatlarımızdan istedikleri bunları yapanların elleri kırılsın inş.

  4. >Canım,tam da sözün bittiği yer burası. Şimdi o şehitlerin anneleri ağlamıyor mu? Hani anneler ağlamasın dı?Vatan için ölen şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum, ailelerine de sabır.

  5. Eya says:

    >Cok aci coooook….allah an-babalara sabir versin….zehra

  6. angel says:

    >bende cok uzgunum cokk.diyecek soz bulamiyorum…

  7. >YETER ARTIK DUYMAK İSTEMİYORUM ŞEHİT HABERİ VE ARKASINDAN ACILI ANA BABALARIN FERYATLARINI VATAN SAĞOLSUN SÖZLERİNİ.BU AKAN KANA BİR DUR DİYELİM ANALARIMIZIN GÖZ YAŞLARINA BİR DUR DİYELİM.GEREKİYORSA KURTULUŞ SAVAŞINDAKİ GİBİ BİRLİK OLALIM VE MİLLETİMİZ ÜZERİNDE DÖNEN OYUNLARA BİR DUR DİYELİM.BİZ NE SAĞCI OLALIM NE SOLCU,NE TÜRK OLALIM NE KÜRT NE LAZ NE ÇERKEZ BİZ MİLLET OLALIIM MİLLETTT.DUR DİYELİM AKAN KANLARA

  8. inci says:

    >canımm hepimiz tek yürek olduk yine…acımız ortak…söylenecek çok şey var ama:((

  9. birdutmasali says:

    >YOK FİLİZ.BENCE O HAİNLERİN ELLERİNDEN ÇIKAN NAMERT KURŞUNLARA HEDEF OLDUKLARI İÇİN EMİNİM BU FİDANLAR RAHAT UYUMAYACAKLAR. ÖNEMLİ OLAN BİZDE VURANLARI RAHAT UYUTMAYALIM !YAPILACAK HER ŞEKLİYLE TÜRLÜ ŞEYLER VAR.VE YA-PA-RIZ !!!! YA-PI-CAM-Z KEDERLİ AİLELERE SABR DİLİYORUM.BAŞLARI SAĞOLSUN.

  10. >Mehmetçiğine sağlıkla kavuşman dileğiyle.

  11. * YeLiZ * says:

    >Annebende cok uzUldumhatta YILLARDIR uzuluyoruz !Ne ilk nede sonama bu haberleri seyretme LUTFEN ben online gazete bile okumuyorum artik !!

  12. >fantastik posta, çok lezzetli,!

Leave a Reply

