>TESEKKUR

>

Coskun aral bey annemin yemekleri kitabini gondermis sayfamdan tesekkur etmek istedim
Bir dergide okudum mail attim annesi Nilufer aral hanimin tariflerini bir kitapta toplamis
isteyenlere gonderilir yaziyordu.Fikir cok hos kim bilir belki bir gun benim oglumda bana boyle bir surpriz hazirlar…..Tarifler cok guzel hazirladikca sayfamda yer verecegim…
Kitabi istemek icin…

Bilgi@haberci.com..mail atmalisiniz

13 Responses to >TESEKKUR

  1. derya says:

    >Ablacım çok sevindim senin adına leziz tariflerini bekliyorum.Mutlu hafta sonları kucak dolusu sevgiler

  2. GÜLSÜM says:

    >BENDE İSTİYORUM NASIL İSTEYEBİLİRİZ…. TARİFLERİNİZİDE BEKLİYORUZ AYRICA….

  3. NarincE says:

    >Coşkun Aral'ı çok severim, değerli bir gazeteci, belgeselci. Mail adresini verirsen, mümkünse tabii, O'na ulaşmak isterim Filiz'ciğim.

  4. >Şahane🙂 Güle güle kullan güzel mamalar yap inşallah. Alttaki çikolatalı tarta bayıldım. ellerine sağlık. Sevgiler…

  5. KİZHATCE says:

    >nasılsın filiz ciğim,dilerim her şey yolundadır,sevdiklerinle birlikte sağlıklı,huzurlu,bereketli bir yıl diliyorum..güzel kitabından güzel tarifler bekliyorum(bende istiyorummm bu kitaptan:)kocamann sevgilerimi bırakıyorum…

  6. NarincE says:

    >Teşekkürler Filiz'ciğim.

  7. OZAY says:

    >Canım hakıkatten uzun zamandır blogumla ılgılenemıyorum.Sızlerı cok ozledım.Insallah en kısa zamanda yazılarıma gerı donecegım.Kıtabını gule gule kullan.Kucak dolusu sevgılerımı gonderıyorum…….

  8. SerpiL says:

    >ımmm yapta bizde öğrenelim filaiz abla

  9. Baharcicegi says:

    >yemek kitabini iyi günlerde kullan ablacim bol tariflerini bekliyoruz sevgiler

  10. >kitabı bende merak ediyordum.teşekkürler🙂

  11. >Ne kadar zarif bir hareket.Gerçekten çok etkilendim…Sevgiler

  12. * YeLiZ * says:

    >bendeeee bendee istiyorum annecimmmm-hem bu kitabi-hemde senin icin boyle bir kitap hazirlamayi Ilk secenekl zor Amerikaya yollamazlar ama soz sana boyle bir kitap hazirliyciim(belki Hasan gaza gelir benden once hazirlar)Bu tariflerden de sayfamda yayinlarsan harika oluroptum annemss

  13. melosh says:

    >tarifleri eser haline getirmek çok güzel düşünce.emeği geçenlere teşekkürler

Leave a Reply

