>ACILI EKMEK

>

Malzemeler
2 Su Bardagi ilik sut,bir bardak su
Bir paket maya ,tuz
3 Tane sogan bir yemek kasigi biber salcasi
Pul biber ,bir su bardagi ceviz ,bir cay bardagi susam
Zeytin yagi ,un
Hazirlanisi.
Sut, maya, tuz, aldigi kadar un yogurulur ve fazla sert olmayan bir hamur haline getirilir.
Mayalanmasi icin bekletilir.Bir kabin icinde bir cay bardagi zeytinyagi ve irice dogranmis soganlar iyice kavrulur.Salca,pulbiber ,susam eklenir bir fincan su eklenir 5 dakika pisirilir.
Pisen harcin icine ceviz eklenir.Mayalanan hamur yaglanmis tepsiye yerlestirilir.
Hamurun uzerine harc yayilir ceviz ve yag daha fazla eklenebilir 180c isitilmis firinda pisirilir.

20 Responses to >ACILI EKMEK

  1. >Harika gorunuyor,deyisik bir tat.Ellerinize saglik.Sevgiler,Sefa

  2. kalpkurabiye says:

    >acı bana dokunsa da bu ekmek nefis görünüyor.. acı koymadan yapsam nasıl olur acaba gerçekten harika olmuş çünküü

  3. >Ekmek çok nefis görünüyor tarif de değişik ve denemeye deger bir lezzet ellerıne sağlık.Sevgilerle…

  4. Ayşe says:

    >Ellerine sağlık.Farklı bir lezzet.

  5. >Ellerine saglik deyisik lezlet afiyetler olsun sevgiler

  6. >INANIN EN SEVDGIM LEZZETLERDEN BIRIDIR.ÇOGU ZAMAN YAPIUYORUM VE SADECE ESIM BEN YIYORUZ NEDENINE GELINCE SANIRIM ACIYI COK FAZLA ABARTIYORUZ.:):)ELLERINIZE SAGLIK.ÇOK DA GUZEL GÖRUNUYOR.ÇOK CANIM CEKTI VALLA…SEVGILER..

  7. Hatice says:

    >çok değişik bir tarif, malzemelerinden çok lezzetli olduğu belli oluyor, denemek isterim, ellerine sağlık…explorer dan girdiğim zaman sayfan boş çıkıyor, tariflerinden hiçbirini göremiyorum, bilgine!sevgiler…

  8. >Acıyı seven birisi olarak bu tarif tam benlik. Tadını tahmin edebiliyorum. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Sevgiler…

  9. >Ablacığım ekmeğin resimlerine baktıkça acıktım…Harikaaaa olmuş ellerinize emeklerinize sağlık…Güzel bir hafta geçirmenizi dilerim…

  10. >Nefis bayılırım. Ah olsa da yesem. Gündüz görsem kesin mutfağa girer yapardım. Yarın mutfağa girmeli:)))Ellerine sağlık canımsevgiler

  11. Lezzet Treni says:

    >http://porselendemlik.blogcu.comhttp://gelibolu17.blogspot.comTARAFINDAN HAZIRLANMIS OLAN52.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE18 OCAK 2010-1 ŞUBAT 2010TARİHLERİ ARASINDAhttp://lezzettreni.blogspot.comYANI BEN EV SAHIPLIGI YAPACAGIM.SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ…ETKİNLİKTE EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR LÜTFENhttp://gelibolu17.blogspot.comARKADAŞIMIZA YORUM BIRAKSINLAR…ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.SEVGİLER

  12. >görüntü sahane lezzetide farklidir bence ellerine saglik canim sevgiler

  13. emmmne says:

    >ben bunu bır yerden tanıyom amaaaa

  14. >İÇERİSİNDE ACI OLAN VE TADI EKŞİ OLAN HER LEZZETE BAYILIYORUM NEFİS GÖRÜNÜYOR TAM BENİM DAMAK TADIMA HİTAP EDİYOR ELLERİNE SAĞLIK FİLİZCİM…SEVGİYLE KAL…

  15. birsence says:

    >ben bunu hatayda yemiştim birde susamlısını bayılmıştımmmmmmm harika ötesiydi not ediyorum yapmalıyım…ellerine sağlık canımbenim…

  16. Cali says:

    >Merhaba, acili ekmek harika görünüyor..Tadi da mutlaka muhtesemdir..Ellerinize saglikSevgilerCali

  17. Anonymous says:

    >merhaba.ellerinize sağlık…ben Mersinliyim.Bizim yörede bu biberli ekmek diye geçer ismi.ve inanılmaz severim.tek tek lahmacundan daha ufak yapılır.ama ben hiç denemedim bu zamana kadar.mayalı tarif pek denemediğim için sanırım..Kimisi üzerine ince kıyılmış kırmızı biberde ilave ediyor.Benim size hamuru ile ilgili sorularım var.1.si hamuruna tozşeker ilavesi yaptınızmı yazmıyor,2.si instant maya mı kullandınız.Birde toplam 3 su bardağı likitiniz var(1sb.su+2 sb.süt).Çok olmadımı hamur.Ne kadar büyüklükte bir tepsi kullandınız acaba..daha detaylı tarif verebilirseniz uygulamak isteyenler için daha anlaşılır olacaktır.tarifinizi bir daha gözden geçirmeniz mümkünmüdür .sevgiler.sevilay.acil yanıt

  18. MUTFAKISTAN says:

    >Mersınlı…Tarıfi ıskenderundan aldım az seker eklenıyor …Un aldıgı kadar ve cok olmuyor lıkıt azaltıp daha az yapabılırsınız maya her ıkısıde olur ben paket kullandım..Kucuk parca hazırlanır ona cokelek konuyor ..Yuvarlak buyuk borcam olabılır

  19. >Ben de Antakya'da yedim buna benzer birşey ama ceviz yoktu üzerinde çok daha lezzetli olur cevizle. Ellerine sağlık Filizcim. Sevgiler…

  20. >kuzum ben devamsızlık yaptım yapalı sizler amma döktürmüşsünüz vallahi ya! ay bakmadığıma üzüleyim mi sevineyim mi şaşırdım! resmen ağzım sulandı. biz buna biberli ekmek diyoruz. pek de severim!!şimdi olsa nasıl yerim valla. kahvenin yanına değil ama çayla muhteşem olur. ellerin dert görmesin sevgiler

Leave a Reply

