>ISTIRIDYE POGACA

>

Aynı hamurun bır kısmı ıle pogaca hazırladım
Kalan ırmıklı ıc cok guzel olmustu kalıp ıle sekıl verdım

26 Responses to >ISTIRIDYE POGACA

  1. NarincE says:

    >Çok şık olmuşlar, ellerine sağlık Filizciğim.

  2. derya says:

    >Ablacım ellerine sağlık harika birtanesini aldım kocaman öpüyorum…

  3. İnci Yemek says:

    >Filizcim midye poğaçanın değişik versiyonu gibi olmuş,mutlaka ben de yapacağım nefis gözüküyorlar.tatlısı,tuzlusu hatta bir de irmik tatlısı çıkmış bonus:)ellerine sağlık canım öpüyorum..

  4. ELİF says:

    >ay ölcem şimdi burda..off çok canım çekti,harikalar yaaa

  5. DUSBAHCESI says:

    >Cok nefis gorunuyorlar, ellerine saglik!!

  6. >Ellerıne sağlık görüntü ve lezzet gayet güzel..

  7. >filizcim tatlım ellerine saglık valla canım cekti ..

  8. ALEYNA says:

    >ARKADAŞIM ELİNE SAĞLIK.NEFİS GÖRÜNÜYORLAR .ALDIM VE KAÇTIM.SEVGİLER VE SICACIK GÜNLER.MALUM HERYER KAR DONUYORUM

  9. >çok hoş bir görüntüü. ellerinize sağlık🙂

  10. >hmmmmm gerçekten çoook güzel olmuş🙂

  11. pelince says:

    >Görüntüsü çok şık olmuş,ellerine sağlık…sevgiler…

  12. >ellerinize sağlık.. hem tatlısı hem tuzlusu harika görünüyor..sevgilerimle..

  13. birdutmasali says:

    >gerçekten haaarrrika görünüyorlar.. ne kadar hoş olmuşlar Filizciğim.

  14. FİLİZ says:

    >ellerinize sağlık.Çok güzel görünüyor canım çekti bak şimdi:(

  15. >Super bir goruntu,gercekten istiridyey benzemisler.Ellerine saglik canim.Sefa

  16. >Poğaçalarada bayıldım,ellerin dert görmesin..sevgiler.

  17. >Tatlısını yapmıştım ama tuzlu poğaça olarak denemedim. Çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık. Sevgiler…

  18. >iyi bir fikir midyeyi andiriyor neden olmasin cok güzel görünüyor ellerinize fikrinize saglik sevgiler canim.

  19. Baharcicegi says:

    >görüntüsü harika olmus ellerine saglik ablacim

  20. >güzel dileklerin icin cok tesekkür ederim hayirli cumalar sevgiler canim

  21. TAZE NANE says:

    >Ama ne kadar güzel böyle. Bayıldım görünüşlerine.Sevgiler canım.

  22. >poğaçalar lezzetli görünüyor ellerinize sağlık bende bu poğaçaya benzer midye poğaça yapıyorum yeni bir blog kurdum inşallah yakında orada yayınlarım sizide blogumu ziyarete bekliyorumhttp://kestanesekerisevim.blogspot.com/

  23. feray says:

    >SOK GÜZEL BİR POĞAÇA FİLİZCİM ELLERİNE SAĞLIK..SEVGİLER.

  24. Damak Tadı says:

    >Bende peynirlisini çok sık yapıyorum canım..Hepimizin çok hoşuna gidiyor..Ellerine sağlık canım benim..Sevgilerle..

  25. Anonymous says:

    >Howdy people, I just registered on this marvelous discussion board and wanted to say gday! Have a amazing day!

  26. Anonymous says:

    >hello great forum lots of lovely people just what i needhopefully this is just what im looking for looks like i have a lot to read.

Leave a Reply

