>OFFF

>Cok tuhaf bır subat ayı gecırdım hatta ugursuz dıyebılırım cuce subat …..
Kaybettıgım agbımın kızı evlenıyor kına gecesı benım evımde olacaktı hazırlıklar basladı
Gorumcemın esının kanser oldugunu ogrendık kahrolduk.Tedavısı basladı cok uzun ve yorucu bır yol vardı onunde ama umudumuzda vardı.Bır yandan ceyız hazırlıkları yapılıyor bır yandan zıyaretler ve anıden fenalastı hastahaneye yatırıldı yogun bakıma alındı.
Yogun bakımda 13 gun kaldı vefat ettı cok uzgunuz dunya ıyısı Hızır abı nur ıcınde yatsın hastalık cok hızlı ılerledı .
Kına gecesını evımde yapamadık esım yegenının yanında olmalısın dedı gecesıne katıldık
Garıp duygular yasıyoruz uzucu gunler gecırıyoruz araya mutluluklar gırıyor
Allah mutlu etsın elıfcıgımı ınsallah
Bu arada zıyaretınıze gelemedım kım neler ekledı bılmıyorum mutfagımda tencere cok az kaynadı paylasa bıldıgım bunlar herkeze saglık mutluluklar ve sevgıler…

34 Responses to >OFFF

  1. birdutmasali says:

    >Başınız sağolsun filizciğim :(((hayat bize her şeyi verdiği gibi alabiliyorda..allah iyi günler göstersin.sabırlar dilerim ailenize.

  2. İnci Yemek says:

    >Canım filizcim:)ben de sanıyorum ki göz ameliyatından sonra dinleniyorsun,başınız sağ olsungeride kalanlara allah sabırlıklar versin.Bir düğün bir ölüm işte hayat bu,sadece metanet sabırallahda bu fıtratı insanlara vermiş.çok öpüyorum canım..

  3. Özlemhan says:

    >Ablacığım başınız sağolsun. Üzülsekte kahrolsakta hayat devam ediyor.Kendine iyi bak

  4. >Nur içinde dinlendirsin Rabbım BAŞINIZ SAĞOLSUN..Yaşam insanoğlu için…

  5. papatya68 says:

    >Filiz ablacığım Rabbim eniştenize rahmetini bol eylesin geride kalanlara da sabır versin tabiki zor bir durum ama hayatta herşey biz insanlar için doğuyoruz yaşıyoruz ve ölüyoruz kaçınılmaz yeğeninize de Allah huzurlu bereketli mululuk dolu bir yuva nasip etsin inşaallah kendine dikkat et sevgiler

  6. >Canım,başın sağ olsun. Böyle zamanlar da denecek şey o kadar az ki. Allah dayanma gücü versin.Elifcik çook mutlu, mesut olsun inşallah.Sevgiyle kal.

  7. derya says:

    >Ablacım başınız sağolsun rabbim sabır versin.Gerçekten üstüste gelmişsıkıntılar inşallah en kısa zamandaatlatırsınız.Çok öpüyorum…

  8. >Canım ablacığım,Öncelikle başınız sağolsun.Rabbim eniştenize rahmet, sizlerede sabır versin.Kaderimiz bize neler yaşatacak bilemiyoruz.Yeğeniniz Elif'e ömür boyu mutluluklar diliyorum.

  9. NarincE says:

    >Başınız sağolsun sevgili Filiz. Hayat böyle, ölüm bir yanda doğumlar, düğünler bir yanda.Zaman acıların ilacı, daha beteri olmasın.

  10. SerpiL says:

    >başın sağolsun filiz abla.işte hayatın cilveleri düğün ve cenaze.ne acı.allah genç ölüm vermesin

  11. pelince says:

    >Filizcim hay allah ya.. çok hızlı olmuş,ölümü.. başınız sağolsun.. mekanı cennet olsun…tabiiki güzelliklerde yaşanmış,mutluklar diliyorum…hayat çok karmaşık.. hüzünç ve sevinç bir arada…

  12. Özlem says:

    >Başınız sağolsun, Allah sizlere sabır versin. Hayat bu işte… üzüntü ve mutluluk iç içe….

  13. Fatma Tekin says:

    >Merhabalar başınız sağolsun allah ölene rahmet geride kalanlara sabır hayırlı ömür versin.Hayat bu acıyla tatlı yanyana.

  14. Yelish says:

    >Canim Hizir amcam :(Ben ne yazmak istedim , ne de arkadaslarima soyleyebildim.Sizinle orda olmadigim icin , sanki gelince onu gorecekmisim gibi geliyor , sanki gitmemis gibi…

  15. >canım benim çok üzüldüm başınız sağolsun ALLAH sevenlerine sabırlar versin nur içinde yatsın gelin kızımızada mutluluklar dilerim aynı şeyi bende yaşadım dünürümün öldüğü gün yeğenim evlenmişti iki arada kalmıştım çok zor günlerdi benimde kayın valideme 10 gün önce felç geldi konuşamıyor sağ tarafı tutmuyor sürekli adapazarına gidip geliyoruz durumu iyi değil bende ziyaretlere gelemiyorum ALLAH yardımcınız olsun sevgiler canım

  16. >başınız sağolsun..hepimizin hayatında böyle iniş çıkışlar oluyor zaman zaman..hayat işte..ömür sayılı…nur içinde yatsınn…….8 mart kadınlar günün kutlu olsun:)))sevgiler

  17. Mahperi says:

    >Başınız sağolsun. Ailesine allahtan sabır diliyorum.Yeğenine mutluluklar dilerim. Senin için zor olmuştur bir yanda düğün bir yanda cenaze. Ama herşey biz insanlar için.Bu arada kadınlar günün kutlu olsun.

  18. inci says:

    >canım sana geleyim kadınlar gününü kutlayayım dedim ama yazını okuyunca kalakaldım:(( başınız sağolsun canım,Allah başka acı göstermesin…gözünden bir operasyon geçirmişsin,başarılı geçmesine sevindim canımm…her şey biz insanlar için,elden gelen bir şey yok..Allah sabır versin sana ve ailene…

  19. Gönülünce says:

    >Başınız sağolsun ablacığım…Allah sabırlar versin…Sevgiler…

  20. birdutmasali says:

    >kadınlar gününü kutluyorum filizciğim.çok sevgiler…

  21. angel says:

    >kadınlar günümüz kutlu olsun cnm…

  22. ŞÜKRAN says:

    >Sevgili filiz, hepenizin başı sağolsun. Allah geride kalanlara ömürler versin ve bunlardan daha büyük acı yaşatmasın.. hayat böyle ölüm doğum düğün hepsinin yeri ayrı ve olacak.. sevgiler canım..

  23. >Ablacim basiniz sag olsun,insallah hersey bundan sonra güzel olur,hayat bu malesef tatlisiyla acisiyla sürüp geçiyor…Öpüyorum.

  24. ARZU says:

    >Filiz, başınız sağ olsun. Hayat işte. Üzülsenmi bir yandan yiğenin için sevinsenmi bilemiyorsun. ALLAH rahmet eylesin…

  25. feray says:

    >Filizciğim başınız sağolsun canım.Bazen böyle acı ile sevinçleri iç içe yaşamak zorunda kalıyoruz. Hepsi bizim için.Sevgiler…

  26. >çok üzüldüm kaybın için.allah kalanlara güzel ömür versin, başınız saolsun.Maalesef herşey insan oğlunun başına..ağlarken güleceğimiz olaylarda yaşıyoruz..

  27. Eya says:

    >Sevgili Filiz…basiniz sagolsun.Aci ve sevinc…bu tecrübeleri bir arada yasamk ayri bir yorar insani…allah sabirlar versin..iyi günler görün insallah…sevgilerzehra

  28. yildiz says:

    >Basiniz sagolsun Filiz Ablacigim,hayat iste bir yanda elem-keder biryanda mutlu anlar..Allah baska aci göstermesin..

  29. Elzemhobby says:

    >Çok karışık duygular yaşamışsın ne yazacağımı şaşırdım inan.Hayatın iki ucu elinize gelmiş sanki..

  30. >Basiniz Sagolsun, Cok uzuldum, allah sizlere sabir versin, sevgiler.

  31. Ekin Mutfagi says:

    >basiniz sagolsun…Allah sabir versin :((

  32. >Filizciğim başın sağolsun canım :(mekanı cennet olsun

  33. Damak Tadı says:

    >Başınız sağolsun Filiz'ciğim..Benim ne yazıkki şimdi haberim oldu..Özür diliyorum tatlım..Allah bir daha korkutmasın canım..Sabırlar diliyorum..Sevgiler..

  34. Tijen says:

    >Filiz'ciğim,Çok üzüldüm yaşadıklarınıza. Başınız sağolsun.

Leave a Reply

