>ELMALI BİSKUVİ

>


MALZEMELER
Bir paket potibor biskuvi
Uc tane elma
Bır su bardagı ceviz
Bır tatlı kasıgı tarcın
Uc tane yumurta
Uc cay bardagı seker
Uc cay bardagı un
Yarım cay bardagı su ,bır paket kabartma tozu
HAZIRLANISI
Bıskuvıler borcama dizilir.Uzerine ınce dilimlenmıs elmalar dizilir.
Elmaların uzerine ceviz ve tarcın serpilir.
Ayrı bir kapta yumurta ve seker ıyıce cırpılır.Un ,kabartma tozu,su ilave edilir kasık ıle hafıf karıstırılır elmaların uzerine yayılır.Onceden ısıtılmıs 170c fırında pisirilir.
Cokkk guzel oldu…..

Elmali Biskuvi

26 Responses to >ELMALI BİSKUVİ

  1. SerpiL says:

    >ne değişik bir atrif ilk defa görüyorum.dönmüş olman ne güzel

  2. derya says:

    >Ablacım hoşgeldin enfes bir lezzet ilk fırsatta deniycem ellerine sağlıkkocaman öpüyorum…

  3. İnci Yemek says:

    >Filizcim döndüğüne sevindim canım umarımdaha iyisindir.Tarif çok değişik:))sen güzel diyorsan mutlaka denemeli:))mutlu pazarlar canım.öpüyorum..

  4. >Çok değişik bir tarif, harika görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler…

  5. >Çok ilginç bir tarif.Bisküvi ile bu şekilde bir tarif hiç görmemiştim.Cheesecake te kullanılıyor ama böyle değil.Çok hoşuma gitti yapacağım muhakkak ve yayınlayacağım:)ellerinize sağlık olsun,ziyaret için çok teşekkürler!

  6. >Çok güzel görünüyor gerçekten ! yumuşak dokulu tadlara bayılırım.Deneyeceğim eminim benim kız bayılacak buna.ellerine sağlık

  7. >Cok degisik bir tarif canim,harika olmus…Ellerine saglik…Sevgiler

  8. Özlem says:

    >Çok leziz bir tarif, ellerine sağlık canım

  9. birdutmasali says:

    >ne güzel de görünüyor filizciğim.ben çokk beğendim bu tarifini.ellerine sağlık canım.iyi haftalar.

  10. papatya68 says:

    >Filiz hanımcığım seni buralarda tekrar bulmak çok güzel özlemiştim nefis tariflerinle seni bu ilginç tarif dönüşüne yakışmış ellerine sağlık denemek üzere aldım bile lezzetini tahmin edebiliyorum deneyince yayınlarım teşekkürler her zaman bizimle olman dileğiyle sevgileeeer:)

  11. >Canım,Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Bayıldım.Sevgiyle kal.

  12. aleyna says:

    >elinize sağlık.büsküvilerin ilklez fırına girdiğini gördüm.bence denmeye değer.

  13. KİZHATCE says:

    >nasılsın filiz ciğimçok ilginç bir tarif mutlaka deneyeceğim,eline sağlık arkadaşım,sevgiler…

  14. Fatma Tekin says:

    >Merhabalar elmalı büsküvili tatlınız değişik olmuş.Ellerine sağlık tadını merak ettim acaba nasıl oldu denemek lazım.Sevgiler.

  15. kalpkurabiye says:

    >canımm tatlın nefis görünüyor ellerine sağlık canım benimm..

  16. Fuat Gencal says:

    >Süper olmuş ellerinize sağlık. En kısa zamanda bende yapacağım. Elma ve tarçın bir arada çok yakışıyor.Saygılarımla

  17. >Oyyy güzel olmaz mı hiççç … Şahane görünüyor ellerine sağlık. THY uçaklarda ikram ettiği elmalı keke benziyor . Sevgiler…

  18. >degisik ve enfes bir bisküvi olmus ellerine saglik ablacim sevgiyle …

  19. pelince says:

    >Filizcim hoşgeldin…çok değişik ve güzel bir tarif olmuş…ellerine sağlık….Sevgiler yolluyorum…

  20. Gönülünce says:

    >Hımmm nefis görünüyor bayıldım ellerine sağlık canım…Sevgiler…

  21. >Cok hos ve degisik bir tarif olmus ablacim,ellerine saglik…sevgilerimi biraktim

  22. >harika bir görüntü mükemmel olmuş şifa olsun

  23. Yemekbahane says:

    >Çok güzel gözüküyor, ellerine sağlık

  24. Anonymous says:

    >c.tesi günü misafirlerime yaptım.çok leziz oldu.öyleki tarifini bile istediler.hem tarifi verdim hemde blogunuzun adresini.teşekkür ederim paylaşımınız için..sevgiyle zeyneb

  25. MUTFAKISTAN says:

    >ZEYNEP HANIM TESEKKURLER AFIYET OLSUN

  26. >Ben bu tarifi nasıl kaçırmışım? Süpersin süperrrr! Hem hafif, hem kolay hem de leziz! :DEllerine sağlık

Leave a Reply

