>DAMLA CIKOLATALI BAR (Blondies)

>

Bir hafta önce Yeliz ve Ilyasım geldi ,nasıl özlemişim …
Ilyas jetlag oldu ,bu bir hafta cok zor geçti ve nihayet kendine geldi cocuk.
Vaktimin çoğunu onunla geçiriyorum (tahmin edeceginiz gibi)
hele bana nanni nanni dedıkce deli oluyorum ve birde yemek yemeye baslasa diye dua edıyorum.
Bugun hazırladıgım barlar cok guzel oldu (tarif bakerella’dan)
Malzemeler
3 yumurta
1 cay bardagı toz seker
100 gr oda ısısında yumusamış tereyagı
2.5 su bardagı un
Kabartma tozu
biraz tuz
1 bardak iri kıyılmış ceviz
1 bardak damla cikolata
Hazırlanısı
Oda ısısında yumuşamış tereyag ve seker mikser ile iyice karıştırılırken yumurtalar teker teker eklenir ve karıştırmaya devam edilir.
Karışımın içine un ve kabartma tozu ilave edilir
Ceviz ve damla cikolata ekleyip kaşık ile hafifce karıştırılır ve yaglanmıs kalıba dökülür.
170c fırında pişirilerek çayın yanında afiyetle yenir😉

13 Responses to >DAMLA CIKOLATALI BAR (Blondies)

  1. aleyna says:

    >canım ellerine sağlık.ilyasada çok geçmiş olsun nannisi

  2. >canım ellerine sağlık çok güzell görünüyor:) ayy bayıldım ben buna..

  3. >filizcim ellerine sağlık nefis olmuş nefis bir dilimde bana varmı :))hayırlı cumalar sevgiler

  4. >Canım,ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.İlyas'a da geçmiş olsun.Sevgiyle kal.

  5. derya says:

    >Canımmm muhteşem bir görüntü ellerin dert görmesin.Ben damla çikolatanın beyaz ve karamellisinibulamıyorum:))Sen nerden alıyorsun kocaman öptüm…

  6. SerpiL says:

    >gözün aydın filiz abla yeliz ve ilyasa kavuştun.mete de ilyas gibi oldu bitti çocuğum.salgın varmış mahfolduk.blogunun eski hali güzeldi yahu.bu karışık geldi biraz bana.ellerine sağlık ilyası yerime çok öp.geçmiş olsun.

  7. papatya68 says:

    >hayırlı cumalar Filiz hanımcığım ellerine sağlık çikolatalı missss gibi olmuş senin için bir hediyem var bloğumda dün haber verdim sanıyordum ama sanırım atlamışım yorgunluktan bekliyorum sevgiler

  8. NarincE says:

    >Gözün aydın olsun komşum, yemeye de başlat elbet küçük oğlan. Böyle güzel tatlar yapanı oldukça:))

  9. >Canim blogumda senin icin bir ödülün var alirsan sevinirim hayirli aksamlar öptüm.

  10. angel says:

    >selam canım harıka olmuş ya bayıldım.hemen not aldım.ellerıne sağlık…

  11. Huriye says:

    >Ablacim ellerine saglik,nefis olmus,tarifine bayildim,sicacik sevgiler.

  12. ARZU says:

    >Ellerinize sağlık çok güzel olmuş…

  13. papatya68 says:

    >Hobidünyam woman forum tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 4. sü PASTALAR VE KEKLER etkinliğine ben yani PAPATYA68 ev sahibeliği yapacağım 15 MAYIS İLE 15 HAZİRAN arasında yapılacak olan etkinliğimize katılmak için pastanızı veya kekinizi yapıp resmiyle birlikte tarifinizi sahrayolu@gmail.com adresime göndermeniz ve bloglarınızda yayınlamanız yeterli olacak bloğu olmayan arkadaşlar da mail atarak isimlerini de belirterek katılabilirler hepinizi bekliyoruz:)Ayrıca her ay için yeni bir konu ile etkinliklerimiz devam edecektir TEMMUZ VE AĞUSTOS ayları tatil nedeniyle etkinlik olmayacak diğer aylarda devam edecektir eğer sizde bu etkinliklere ev sahibeliği yapmak isterseniz sahrayolu@gmail.com a mail atmanız yeterli sırasıyla değerlendirip sizlere hangi ay ev sahibesi olacağınızı ve etkinlik konusunu bildireceğiz başvurularınızı da bekliyoruz.hobidünyam woman forum adına papatya68.blogspot.com

Leave a Reply

