>SOSLU KEK

>

Malzemeler
sos…
50 gr tereyagı
1 yemek kasıgı un
2 yemek kasıgı kakao
4 yemek kasıgı tozseker
2 su bardagı su

Kek malzemeler
5 tane yumurta
Bır su bardagı seker
3 su bardagı un
2 tane kabartma tozu
1 su bardagı yogurt
Bır su bardagı sıvıyag
Yarım bardak cevız

Hazırlanısı.
Yumurta ve seker ıyıce cırpılır.dıger malzemeler eklenır tekrar cırpılır
Bır kalıbın ıcıne konan kek hamuru 170c fırında pısırılır.
Sos ıcın tereyagı erıtılırun,seker,kakao ve su ekleyıp karıstırarak pısırılır
Sogumus olan kekın uzerıne dokulur.
Ben sos malzemesıne bır paket bıtter ekledım
Tarıf TRT 1den cok lezetlı bır tarıf….

14 Responses to >SOSLU KEK

  1. derya says:

    >Nasılda güzel görünüyor canım ellerine sağlık.Bir dilimi aldım öpüyorum..

  2. >Soslu kek.. süperr…

  3. nesrin says:

    >Nefis görünüyor.Sevgiler…

  4. >canımm nefis görünüyor ellerine sağlıkk.. bir dilim bende isterim hanii:)) bahçede ne güzel yemişsinizdir.. oohh şifa olsunn:))

  5. muko says:

    >merhabaçok güzel görünüyor eline sağlık…sevgiler

  6. mndlna says:

    >çok lezzetli görünüyor, ellerinize sağlık

  7. Damak Tadı says:

    >Maşallah Filiz'ciğim ne kadar güzel kabarmış kekin canım..Hele üzerinin süslemesine bayıldım..)Ellerine sağlık canım benim,kocaman öpüyorum seni..Çok özlemişim ayrıca..)Sevgiler..

  8. >çok ama çok nefis gözüküyor..Açıkçası daha önce gördüğüm keklere göre pek bi albenili, :)ellerine sağlık..

  9. >çok güzel görünüyor tan benlik bir kek bu ellerine sağlıkhayırlı ramazanlar

  10. birdutmasali says:

    >filizciğim harika bir kek olmuş eline sağlık canım. ramazan ayınız mübarek olsun..sağlık ve bereketlesevgiler canım.

  11. HamaratAbla says:

    >Tüm islam aleminin mübarek Ramazan ayını canı gönülden kutlar, sağlıklı, huzurlu ve bereketli geçmesini dilerim..http://www.hamaratabla.com

  12. Baharcicegi says:

    >kek cok güzel kabarmis yumusacik olmustur,üzerindeki süsleme keki daha zengin ve lezzetli yapmis ellerine saglik ablacimhayirli bereketi bol ramazanlar dilerim

  13. >Çok ama çok lezzetli görünüyor… Şu yorumu yazarken sıcaktan bayılıyorum ama, yanında bir fincan bol sütlü bir kahveyle nasıl yemek isterdim o keki…Ellerinize sağlık olsun, sevgiler.

  14. ARZU says:

    >Ellerinize sağlık soslu süper görünüyor…

Leave a Reply

