>HAVUCLU KEK

>havuclu kek

Malzemeler
3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
2 çay kaşığı vanilya1/2 bardak erimis margarin
1/2 bardak siviyag
2 su bardağı Un
1 paket kabartma tozu
2 tatli kaşığı tarçın
1 su bardagi hindistan cevizi
2 su bardagi rendelenmis havuc
1 su bardagi iri dovulmus ceviz

Yapilisi
1-Seker ve yumurtalar mikserle genis bir kasede iyice cirpilir.
2-Cirpilan seker ve yumurtalarin icine sirasiyla eritilmis margarin,siviyag,kabartma tozu,tarcin,hindistan cevizi ve un eklenerek iyice cirpilir
3-Cirpma islemi bittikden sonra rendelenmis havuc ve ceviz eklenerek hafifce karistirilir.
6-Buyuk boy borcam , yada iki ayri kek kalibina karisim dokulerek 170C firinda pisirilir

Borcam , kek kalibi hatta muffin kaliplarinda hazirlayabilirsiniz.
Bir kek kalibindan fazlasina ihtiyaciniz olacak,cok bereketli bir tarif

Icine ayrica kuru uzum , kurutulmus meyve (kayisi,ananas,uzum vs ) eklenebilir.

Afiyet Olsun

11 Responses to >HAVUCLU KEK

  1. Yeliz says:

    >AnnneeeeaaaBi daha yap da yiyek ,nefisss olmusImza ben ,ilyas,Raz ve zenci komsularimiz:)

  2. >Harika gorunuyor elelriniz e saglik.Sevgiler,Sefa

  3. derya says:

    >Canımmm günaydın harika bir kek benimmutfağımında vazgeçilmezleri arasındaellerine sağlık öpüyorum.

  4. >Bende geldim. Tanismak icin geldim ve misss gibi bir kekle karsilandim. Ellerine saglik cok sevdigim bir kektir kendileri. Izlemeye aldim hemen ve guzel paylasimlarda bulusmayi diliyorum. Sevgiler

  5. >Ellerine sağlık canım,sabah sabah canım çekti görünce🙂 nefis olmuş,havucum da var denemem lazım,,afiyet olsun,şifa olsun inşallah..sevgiler.

  6. Damak Tadı says:

    >Canım kek muhteşem görünüyor..Hele içindeki h.cevizleri acaip güzel yakışmışlar..Ellerine sağlık..Öpüyorum kocaman..Sevgiler..Not:H.cevizlerini sen mi rendeledin? Hazır ladıysan nerden aldın?

  7. Fuat Gencal says:

    >Günaydın, ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.Saygılar.

  8. >Çok leziz görünüyor çokta severim ellerinize sağlık…SevgilerAylin….

  9. Gönülünce says:

    >Ablacığım harika görünüyor ellerine sağlık…Tadına bakıpta beğenenlerede afiyet bal şaker olsun:))Sevgiler…

  10. MUTFAKISTAN says:

    >Tesekkurler…Gulcugum ben amerikadayimHindistancevizi getireyim istersen sana ekimde donuyorum

  11. >Hindistan cevizlisini hiç denememiştim, elinize sağlık:)

Leave a Reply

