>ELMALI KEK

>Tarif

http://http//cuinabanateana.blogspot.com/2010/10/prajitura-cu-mere-si-cocos.html den

elma7

elma6

elma5

elma1

elma2

<span id="fuelma4l”>

Elmali kekleri cok seviyorum piserken firindan gelen kokular sahane .

Malzemeler…

1 Elmali karisim ust icin

1,5 kilo elma kup dogranmis

250 gr toz seker

1 tatli kasigi tarcin

1 limon suyu

KEK MALZEMESI

120 gr oda isisi tereyagi

120 gr toz seker

2 tane yumurta

300 gr un

200 gr sut

1 paket kabartmatozu

UST..

80 gr tereyagi eritilmis

100 gr esmer seker

1 su bardagi hindistancevizi

100 gr un

1 tatli kasigi tarcin

kuru uzum yada hergangi bir meyva

Hazirlanisi

Dogranmis elma,limon suyu ve seker kisik ateste pisirilir.Tarcin,kuru uzum ve ceviz eklenir sogutulur.

Kek icin seker ve yumurta bir kabin icinde iyice cirpilir.

Tereyagi,sut,un,kabartma tozu ilave edilir karistirilir.

Kek karisimi yaglanmis kaliba dokulur 180c firina verilir uzeri pembelesene kadar pisirilir.

UST…

Tereyagi eritilir seker,hindistancevizi,un,tarcin yogrulur.

Hafifce pembelesen kek firindan alinir uzerine elmali karisim dokulur .

Elmalarin uzerine ust icin hazirlanan malzeme dikkatlice serpilir .

Kek tekrar firina verilir uzeri kizardiginda alinir.

Sogumus olan kekin uzerine pudra sekeri serpilir

22 Responses to >ELMALI KEK

  1. ARZU says:

    >valla süper görünüyor. İştah açıcı ellerine sağlık. yanında da çay var dimi…

  2. >TAM SENLİK BİR KEK OLMUŞ..YANİ NERDE GÖRSEM BU FİLİZİN ESERİ DİYEBİLİRİM:))ŞAHANE GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK.SEVGİLER

  3. Huriye says:

    >Ablacim merhaba,elmali kekin tarifi ve görüntüsü sahane ellerine saglik,sicacik sevgiler.

  4. >sahane gorunuyor. Ellerinize saglik…

  5. birdutmasali says:

    >filizciğim sevgili arkadaşım,öncelikle hoşgeldin canım..kış demek elmalı lezzetler,tarçınlı zencefilli aromalar demek benim içinde..şimdi gözlerimi alamadığım bu tarif için yanında olmayı çok dilerdim canım..allerine sağlık. sevgiler.

  6. Damak Tadı says:

    >Filiz'ciğim,bu muhteşem bir pasta olmuş..Farkındaysan damak zevkimiz bile nerdeyse aynı canım..)Bayıldım bu pastaya,enimim anneciğim de çok sevecektir..)Bayram sonrası hemen deneyeceğim kısmetse..)Ellerine sağlık canım..Ayrıca tekrar tekrar teşekkürler..Gönlümden geçenleri sanırım tahmin edebiliyorsundur..Bana dünyayı verseler senin kadar mutlu edemezlerdi inan..))Canımsınız benim..Öpüyorum tatlı kızını ve seni..En kısa zamanda görüşmek dileğiyle..Sevgiler..

  7. Mimosa Café says:

    >damak tadı gül abladan isminizi çok duyuyorum. gerçekten siteniz harika tarifler süper bazılarını denemek üzere listeme aldım. ellerinize sağlık sevgiler.

  8. >Ellerine sağlık canım,kokusu buralara kadar geldi :)Enfes görünüyor hakikaten,afiyet şifa olsun..Bayramını kutluyorum canım şimdiden,Rabbim sağlıkla,mutlulukla,neşeyle ve sevdiklerinle nice bayramlara ulaştırsın..Ayrıca seni mimledim:) Cevaplarsan çok sevinirim..sevgilerimle..

  9. >Canım,nefis bir görüntü.Miss gibi kokular mutfağı nasıl sarmıştır.Ellerine sağlık.Tatlım, bayramda olmayacağım için şimdiden bayramını kutluyorum.Sevgiyle kal.

  10. CAFE PEPELA says:

    >Ablacığım:*Elma+tarçın ikilisi bitiriyor beni.Mis kokar,ruhuma işler adeta.Tadı,nefaseti hepimizce malum.Ellerine,gönlüne sağlık.Kocaman öpüyorum tatlı yüreğinde,bayramını kutlu olsun!En kısa zamanda tekrar kavuşmak umuduyla

  11. NarincE says:

    >Kokusu dayanılmaz, harika bir tarif olmuş, ellerine sağlık Filiz.

  12. SerpiL says:

    >fırından gelen o kokuyu tahmin edebiliyorum.denenecekler listesinde yerini aldı.ellerine sağlık.

  13. Huriye says:

    >Ablacim kurban bayramin kutlu olsun sevgiler.

  14. Fuat Gencal says:

    >Kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi yüce ALLAH'a sonsuz şükürler olsun. Gireceğimiz Kurban Bayramımız bereketiyle, bolluğu ile gelsin. Tüm insanlık için hayırlara vesile olsun. Kesdiğimiz tüm kurbanlar, etdiğimiz tüm dualar kabul olsun, hayallerimizin gerçek, sevdiklerimizin hep bizimle olması dileğiyle, tüm okuyucularımın, arkadaşlarımın, dostlarımın Mübarek Kurban Bayramlarını tebrik eder sağlık, huzur ve mutluluklar dilerim

  15. Hatice says:

    >bol elmalı, güzel bir lezzet olmuş, ellerine sağlık, hayırlı bayramlar…sevgiler…

  16. hevenk says:

    >Bayramınızı kutlarım.

  17. hdidem95 says:

    >Her şeye kadir olan Yüce Allah, bizleri, doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın! Hayırlı ve bereketli Kurban Bayramları dileğiyle.

  18. birdutmasali says:

    >canım iyi bayramlar diliyorum,sevdiklerimizle , nicelerine inşallah

  19. >Guzel bir bayram diliyorum, saglik ve huzurla.Sevgiler…

  20. Tijen says:

    >Filiz'ciğim,Eskiden ben de pek severdim elmalı kekleri, tartları ya yapmayalı çok olmuş. Zaman ne çabuk geçiyor zaten değil mi? Sevgiler canım, iyi bayramlar!

  21. >Canım senin için bir de ödülüm var blogda🙂 kabul edersen çook sevinirim :)sevgilerimle..

  22. >Merhaba Filiz Hanim! My name is Claudia and I am a gelin living in Istanbul. I think your blog is just great. I started my own blog in August and I would love it if you had a look at it ….. thank you.

Leave a Reply

