>ELMALI RULO

>ELMAROL5
ELMAROL4
ELMAROL3
ELMAROL2
ELMAROL1

  • Bana odul veren arkadaslarima tesekkur ederim http://http//umutsepeti.blogspot.com/
  • http://http//papatya68.blogspot.com/ bende butun arkadaslarima veriyorum odulu
  • Bugun elmali rulo hazirladim bir bulgar tarifi yoli …diye not almisim cok guzel tarifler vardi sayfasinda tam sayfa adini bulur yazarim insallah.
  • Malzemeler
  • 300 gr un
  • 3 tane yumurta
  • 150gr sut
  • 100 gr seker
  • 1 paket maya
  • 50 gr eritilmis margarin
  • Ic…
  • 6 tane elma
  • toz seker ceviz,tarcin,kurutulmus meyvalar
  • Hazirlanisi
  • Elmalar ortadan ikiye bolunur cekirdekleri cikartilir.Orjinal tarifte kabuklari soyulmuyor ben soyarak hazirladim.Firin tepsisine folyo serilir elmalar dizilir uzerine seker serpilir
  • 170c firinda kizarana kadar pisirilir .
  • Hamur icin ilik sut ve maya karistirilir .Yumurtalar cirpilir seker eklenir sut maya karisimi ,yag ve un ilave edilerek hamur yogrulur 30 dk mayalanmasi icin beklenir.
  • Mayalanan hamur merdane ile ince dikdortgen acilir karsilikli kenarlari kesilir.
  • Sogumus olan elmalar hamurun ortasina dizilir tarcin serpilir .
  • Elmalarin uzerine ceviz,kuru meyvalar serpilir karsilikli kesilen hamurlar capraz olarak kapatilir.Uzerine yumurta sarisi surulur 180c firinda pisirilir
  • Uzerine pudra sekeri serpilir

27 Responses to >ELMALI RULO

  1. birdutmasali says:

    >yoli harika gerçekten filizciğim..ama senin kadar olurmu bilemem.türkün malı🙂 yerli malı :)ellerine sağlık canım benim.bende çok çeşitlerini yaparım..ama artık son aylarda değil !!🙂 diyet !😦

  2. Anonymous says:

    >cok guzel ben bayilirim elmali tatlilara cok guzel gorunuyor…ellerine saglik..sevgiler..

  3. Anonymous says:

    >cok guzel ben bayilirim elmali tatlilara cok guzel gorunuyor…ellerine saglik..sevgiler..(biraz once yazdim ama nasil olduysa adsiz olarak yolladim.:-)tekrar yaziyim dedim..)

  4. Huriye says:

    >ellerine saglik ablacim harika bir görüntü sevgiler

  5. papatya68 says:

    >Filiz ablam ellerine sağlık elmaları doğramadan koymak iyi fikir olmuş ısırınca ağıza gelir lezzeti daha çok anlaşılır mis misss:)Ödüllerin gerçeklerine layıksın sen aslında şekerim:)sevgiyle kal

  6. >Ellerine sağlık canım elmalı lezzetleri çok severim bende:)

  7. Fuat Gencal says:

    >Hayırlı haftalar. Ellerinize sağlık,çok leziz ve iştah açıcı olmuş.Saygılarımla.

  8. >nefis bir lezzet olmuş ellerine sağlık.

  9. DATLIM says:

    >Elmalı pastalar denilince burnuma tarçın kokusu gelir…ellerinize sağlık

  10. >Filizcim ne kadar güzel bir tarif elmalı tarifler bizim evdede çok seviliyor çokta yakışıyor ellerine sağlık sevgilerimle güzel bir hafta diliyorum canım

  11. neslihan says:

    >çok lezzetli görünüyor:)mutlaka deneyeceğim,ellerine sağlık,sevgilerimle…

  12. Damak Tadı says:

    >Bu tam bomba olmuş Filiz'ciğim..Görüntüsüne de bayıldım ayrıca..Şu mayalıları, senden güzelini yapanı görmedim henüz..)Harikasın canım benim..Öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum..

  13. >Munteşem olmuş tek kelime ile. Elmayı zaten çok severim. Nasıl hafif, gevrek gözüküyor, ellerine sağlık sevgili Filiz.Sevgiler.

  14. SerpiL says:

    >canım filiz ablam yine harikalar yaratmışsın.ellerine kollarına sağlık.bu blogu kople deneyeceğim galiba.nefiiiiiis

  15. >elmali tatlilara bayilirim, süper bir tarif…mutlaka denemeliyimellerine saglik

  16. >Bugün gördüğüm ikinci elmalı çörek/kek… Haftasonu evdeki elmaları değerlendirmek için tarif arıyorum ama kararsız kaldım şimdi hangisin yapsam acaba… Ellerine sağlık, sımsıcak sevgiler…

  17. Özlemhan says:

    >Ablacım ne zamandır takip edemedim döndünmü türkiyeye.Elmalı olan herşeyi bende çok severim bunun tadıda muhteşemdir eminim.

  18. >Cok guzel gorunuyor. Ellerinize saglik. Sevgi ve muahbbetlerimle

  19. ab-ı hayat says:

    >Harika görünüyor,ellerine sağlık.Elma,tarçın ve ceviz üçlüsünün bulunduğu lezzetler nefis oluyor.sevgiler…

  20. disal says:

    >filiz ablacım harika bir tarif…fotoğraflamada süper..ellerine sağlık…çok öpüyorum…:)

  21. yeşim says:

    >çok leziz görünüyorellerine sağlık sevgiler…

  22. Özgen says:

    >Merhaba elinize sağlıkElmalı tariflere bayılırım herzaman.Eminim tadı da çok lezzetlidir.Sevgiler…

  23. >filizim ben de denemek istemişimdir bu tarifi hep.henüz kısmet olmadı.çok beğendim.şahane görünüyor.sevgiler arkadaşım…

  24. >elma ne güzel olur pişince – evi kokusu sarar bir de! ellerinize sağlık – iç malzeme hele bir harika…

  25. reyhandan says:

    >bu kadar detaylı gösterirsen canım çeker valla ellerine sağlık çok güzel görünüyo oruçluyum bide haa neyse banada beklerim SELAMETLE…

  26. beste says:

    >cok guzel aciklanmis ve yapilmis nefis bir tatli ellerinize saglik:)

  27. Mimosa Café says:

    >muhteşem birşey bu. elinize sağlık. sevgiler.

Leave a Reply

