>SALATA

>sala3

sala12

sala2
sala1
Cok lezzetli bir salata bir cok arkadasim paylasti ben dun hazirladim nefisti
Hazirlanisi
Patlican kozlenir dogranir.Etimekler parcalara bolunur ben corba icin satilan kitirlari
kullandim sarmisakli yogurt ,tuz karistirilir borcama basilir.
Uzeri rende havuc,misir,maydanoz ,kirmizi lahana ile suslenir
Olcu vermedim yogurt ve etimek miktari arzuya gore degisir bence az yada cok eklenebilir

16 Responses to >SALATA

  1. KİZHATCE says:

    >eline sağlık filiz ciğim,nefis görünüyor,sevgiler…

  2. İnci Yemek says:

    >Filizcim muhteşem bir görüntü ellerine sağlık canım çok da pratiklisteme aldım canım.çok öpüyorum..

  3. 2zannesi says:

    >Denemeye değer canım teşekkürler..

  4. >çok harika bir tadı var ellerine sağlık severek yaparım

  5. >ellerine sağlık filizcim renkli görüntü süper çok lezzetli olduğu belli sevgiler canım

  6. >bu bilindik yoğurtlu patlıcandan farklı. etimek eminim ki güzel bir lezzet katacaktır. 2 hafta sonra misafirlerim gelecek. bu tarifi kesinlikle yapacağım. tşk

  7. sevda says:

    >salata nefis görünüyor arkadaşım.ellerine sağlık.sevgiler.

  8. yemekbiraşk says:

    >hem sunumu hem kendi nefis olmuşeline sağlıksevgiler

  9. derya says:

    >Canım ellerine sağlık muhteşem birsalata gerçekten öpüyorum.

  10. >Ellerine sağlık canım içindekilerden belli ne derece lezzetli olduğu

  11. >muhteşem görünüyorrrr,salataya asla hyr diyemem.ellerinize sağlık

  12. evatolyesi says:

    >Çok şık bir sunum olmuş ellerinize sağlık:)

  13. >DÜN AKŞAM RESMİNE UZUN UZUN BAKTIM GİTTİM:))BUGÜN YORUM YAZMAYA GELDİM HEP MERAK ETMİŞİMDİR BU LEZZETİ DENEMEK NASİP OLMADI HENÜZ ETİMEKLER YUMUSUYORMU YOKSA SERTMİ YADA KITIR KITIR AĞZAMI GELİYOR SONUÇ NE OLURSA OLSUN GÖRÜNTÜ MUHTEŞEM VE BEN SALATAYA DAYANAMIYORUM…

  14. >bu nasıl bir güzelliktir:))

  15. >Canım,ellerine sağlık. Salata sevdalısı olan bana göre nefis bir görüntü olmuş.Sevgiyle kal.

Leave a Reply

