>MARDIN USULU ICLI KOFTE

>ickof8
ickof7
ickof6

ickof4

ickof3

ickof1

ickof2

Gecen hafta mardinli hulya hazirladi bu icli kofteleri.
Kendisine ucret karsiligi yoresel yemekler yapmasini soyledim ilk kez bana geldi ve hazirladi
Mardinde yumurta ile kizartildigini soyledi kizartilmis halini agir bulan oldu begenen oldu
Ben ertesi gun tuzlu suda hasladim uzerine kizdirilmis pulbiberli yag doktum daha hafif oldu
Her iki turlude guzeldi .Adanada hazirlanan icli kofte bence cok daha zor
Malzemeler
2 paket ince bulgur
2 paket irmik
1 kg kiyma
2 kilo sogan
Tuz,karabiber,pulbiber,biber salcasi
Siviyag
Hazirlanisi
Bir kabin icine bulgur ve irmik konur kaynar su ile islatilir karistirilir uzeri kapatilir
Kiyma 1 cay bardagi siviyag ile kavrulur suyunu cekince ince dogranmis soganlar eklenir
Iyice kavrulunca tuz ve baharatlar eklenir.
Bulgur karisimi yogrulur arada su serpilir hamur kivamina gelince ceviz kadar parcalar alinir
yuvarlanir ve parmak ile cevirerek oyulur icine kiymali ic konur kenarlari kapatilir
Yumurta cirpilir kofteler bulanir kizgin yagda kizartilir
Yada tencerede su ve tuz kaynatilir kofteler haslanir uzerine kizdirilmis yag gezdirilir

10 Responses to >MARDIN USULU ICLI KOFTE

  1. >filizcim ben adananınkini yapıyorum alışınca hiç zor olmuyor daha hafif geliyor bana kızartmadan haşlayarak yiyoruz çokta lezzetli oluyor yapan arkadaşın ellerine sağlık sizlerde afiyet olsun sevgiler canım

  2. sevda says:

    >ben pek yiyyemesemde harika görünüyor arkadaşım.ellerine sağlık.öpüyorum.

  3. >bunu mardinde bi arkadaşta yemiştim o günden beri yediğim hiç bir içli köftelerin o kadınınki gibi tadı vermiyor.sizinki de harika görünüyr tarifi bilmiyordum bende deneyecem uff uff

  4. >değişik bir içli köfte şekli eminim çok lezzetlidir.

  5. Kendimce says:

    >Ah eminim o ne lezzettir bayılırım ellerinize sağlık

  6. >kızarmış haline bayılırım bu şekilde denemedim ellerinize sağlık

  7. >bayılırım içli köfteye ellerine sağlık

  8. >Mardinli Hülya Kardeşimiizn ellerine sağlık olsun canımm..nefis yapmışş gerçekten de çok severim içli köfteyi..

  9. Leyla says:

    >günaydin sevgili arkadasim sayfani cok begendim birbirinden muhtesem tarifler var eger kabul edersen seni sayfama eklemek istiyorumellerine saglik icli köfte süper görünüyor eminim tadi da öyledir sevgilerimleugurbocegi1leyla

  10. >antakyanın içli köftesi meşhurdur. ince ve uzun açmak marifettir. ben de haşlamasını kızartmaya tercih ederim. benim eski patronlarım mardinliydi. onlarda yemiştim bu köftelerden yine haşlamaydı ve nefisti

Leave a Reply

