>SIMIT PIZZA

>sim4
sim3

sim2

sim1

Bir su bardagi sut ,1 tane yumurta karistirilir
Karisimin icine 200gr beyaz peynir,2 tane dogranmis sivri biber,1 tane kup kesilmis domates ve 4 tane dogranmis simit karistirilir
Karisim borcama dokulur 180c firinda uzeri kizarana kadar pisirilir

5 Responses to >SIMIT PIZZA

  1. KİZHATCE says:

    >harika görünüyor filizciğim,inan gece gece olsada yesem diyorum:)sevgiler….

  2. >FİLİZCİM NE GÜZEL BİR TARİF BU BAYILDIM SİMİDİ ZATEN ÇOK SEVİYORUM BU HALİYLE DAHADA ÇOK SEVDİM ALDIM EN KISA ZAMANDA DENENECEK ELLERİNE SAĞLIK CANIM SEVGİLER

  3. derya says:

    >Canım ellerine sağlık görüntü muhteşem denemem lazım sevgiler.

  4. >simiti her haliyle yerim, elinize sağlık:)

Leave a Reply

